-Maya,- pajaučiau baksnojimą. - Kelkis,- atsimerkiau ir prieš save išvydau Anna.
-einu, einu,- sumurmėjau.
Išlipau iš lovos. Ir išėjau už durų.
- pati prašei pakelt, bet nenori keltis,- nusijuokia mergina.
-nu ką man daryt?.. Nesikabinėk..- sumurmėjau.
-tyliu..tyliu,- dar vis kikeno.Įėjome į Annos kambarį, jame jau sėdėjo merginos. Tai buvo Lucy, Sophia ir El.
-na ką sugalvojai?- paklausia Anna
-nieko blogo,- nusijuokiu- tik papuošim jų veidus su markeriais,-
-man patinka,-sukikena Lucy.
-Štai,-ištraukiu penkis markerius iš stalčiaus.
-tik neprikelkit jų,- perspėjau.-o dieve..- vos per juokus ištariau.
-Liam prasibudo, bet numečiau markerį ir apsimečiau, kad jį glostau,- taria juokdamasi Soph.-nežinau kaip jūs, bet noriu miego,- pasako žovaudama Lucy.
-taip eime miegot. Ryte turime atsikelti ankščiau negu vaikinai,- tariau.**
Rytas
**Atsibudusi pamačiau Zayn vis dar miegantį. Aw.. Koks jis mielas kaip miega.. Kodėl jis toks visada negali būt? Ramus, nerėkaujantis. Va tada galbūt būtų normalus. Nesakau, kad Zayn negražus. Taip jis gražus, bet jis erzinantis idiotas, toks kokių retai sutiksi.
Greitai apsirengusi išėjau į Harry virtuve, ten jau radau Sophia ir Lucy.
-labas rytas,-
-labas,- atsako
-Harry jau atsikėlė,- Lucy sukikena
-na ir kaip?- paklausiu.
-atsikėlėm kartu. Bučiavomės, o aš neišlaikius pradėjau juoktis, tik tada jis nuėjo į vonią pasižiūrėt ir pradėjo rėkt,- juokiasi- pasakiau, kad ne aš tai dabar jis galvoja, kad kažkuris iš vaikinų. Veida šveidžia, kad net visas raudonas,-
Nesulaikius pradedu garsiai juoktis
- tai vis dėl to tu,- išgirstu Harry balsa nuo antro aukšto.
-o dieve, nesigązdink,- pridedu ranka prie širdies, vaikinas tik pavarto akis.
-mažyti nepyksti?- Lucy prieina prie Harry ir glaudžiasi.
-kaip ant tavęs pyksi.. Man labiau įdomu kitų rekcijas,- nusijuokia.
-o dieve.. Mažytii nepyksstiii?- tariau atsisukus į Sophia ir paėmiau perdėtai vaidinti.
-kaip ant tavęs pyksi,- prisideda ir Sophia.
-oww,-pavaidinam, kad krentam ant kedės.
-baikit,- taria Lucy ir paslėpia galva Harry garbanose.
-baikit,- pasimaivau.
-MAYA,- mus nutraukia garsus rėkimas. Laiptais atidunda Zayn.
-kas?- prunkšteliu- ei Zayniuk nusivalyk čia,- parodau žanda- ir čia, ir čia ir.. Visur,- parodžiau visa veida.
-atsiimsi,- suurzgia.
-ką aš padariau?-
-nieko žinok,- pavarto akis
-nu tai va. Ko kabiniesi?- kilsteliu antakį.
- o dieve..- užverčia galva- gali neapsimetinėt, kad neišpiešiai veido?-
- tai, kad ne aš- sukikenu, - nu gerai galbūt aš- pavartau akis.
-atsiimsi,-
-jau sakei šita,- nespėjau sureguot kaip buvau permesta per petį.
-ZAYN,- suspiegiau- paleisk,- įžnybiau vaikinui į užpakalį.
-nepaleisiu,-
-jeigu aš padarau, kad tu mane paleidi išeisi miegot į svetaine ir užleisi man kambarį?- paklausiu
-Gerai. Bet jeigu aš nepaleisiu..- vaikinas trumpam nutilo- padarysi 3 dalykus kuriuos aš noriu,-
-gerai- suėmiau vaikinui už pažasčiu ir pradėjau kutenti.
-ėj nesakei kad kutensi,- vaikinas pradeda stipriai muistytis.-aa.. Ne.. Nustok,- mes buvome prie baseino- baik,- vaikinas muistydamasis paslydo ir įkrito į vandenį.
-Zaynn- suinščiau permirkus.
-nepaleidau,- pergalingai nusikuokė laikydamas mane ant peties.
-uh.. O aš taip tikėjausi,- suinkščiau.- dabar jau gali paleist. Staigiai buvau paleista ir vėl panirau po vandeniu.
Kaip norėjau lipt iš baseino buvau sugauta ir atsukta atgal į vaikina.
-tu man dabar skoloj tris mano užgaidas,- sukikeno.--------
BANALU. Please someone help me with this shit.
Parašykit ką norėtumėt matyti toliau šoje istorijoje.
BTW AČIŪ UŽ #23 VIETA. OMG NESITIKĖJAU.
Myliooo ❤
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola