Prisėdusi prie kompiterio ėmiau naršyti socialiniuose tikluose. Kurį laika Zayn man netrukdė iki kol išgirdau kad lova sutraškėjo, vadinasi jis atsistojo. Pajaučiau, kad jis šalia manęs. Padėjo man ant peties ranka- aš nežinojau,- tarė
-dabar žinai,- burbtelėjau
-labai pyksti?-
-dar klausi? Ne žinok, tu mane išvadinai kale ir aš turiu nepykt. Geriau eik sėsk ir būk ramus kol neišvijau,- atsistojau ir numečiau jo ranka nuo peties.
- aš atsiprašau,- tarė juodaplaukis
- to nepakaks,- mirktelėjau.
Susiradus ausinukus pasijungiau muzika ir ignoravau vaikina. Iki kol jis parodė į duris. Nusiėmusi ausinukus atsistojau ir nuėjau prie durų jas atidarius pamačiau Laura. - Zayn eime, jau vėlu,- DIEVE PAGALIAU.
-iki Maya,- teišgirdau ir trinktelėjo durys. Giliai atsidusau ir kritau į savo didelę lovą. Truputį pagulėjusi nusprendžiau eit į dušą. Nusipraususi apsirengiau naktinius, vis gi vakaras.
Atsigulusi pasiėmiau telefona. Truputį panaršiusi nusprendžiau eit miegot, nes rytoj į mokykla.
--
Rytas
--
Įkyrus žadintuvas nedavė man ramybės. Nepakeldama galvos suradau telefona ir perbraukiau ekrana taip išjungdama įkyrų padara. Dar truputį pasivarčius nusprendžiau ropštis iš lovos. Tingėdama susiruošiau ir išėjau į virtuve. Mamos nebuvo. Radau raštelį kuriame ji pranešė, kad ji gryš tik rytoj vakare. Faina labai.
Suradusi produktų blynams išsikepiau ir papusryčiavau.
Kalidoriui apsimoviau nike sporbačius ir užsimetus kuprine ant peties išskubėjau į mokykla.Įžengiau pro paradines duris ir pasigirdo daug balsų kurie sudarė didelį triukšma. Priėjus savo spintele prie jos radau stovintį Harry.
-Labas,- atsidarius spintele tariau ir pradėjau dėti reikiamus daiktus.
-Sveika,- perbraukė per savo garbanas.- turiu kvietimą visa savaitgalį praleisti pas mane su visais. Visos dienos suplanuotos, miegot vietos yra kur. Svarbu sutik,- viltingai tarė man vaikinas
-žinoma kodėl gi ne,- nusijuokiau.- kokia tau pamoka?-
-man tikriausiai.. chemija?- vaikinas pasimetė nežinodamas savo pamokos-planuoju neit į pirma,- nusijuokė
-aišku,- nusijuokiau taip pat ir tuojau suskambėjo skambutis. Man buvo anglų tad nuskubėjau į kabineta. Mokytojos dar nebuvo.
Sukritau į suola. Padėjau galva ant stalo ir stengiausi susikaupt. Iki tol kol išgirdau kažka šalia manęs atsisėdant. Pakėliau galva o ten pamačiau Zayn? Kodėl jis neatsiknisa?
-žinai jeigu aš tavęs nepasiunčiu toli, tai nereiškia, kad laikau draugu ir, kad gali čia sėst,- sumurmėjau, bet juodaplaukis puikiai girdėjo.
-dar vis pyksti?- atsisuko
-taip. O dabar dink,- padėjau galva ant suolo, bet vaikino judesių neišgirdau.
-tu nesupranti žodžio dink, taip?- pyktelėjau.
-Ne,- šyptelėjo
- uhh,- atsidusau grįždama į sena pozicija. Vaikinas nieko nebesakė.
-penkiolika miničių! Galim eit!- kažkas surėkė.
Nesupratusi pakėliau galva
-jeigu mokytoja nepasirodo penkiolika miničių, mes galim išeit iš kabineto,- kažkas man paaiškino, net nežinau savo klasiokų vardų. Gražu.
Išėjusi iš klasės nuskubėjau koliudorium, žinojau, kad kiti bus valgykloje. Ir taip supratau teisingai.
Ten radau Harry, Liam, Sophia,Lucy ir Niall.
-bėgat iš pamokų?- išgąsdinau Lucy su Sophia prieidama jom iš nugarų.
- ne. Mokytojas nepasirodė. O pati?-
-same shit,- tariau ir atsisėdau ant kėdės.
visi šnekėjosi apie nakvyne pas Harry ir apie planus ką veiksim. Bet staiga pajaučiau rankas ant pečių ir bučinį į skruosta-mažute,- Zayn. Supratau iš jo įkyraus balso.
-ka tu čia per nesamones darai?! Vakar kalė o šiandien mažutė. Juk sakiau atšok,- riktelėjau vaikinui.
Aplink esantys žmonės nesikišo tik stebėjo.
-juk atsiprašiau,- mostelėjo rankom.
-wow,- suplojo Harry rankom- juk pats Zayn retai ko atsiprašinėja-
-matai,-mostelėjo ranka į garbanių Zayn
-man vienodai, vistiek tavęs nekenčiu,- nusisukau nuo jo
-teks pakęst, nes jum teks miegoti vienam kambarį savaitgalį,- ištarė Liam.
-ką? Ne,- abu ištarėm
-privalėsit,- mirktelėjo mum Sophia.
Abu giliai atsidusom ir susitaikėm su savo likimu.
Likusios pamokos laiką visi prašnekėjom apie savaitgalį. Aš dar bandžiau tartis dėl miegojimo, bet nieko iš to neišėjo. Po skambučio visi išsiskirstėm į savas pamokas.****
Naktinė daliss! O ye.
Gal galima nuomonių ir votų? Tada labai labai mylėsiuu
Ir yra šioks toks reikalas. Šios istorijos cover'is nėra geras nes jis darytas ant greičio ir nelabai moku tokius dalykus. Galbūt yra merginų kuriant gražius cover'ius? Taip tikiuosi galbūt pritrauksiu daugiau skaitytojų.
Labaii ačiū už #37 vieta <3
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola