46 dalis

844 48 11
                                    

Zayn lygiai šeštą pasirodė prie mano namų. Užrakinusi duris, įsimečiau raktus į rankinuką ir įsėdau į vaikino automobilį.

-Sveika princese,- tarė.

-Princesė? Rimtai?- kilstelėjau antakį.

-Nepasisveikinsi?- pavaidino liūdną. Kas jam šiandien?

-Labas Zayn.. laimingas?- pavarčiau akis.

-Ne šitaip!- pyktelėjo ir atsisuko į mane,- pabučiuok mane.

-Per daug nori,- nusijuokiau.

-Na bent pabandžiau, turėjau vilties..- nusijuokė ir užkūrė variklį. - sustosim į parduotuve vaikinai prašė nupirkt užkandžių,- linktelėjau galva. Nebekalbėjome todėl nusprendžiau pajungti radiją, o ten grojo mano žinoma daina. Na tiksliau žodžiai. Pradėjau dainuoti kartu su dainininke, Zayn pažiūrėjęs į mane nusijuokė. Emiau tiesiogine žodžio prasme taškytis automobilyje. Zayn paskutiniame priedainyje taip pat prisijungė prie manęs garsiai rėkdamas. Mūsų koncertas baigėsi tik įsukus į parduotuvės automobilių stovėjimo aikštele. Išlipom ir Zayn priėjo arčiau prie manęs. Netoli parduotuvės stovėjo keletas vyrų kurie atkreipė į mus dėmesį.

-Ei mergyt, ką veiki su tuo juočkiu. Ateik prie mūsų parodysim ką reiškia tikras vyras,- aiškiai buvo galima matyti, kad jis girtas. Bandė priartėti prie manęs, bet Zayn mane patraukė.

-Siūlyčiau šito nedaryt,- vaikinas piktai atrėmė ranką jam į krūtinę.

-Ir ką man padarysi, juodčki?- stumtelėjo.

Zayn jau žiojosi jam kažką sakyti, bet nespėjo, nes aš jį pertraukiau,- Zayn raminkis, einam- suėmusi jo ranką ir sunėriau pirštus, aiškiai žinodama, kad tai jį nuramins ir dar bus patenkintas. Nutempiau mus į parduotuve ir norėjau paleisti jo ranką, bet vaikinas to nenorėjo.

-Jau dabar nepaleisiu, man tai patinka,- nusišypsojo.- galėtum padaryti tai dažniau.

-Per daug nori, be to nenorėjau problemų, todėl tai ir padariau,- pavarčiau akis ir dar kartą pabandžiau ištraukt ranką iš jo gniaužtų.- kaip tu dėsi prekes jeigu mano vieną ranką lankai, o kita krepšį?

-Labai paprastai, aš nešiu krepšį, o tu dėsi prekes,- trūktelėjo pečiais.

-Nedėsiu,- pavarčiau akis.

-Neturi pasirinkimo. Paimk šitų traškučių,- parodė su galva. Piktai pažiūrėjau į Zayn ir to nedariau.- nagi dėk,- giliai atsidusus paėmiau traškučius ir įdėjau į krepšį. Taip ir apsipirkom. Jis man sakė ką imti, o aš tai ir dariau. Buvo malonu jausti jo ranką savoj, bet to jam garsiai nesakiau. Jis jausis per daug gerai ir manys, kad jis viską sutvarkys, greitai. Reikia gi pakankinti vaikiną.

-O ką dabar darysi?- kai stovėjome eilėje prie kasos.- tau reiks sumokėt,- nusijuokiau. Juodaplaukis piktai pažiūrėjo į mane ir paleido mano ranką.

-Neilgam,- priglaudė savo galvą prie manosios ir tyliai pasakė man į ausį. Pavarčiau akis, išleisdama gilų atodūsį. Vaikinas gan greitai sumokėjo už viską. Mačiau, kad nekantravo, na o pardavėja niekur neskubėjo. Tai erzino Zayn.

-Gal galit greičiau? Aš skubu,- sumurmėjo. Pardavėja jam nieko neatsakė. Gi klientas visada teisus. Po kelių minučių mergina atidavė jam grąža ir čekį, palinkėdama geros dienos.

-Man ji nepatiko,- vaikinas sumurmėjo eidamas iš parduotuvės ir bandydamas paimti mano ranką.

-Ji tau nieko blogo nepadarė,- pavarčiau akis vėl.- sakiau, kad nepavyks.

-Nu Maya... žinau, kad tau tai patinka,- sukikeno ir stumtelėjo mane į šoną. Aš jį stumtelėjau šiektiek stipriau, o tada pabėgau į šona. Taip ir prasidėjo karas, po pusę aikštelės bėgiojom pirmyn atgal, kol galiausiai Zayn mane pagavo apkabindamas per liemenį.

-Zayn.. paleisk mane,- suinkščiau.

-Pabučiuok mane ir paleisiu,- piktai debtelėjau į jį.

-Aš to nedarysiu,-

-Na tada nepaleisiu,- spustelėjo stipriau prie savęs. Kelias minutes stovėjom taip, kol neiškentus pabučiavau vaikinui skruostą.

-Šitas nesiskaito,- sumurmėjo dar vis nepaleisdamas.

-Nesąžininga, nesakei į kur reikia,- burbėjau muistydamasi.

-Na tada pakeičiu taisykles, pabučiuok mane į lūpas ir paleisiu,- vaikinas išsišiepė dar vis laikydamas mane savo glėby.- nagi duok,- juodaplaukis išpūtė lūpas.

Atsisukus ilgai stebėjau jo besivaipantį veidą, iki kol silpnai pakštelėjau jam į lūpas. Ir jis mane paleido.

-Na argi taip sunku buvo?- pradėjo vėl liesti mano šonus kutendamas.

-Taip, labai sunku. Nekartosiu,- pasivaipiau. Zayn pagavęs mano ranką mane sustabdė.

-Tikrai nekartosi?- priartėjo prie mano veido.

-Ne,- greitai atšokau nuo vaikino parodydama jam liežuvį ir nubėgdama prie automobilio. Zayn susiraukęs jį atrakino ir įsėdo.



********
Atrodo, kad nerašiau visą amžinybę, nežinau kas čia per nesąmonė, bet kažkas. Nežinau, kaip seksis sugrįžt, bet stengsiuosi. Labai norėčiau bent vienos geros nuomonės. Myliu jus❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now