Klastingai šyptelėjau Justin. Nesupratau, bet atsirado noras tai padaryti. Padaryti tai, kad Zayn kentėtų kaip ir aš. Nusišypsojus uždėjau savo rankas ant Justin kaklo ir prisitraukiau jį arčiau ir įsisiurbiau į jo lūpas. Atsitraukusi apsisukau atgal ir ką tik pamačiau tai Zayn nugara ir jo sugniaužtus kumščius tolstant koliudoriumi.
-O mergyt,- sukikeno Justin,- jis siunta,-
-Nieko tokio, laikas jam jaustis blogai,- išsiviepiau.
-Žinok nors aš ir gėjus, mielai bučiuočiau tave nuolat,- nusijuokė vaikinas ir apkabino mane.
-Neįsijausk,- nusijuokiau ir pasitraukiau nuo jo.Taip ir praėjo dvi savaitės. Ar daugiau. Tiksliau šiandien penktadienis. Per tas dvi savaites ėmiau labai bendrauti su Justin. Galbūt dėl to, kad turėjau su juo nuolat būti prie Zayn. O galbūt, kad tiesiog norėjau. Sužinojau labai daug apie jį. Pavyzdžiui kaip jis suprato, kad jis gėjus. Tai buvo gan paprasta, bet tuo pačiu ir keista istorija. Jis būdamas su savo mergina dvigubame pasimatyme pajautė, potraukį merginos draugės vaikinui. Kurį laiką bandė savę įtikinti, kad tai netikrą, keitė daug merginų, bet galiausiai sustojo ties vaikinu. "Taip tiesiog gavosi" pabaigoj pridūrė visos šios istorijos pabaigoje Justin šypteldamas. Šiandien nusprendėme, kad pristatysiu Justin visai mūsų draugų grupei. Na žinoma, kad Sophia su Niall apie tai žino. Kitais netaip pasitikiu, nes jie geresni draugai su Zayn ir tai išplepėtų jam vos išgirdus.
-Sveiki,- tariau priėjus prie stalo.
-Labas, supažindinsi?- parodė Liam į Justin, tik tada Zayn pakėlė savo akis nuo telefono. Pažvelgė į mane tada į Justin ir susiraukė.
-Čia Justin,- šyptelėjau,- Justin su laiku susipažinsi su jais. Dabar aš per daug tingi pasakyti visų jų vardus,-
-Tai žinoma, kada tu netingėjai,- nusijuokė Louis.
-Netingėsiu trenkt tau į veidą jeigu dar paburbėsi,- nusišypsojau.
-Oh kažkas šiandien pikta,- suburbėjo vėl.
-Aš nepikta aš tiesiog šiandien neturiu kantrybės tokiems dalykams,- truktelėjau pečiais.
-Taigi girdėjau šiandien vakarėlis,- nukreipdamas nuo manęs tema pasakė Niall.- eisit?
-Eisim?- paklausiau Justin.
-Žinoma kodėl gi ne,- šyptelėjo.
-Mes eisim,- pasakiau ir sulaukiau labai rūstaus Zayn žvilgsnio. Ha.
Supratau tai, kad visa mūsų grupė eis. Na ką, pašvesim. Visos likusios pamokos praėjo labai lėtai. Tai, kad teko susimauti rašant matematiką ir lietuvių literatūros rašinį. Na ką teks prašytis perašinėti. Eh..
-Sveika. Kaip jautiesi? Dar negraužia sąžinė?- paklausė Justin įsėdus man į jo automobilį.
-Nė trupučio,- nusijuokiau.
-Gražiai atrodai,- nužvelgė mane. Buavau apsirengusi juoda sijoną ir baltus marškinėlius su drugeliais. Taip Justin tikrai.
-Ačiū, tu ne ką blogiau,- sukikenau. Vaikinas išsiviepė.
Pasiekusi vakarėlio vietą iškart ausis užgulė labai garsiai leidžiama muzika. Kieme matėsi jau girti paaugliai kurie arba vėmė, arba laižėsi su kažkuo kampe, arba jau miegojo padauginę. Vos tik įėjus į pastatą mus pasitigo dar didesnis muzikos garsas ir labai aštrus alhocholio kvapas.
-Eime viršun,- mus pasitiko Niall ir pagriebęs už rankos nutempė laiptais į viršų. Ten jau buvo susėdę visi mūsų draugai ir keli nepažystami. Atsisėdę prie jų prisijungėme prie žaidimo, kaip visada "tiesa/drąsa". Jau žaidžiame kelis ratus.
-Pasibučiuok su tau patinkančiu vaikinu,- kažkoks mėlynakis blondinas tarė man. Nusišypsojusi atsisukau į Justin pabučiavau jį.
-Aš einu išgert,- Zayn piktai pažiūrėjas suburbėjo. Kiti supratę linktelėjo galvomis ir žaidimas tesėsi dar kelis ratus, kol ir kiti nutarė išgerti.
Nuėją prie staliuko pasiėmėm po stiklinę neaiškaus skysčio ir patraukėm link sofos. Ten sėdėjo jau girtas kaip tapkė Zayn. Kaip jis spėjo taip nusigert ? Kadangi buvo mažai vietos man teko atsisėsti ant Justin kelių. Nekreipusi dėmesio į piktą Zayn žvilgsnį atsisukau į Justin. Šnekėdami susimirksėjom ir aš pabučiavau jo lūpas.
- Maya tu tikra kalė, - žodžiams palikus Zayn burna aiktelejau ir iškart nulipau nuo Justin kelių. Ak, Malik, tu dar pasigailėsi.
- Pakartok ka pasakei,- tarstelėjau ir žengiau žingsnį arčiau jo.
- Tu kalė, Maya, - vaikinas tiesiai man pažvelgęs į akis pasakė. Mano delnas iškart susidūrė su vaikino žandu.
-Kas tu toks, kad drįstum mane taip vadinti?!-užrėkiau ant vaikino.
-Tai aiškiai matosi, vos tik susipykus su manimi pabėgai duotis su tuo savo kažkokiu Justin'ėliu,- pasitrynė žandą.
-Tu toks durnas,- papurčiau galvą.- parvešk mane namo Justin,- paniekinamai nužvelgusi Zayn nusisukau.
-Taip bėk į lovą pagerės, galbūt pamirši mano žodžius gulėdama su juo lovoje aistringai,- surėkė Zayn.
-Tu taip gailėsiesi,- suburbėjau ir dar kartą pažvelgusi į Zayn išėjau iš namo.
*******
BADABUM.
Jeigu rimtai aš mirštu ir nejaučiu pirštų. Nežinau kada kita dalis nepažadu nieko, nes tikrai nežinau kada atsiras laiko. Ačiū, kad nepamirštat manęs, labai jus myliu❤Labai noriu nuomonių:))
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola