Zayn pov.
-Nustok meluoti,- tariau, kai Maya pradėjo sakyti, kad mes nekartu. Ne mes nekartu, bet gi susitikinėjam. Neapkenčiu, kad ji to kratosi. Galbūt aš jai per blogas? Jai gėda būti su manimi? Juk aš jai patikau.. Bent taip atrodo. Zayn nepamiršk kodėl tai darai, neleisk jai užvaldyt tavęs.
-Aš nemeluoju,- mergina pasimetė. Piktai atsistojau.
-Aš tau perprastas, kad tau gėda?-Kiti sužiurio į mane, Niall norėjo kažką sakyti, bet pertraukiau nespėjus pradėti- Niall nesikišk. Maya kur problema? Aš blogas, nepatinku? Kad tu meluoji bijai prisipažint?-
-Zayn baik!-
-Ką baikt? Aš dabar viską supratau,- atstūmes kėdę ir pagriebes kuprine išėjau iš valgyklos. Šūdas. Man ji ištikrųjų patinka.
Maya pov.
Zayn piktai pažiūrėjas į mane, kaip viesulas išėjo iš valgyklos. Visi mūsų draugai sužiuro į mane.
-Nieko nesakykit,- pasakiau.
-Bent paaiškinsi?- paklausė Liam.
-Nėra ko aiškinti,- sumurmėjau.
-Tai jūs susitikinėjat ar ne..?- vaikinas pabaigoje nutilo.
-Nu taip, koks skirtumas,- rinkdamasi daiktus burbėjau.
-Maya tai didelis skirtumas,-
-Nu neklausinėkit,- piktai pasakiau ir išėjau iš valgyklos. Kokia Zayn pamoka? Nežinau. Šūdas! Susinervinusi nuėjau į tualeta. Nusiplovusi veida pasirėmiau į kriauklę. Dieve.. Pabuvus dar keleta minučių išėjau iš tualeto. Merginų tualeto durys darėsi į kaire puse, vaikinų į dešine, todėl dažnai durys susitrenkdavo. Taip dabar buvo ir man. Greitai atsisukau pamačius juodaplaukį.
-Zayn!- surikau, pamačius, kad jis eina toliau nuo manęs -palauk!-
-Ko dabar tau reikia?- vaikinas atsisuko į mane.
-Aš atsiprašau. Aš nenorėjau. Aš,-
-Taip tu nenorėjai, negalvojai, kad aš taip reguosiu, žinai? Papasakok bobutei,- Tai pasakęs vaikinas nusisuko nuo manęs. Nespėjusi jam nueiti greitai pagavau vaikino ranka atsukau į save.
-Aš atsiprašau, aš nepagalvojau,- pasakiau.
-Paleisk,- vaikinas truktelėjo nestipriai savo ranka.
-Tu esi geras, tinkamas. Tu viska ne taip supratai,Zayn,-
-Žinoma aš viska ne taip supratau,- piktai nusišypsojo. (Įmanoma?)
-Nu atsiprašau,- mostelėjau rankom.
-Neatsiprašinėk, juk mes nesusitikinėjam, tai nieko nereiškia,- burbtelėjo. Jis rimtai bando iškelt sena? Juk atsiprašiau.
-Ką man padaryt daugiau, kad nepyktum?- tariau, dar vis sulaikydama vaikina.
-Nebemeluot kitiem. Tau gėda būt su manimi?-
-Ne man negėda. Aš tiesiog.. Net nežinau,- sumurmėjau.
-Kai sužinosi, pranešk,- pasakė ir grubiai patraukė ranka ir atsikęs man a nuėjo. Suregavus tik po poros sekundžių greitai pribėgau prie vaikino ir suglaudžiau mūsų lūpas.
Sophia pov.
-Kas čia katik įvyko?- paklausiau vos tik Maya išbėgo iš valgynuomonių -Ai, ten viskas labai painu,- sumurmėjo Niall.
-O tu apie tai žinai?- paklausė Louis.
-Truputį, kažką, galbūt ir žinau,- gūžtelėjo pečiais, truputį nusišypsodamas.
-Ir mum nesakei?- pyktelėjo Liam.
-Aš geras draugas, paslapčių neišduodu,- netikrai nusišypsodamas.
-Taip tu tikras draugas,- nusijuokėm.
-Tai jie kartu? Ar ne?- paklausė El.
-Kažkas panašaus į tai,- sukikeno.
*****
Noriu nuomonių❤Kviečiu paskaityti mano aprašyma. Pagaliau sugebėjau parašyti daugiau nei 5 žodžius. Ten sužinosi daugiau apie mane, galbūt pasirodysiu įdomesnė:) <3
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola