Štai dabar stoviu prieš milžiniška nama. Niekaip nesuprantu kodėl mamai prireikė tokio didelio namo. Mes ten gyvensim dviese.
-mama, nemanai, kad jis mum perdidelis?-
-Ne, Maya, aš tokio namo senei norėjau,-
Uh.. Kaip visad.. Mano nuomonė nesvarbi. Atrakinus milžiniškas duris įėjau į didelį salona. Ten stovėjo didelis televizorius prieš jį stalas už stalo pilka sofa. Prie sienos ruda spintelė.
-Einu išsirinksiu kambarį,- pasakiau ir dingau lipdama laiptais. Atidariau pirmas duris, ten buvo dvigulė lova spintelė, vonia. Vyravo balta spalva. Uždariusi atidariau sekančias. Sienos pilkos spalvos. Dvigulė lova, jos patalynė juoda. Prie lovos ruda spintelė. Toliau durys į balkoną. Šone durys į vonią ir tuoletą. Prie sienos stalelis su veidrodžių ir apačioje keli stalčiai. Pastebėjau, kad kambaryje nėra spintos drabužiam. Pastebėjau vienas stumemas duris. Jas pastūmusi į šoną pamačiau dar vieną kambariuką su daug pakabų ir lentynų drabužiam. Wow.. Čia tai namai.. Atsisėsau ant minkštos lovos rankas sudėjau ant kojų. Uhh.. Man čia patinka. Šiandien šeštadienis tai reiškia poryt į naują mokyklą. Nenoriu. Kai gyvenau ohajuje turėjau mylima vaikina.. Tai buvo antras kartas kaip mes kraustėmės. Vėliau mama pasakė, kad kraustomės. Mes vienas kita mylėjom. Draugavom per atstuma. Tada tarp mūsų buvo 50 kilometrų. Ne tiek ir daug. Tada mama sugalvojo kraustytis ir vėl. Tik šįkart tai buvo Londonas. Nusprendėm skirtis, nes tai perdidelis atstumas. Dabar iš londono ir vėl grižau į Jav. Nebenoriu kraustytis. Tikiuosi ir mama. Juk čia močiutė. Aš čia gimiau. Pragyvenau 12 metų. Tada išsikrauščiau į ohajų ten gyvenau 4 metus. Tada Dublinas ten pragyvenau 1 metus.(TAIP GOOGLE MAPS ON FAJER) o galiausiai londonas ten gyvenau beveik puse metų. O dabar čia. Branfordas.Ėmusi kraustyti drabužius į savo spintą iššalkau. Šeip taip pabaigusi krauti savo drabužius nusileidau į apačią. Mama sukosi virtuvėj.
-Šiandien neturim jokių produktų. Sudėjau tik reikmenis. Gal užsisakom pica?-
-Žinoma. Aš paskambinsiu,-
Paskambinus numeriui užsakiau dvi vidutinio dydžio picas. Po 20 minučių suskambėjo durų skambutis.Atidarusi duris pamačiau žavų vaikinuka su dviem picom.
-labas, kiek reikia sumokėti?- su pinigine rankose pasakiau.
-bus 23 doleriai,- šyptelėjo brunetas.
Padavusi pinigus padėkojau.
-um.. Tikriausiai tu nevietinė, niekada nemačiau čia tavęs, o prieš tai čia gyveno turčiai.?- pasikasė pakaušį- aš Justin,-
-aš Maya, šiandien čia atsikraustėm,- nusijuokiau.
-lankysi mūsų miestelio mokykla?- šyptelėjo.
-taip,- taip man reik draugų. Bent turėsiu kas parodys mano klases.
- Gal galėčiau gaut numeriuka?- jis nuraudo. Kaip miela.
-aww tu nuraudaii.. Duok suvesiu,- paėmusi jo telefoną suvežiau savo numerį.
- ačiū, iki pasimatymo Mayaa,- užrėkė o aš garsiai nusijuokiau.
Įėjusi į virtuve su didele šypsena padėjau picas ant stalo.
-ko tokia laiminga? - mama taip pat nusišypsojo
-picų berniukas paprašė mano numerio,- vis dar šypsojaus.
Mama nusijuokė.Suvalgusios picas nuėjom į miegamuosius. Nuėjusi į vonią nusiprausiau. Apsirengusi savo pižama ataiguliau į minkštus patalus. Pasiekusi savo telefona ėmiau naršyti sioc. Tiklus. Staiga mano telefonas pranešė apie nauja sms.
Siuntėjas"nežinomas"
Sveika. Čia Justin, picų berniukas xd. Atsiprašau, kad rašau vėlai, bet tu sakei parašyt tada kada galėsiu o man katik baigėsi darbas. xxĮsirašiusi jo numerį atrašiau
Siuntėjas "Maya"
Labas. Nieko tokio visvien nemiegu. xx
Siuntėjas "Justin"
Gal norėsi ryt susitikti? Aprodyčiau miestą. xx
Siuntėjas " Maya"
Žinoma. xx kelinta?
Siuntėjas "Justin"
Ryt tau paskambinsiu kada. xxx
Siuntėjas "Maya"
Oke. xxx
Užgesinusi telefono ekraną padėjau ant spintelės. Padėjusi galva ant minkštos pagalvės užmigau.
***
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola