24 dalis

1.4K 81 7
                                    

-Taip man pakanka Lily,- Harry pavartė akis.

-O tai jūs draugaujat?- paklausė Niall.

-Ne jūsų reikalas,-

-Mes tavo draugai, turim žinot,- pasakė Sophia.

-Kaip ir Maya su Zayn nesako, kad kažka riša ir slepia, taip ir jum nebūtina žinoti mano ir Lily santykių, juk mes draugai, pasakykit tiesa,- paspringau gertomis El sultimis.

-Mes nieko nerišam,- suburbėjau, nusivalydama lūpas.

-Nemeluokit tik. Abu einat į pasimatymą tą pačią dieną, negalit tom pačiom dienom, nebesipykstat,- Harry pavartė akis.

-Ir kas čia tokio, kad nebesipykstam, mes nerandam progų pyktis, o kad ir nueitume į pasimatymą, jūs patys to norit, sieket mus suvest,- jau įsikišo ir Zayn.

-Manau draugai neturėtų meluoti savo draugams,- Harry kiek pikčiau pasakė,- Tiesiog pasakykit, kad jūs leidžiat laika kartu, nes tai tikrai pastebima,-

-Nu koks tavo reikalas leidžiam ar ne? Mes nedraugaujam, mes ne pora. Jeigu tai būtų jūs tai žinotumėt,- Zayn piktai pasakė atsistodamas. Tik netrukus susiėmė už galvos. Šalia kojų nukrito obuolys.

-Tu rimtai? Mėtai maistą?- Zayn piktai atsisuko į išsišiepusį Harry. Zayn prisėdo, pamėmė Liam lėkštę, ir pasėmęs bulvių košės metė Harry. Tuo metu Harry pasislinto atgal ir bulvių košė skrido tiesiai į Niall. Niall metė į Zayn salotas, bet jos skrido tiesiai man į galvą. Ir tada prasidėjo. Kažkas iš kitų mokyklos mokinių sušuko "Maisto karas!!!". Bulvių košė, salotos, blynai, makaronai, ir viskas kas šiandien buvo tiekiama skraidė  valgykloj. Aš netgi palindau po stalu, kad išvengti maisto. Ir kad išsaugočiau švarius drabužius. Netrukus šalia manęs atsidurė Liam.

-Pasislėpei,- nusijuokiau.

-Aha. Šiandien mes prisidirbsim,- nusijuokė taip pat.

-Kaip?-

-Kai ateis kažkas iš mokytojų, bus viskas sustabdyta. Jie paklaus kas tai pradėjo, ir duodu devynestešimt procentų, kad visi rosys į mus,- sukikeno.

-Kas čia darosi po galais?!- išgirdome kažkieno balsą. Neturukus visi nurimo. Mes su Liam išlindom iš po stalo. O valgyklos tarpdurį stovėjo direktorius.

-Kas tai pradėjo?- paklausė direktorius. Visų valgykloje esančių vaikų pirštai nukrypo į mūsų pusę.

-Sakiau,- man Liam kumštelėjo į petį.

-Visi į pamokas, o jūs liekat čia,- direktorius parodė į mus pirštu. Mes likome stovėti nuleidę galvas. Galbūt mūsų pasigailės?

-Kuris iš jūsų pirmas pradėjo karą?- paklausė. Visi tylėjome.

-Gerai neprisipažystat. Visi likusiai savaitei liekat po pamokų. Visi po paskutinių pamokų einat į ponios White kabinetą. Ji visada prižiūri paliktus po pamokų,- direktorius nepatenkintas suburbėjo ir apsisukęs išėjo iš valgyklos.

-Kelios valandos po pamokų nieko. Svarbu nereiks valyt,- Harry nusijuokė.

-Tu džiaukis, kad nepaskundėm tavęs vieno,- sumurmėjo Soph.

-Na jūs juk mano draugai,- nusišypsojo.

-nesišypsok, aš tuoj išmušiu tą tavo šypsena,- piktai pasakė Zayn.

-O dieve koki mes pikti,- pasakė Harry.

****
Man būtinai reikia jūsų nuomonių ir idėjų sekančioms dalims.
Lav ja<3

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now