-Turėsite padaryti pristatymą kitai savaitei,- toliau kalbėjo anglų mokytoja,- dirbsite poromis, mergina ir vaikinas,-
-Patys išsirinksim poras?- paklausė kažkuris iš vaikinų.
-Ne, aš jum sudariau lapukus, merginos išsitrauks, kadangi merginų dviem daugiau, viena pora bus merginų,- mokytoja atsistojo su induku rankoje ir ėmė dalinti lapukus.
-Išsitraukus pasakykite ką ir susėskite kartu,- visi ėmė skirstytis, keistis vietomis. Mokytoja priėjo prie manęs. Išsitraukiau lapuka ir atlanksčiau. Šūdas. Juodu tušinuku buvo užrašytas Zayn vardas.
-Ką išsitraukei?- paklausė mokytoja.
-Zayn,- vaikinas išgirdęs savo vardą greitai susirinko daiktus ir krestelėjo šalia manęs.
- Galbūt penktadienio vakarą pas mane?-
-O gal geriau pas mane?- nusijuokiau.
-Mano mama penktadienį kepa pica, galėsi likti vakarienei,- vaikinas nusišypsojo.
-Gerai papirkai,- sukikenau.
-Ar man tik atrodo ar jūs flirtuojat?- atsisuko Niall iš priekinio suolo.
-Nesvaik,- suprunkščiau.
-Kaip jūs nebesipykstat?-
-Mes tiesiog norim atlikt pristatymą, kaip mes jį atliksim jeigu pyksimės?- pasakė Zayn.
-Bet nei prašymo apsikeist, nei nieko,- vaikinas neatlyžo.
-Mokytoja vistiek neleis, kam bereikalo stengtis,- burbtelėjau.
-Jūs man kažkoki keisti,- Niall pažiūrėjo susiraukdamas.
-Juk norėjot, kad nebesipyktume,- Zayn truktėjo pečiais.
-Aha,- vaikinas pažiūrėjo šnairai.
-Nevartyk akių iškris,- nusijuokiau. Niall nieko nebeatsakė nusisuko į priekį. Aš tik sukikenau.
Likusia pamokos dalį nieko įdomaus nenuveikėme tik galvojome planą ką rašysime.
-Tai ką iki?- Zayn pasakė suskambėjus skambučiui.
-Taip, iki,- nusišypsojau ir išskubėjau iš klasės.
-Ką jūs lopai?- nusijuokiau tik priėjus prie stalo valgykloje kur sėdėjo mūsų grupė.
-Valgom, lope,- pasakė Sophia su šypsena. Aš pamačiusi laisva vieta krestelėjau šalia Harry, kuris tuo tarpu, net neatkreipė į mane dėmesio, nes buvo užsiėmes kepsnio valgymu.
-Ei duok kasnį,- prikišau ranką prie vaikino lėkštės. Jis greitai per ją prinktelėjo.
-Neliesk mano maisto,- burbtelėjo pilna burna.
-Nu viena kasnį tik,- paprašiau.
-Nusipirk savo, gi ne karvę kainuoja,- piktai į mane pažiūrėjo.
-Aš noriu tik vieno kasnio Harry. Tik vieno,- padariau šuniuko akytes.
-Gerai, bet tik vieną, mažiuką kasniuką,- vaikinas pasmeigė šakute kepsnį ir prikišo man prie veido, o aš atsikandau kiek galėdama didesnį kasnį(Don't think dirty).
-Ei,- Harry surėkė- mano kepsnys,- suverkšleno. Kiti garsiai nusijuokė.
-Atpirksi man kepsnį,- Harry suburbėjo.
-Nu nupirksiu aš tau tą kepsnį, nemirk tik,- patapšnojau jam per nugara.
-Gerai,- nusišypsojo.
-Harry, duok atsikast,- po minutės sėdėjimo ir vėl pasakiau.
-Na jau ne, nusipirk, aš pats valgyt noriu,- burbtelėjo.
-Maya nekankink vaikino, gal tau nupirkt pietus?- iš kažkur išdygęs Zayn pasakė.
-Nereikia, aš jį erzinu, nenoriu aš jo to neskanaus to kepsnipo,- nusijuokiau.
-Pati tu neskani,-
-Harry, negi ragavai?-
-Fu ne, aš juokauju,- Harry greitai suburbėjo.
-Jis turi savo Lily jam jos pakanka,- nusijuokė Soph.*****
Va dabar pasiruoškit skaityt.
Pirma
Su šventėm visus<3
Antra
MYLIU JUS UŽ ŠEŠTĄ VIETĄ ROMANCE. OMG JŪS KIEK MAN TAI REIŠKIA. Tai manau man geriausia kalėdų dovana. Labai jus myliu ir tikiuosi užkariausim kažkada pirma<3 Pati niekada realiai nesitikėjau niekada tokio dalyko. Galvojau max 50 vieta. O čia visa šešta 💓
Trečia
Pasiūlykit minčių sekančioms dalims !!
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola