45 dalis

1K 71 12
                                    

Sekanti diena, sekmadienis praėjo tikrai nuobodžiai. Atsikėliau valanda prieš vidurdienį, bet pragulėjau lovoje dar pusvalandį. Galiausiai užsinorėjus į tuoletą, teko atsikelti, kad ir kaip to nenorėjau. Atlikusi gamtinius reikalus, nusipraususi, nuskubėjau į virtuvę. Užkaitusi arbatinuką, susiradau miltus, pieną ir kitus reikiamus produktus, sumaišiau blynų tešlą. Pradėjau kepti blynus. Vidurį darbo išgirdau, kaip švilpia arbatinukas, parodydamas, kad vanduo užvirė. Užpyliau kavą kuri buvo įdėta. Toliau ėjau kepti blynus, karts nuo karto atsigerdama kavos. Baigusi kepti, prisėdau ir ėmiau kramsnoti savo keptus blynus ir gerti dar likusią kavą. Baigusi susiploviau indus, tik baigusi prisėdau ant sofos prieš televizorių. Po keleto minučių ramaus sėdėjimo suskambo mano telefonas, pranešdamas apie vaizdo skambutį į mūsų draugų susirašinėjimo grupėje. Paspaudusi žalią mygtuką ištiesiau šiek tiek ranką, kad matyčiausi aš pati per kamerą ir pati patogiai matyčiau kitus prisijungusius į skambutį. Jame jau kalbėjo Soph, Niall, Harry, El, Liam.

-..Ją su Zayn,- girdėjau tik prisijungus kaip apie kažką kalba Liam.

-Sveikučiai, kas su Zayn?- tarstelėjau.

-O sveika. Ne nieko viskas gerai,- pamatęs, kad aš prisijungiau tarė Niall. Jie kažką rezga ir tai slepia nuo manęs.

-Tarkim,- susiraukus tariau.- ką nusprendėt?

-Mes sugalvojome padaryti "filmų vakarą" šiandien,- vaikinas parodė kabutes.

-Jūs rimtai? Sekmadienį švesit be progos? Rytoj į mokyklą..- atsidusau perbraukdama per plaukus.

-Na ir kas? Rytoj galėtume neiti..- užtesė Sophia.

-Na gerai tarkim, mes praleidžiame pamokas rytoj, bet iškur gausime pateisinimų raštelius? Gi juos turi parašyti tėvai arba daktaras,- susiraukiau.

-Nebijok, Louis sakė pasikvies savo pusbrolį daktarą kuris nesenei baigė, jis mums parašys juos,- pavartė akis kiti.

-Ką kalbat?- netrukus prie pokalbio prisijungė Zayn.

-Kalbam kaip Maya tave myli,- tarė nusijuokdamas Niall.

-Nemyliu!- suklykiau.- nemeluok. Mes kalbame apie šį vakarą, jie nori pasidaryti šventę be progos, sekmadienio vakarą.- pavarčiau akis.

-Aš už,- net negalvojęs atsakė. Jis rimtai?

-Na matai Maya, ką tu padaryti tai tik pasakyti Taip,- nusišypsojo kiti.

-Tebūnie, taip. Kur rinksimės?- nusijuokiau.

-Pas Louis, jo tėvų nebus visą savaite su puse,- nusišypsojo Niall.

-Na tada supratau, kad švesime daug,- sukikenau.

-Gerai, aš tai nevairuoju, kuris iš jūsų malonėsite mane pasiimti mane su mašina?- kilstelėjau antakį.

-Galiu aš, man vistiek pekeliui,- tarė Zayn.

-Gerai,- tariau.

-Gerai? Maya gerai? Kaip tu čia sutinki su Zayn? Kur dingo Maya kuri sutiktų su visais įskyrus Zayn?- pajuokavo Harry.

-Jis atsiprašė kvailiai jūs. Nusprendžiau taip stipriai nebepykti, nebeįdomu,- truktelėjau pečiais.

-Zayn atsiprašė!?- šūktelėjo vaikinai.

-Maya kodėl tu tai pasakei?! Jie mane dabar erzins pusmetį,-  riktelėjo juodaplaukis. Girdėjosi kaip vaikinai juokiasi.

-Atsiprašau, iki, lauksiu atvažiuojant šeštą,- nusijuokiau ir paspaudžiau raudoną mygtuką. Girdėjosi kaip vaikinas dar kažką pasako panašaus į "atsiimsi". Nusišypsojau ir padėjau telefoną ant stalo.

Na ką laukia ilgas vakaras.

****
O dieve. Aš grįžau! Yas. Pasijaučiau blogai taip ilgai nerašius ir kažkaip pradėjau ir kažkas išėjo. Nežinau kaip seksis toliau, nes motyvacijos tikrai daug neturiu, padėtumėt tikrai su nuomonėm ilgiasnėm taip pat su įdėjom. Beja dirbu prie vienos istorijos, kurios manau sulauksit, kai pabaigsiu šitą. Manau. Myliu, bučiuoju ❤️

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now