25 dalis

1.3K 87 0
                                    

Kai pasibaigė pamokos visi kartu nužygiavom į ponios White kabinetą.

-Tai jūs?- vos tik mums įžengus paklausė gan jauna,graži moteris.

-Taip,- tarė kažkuris iš vaikinų.

-Per jus aš turiu sėdėti mokykloje, vietoj to, kad eičiau namo žiūrėti savo serialą,- suburbėjo.

-Tai mes jus išleidžiam, galit eit namo,- nusijuokė Harry.

-Būtų gerai,- atsiduso- galit veikt ką norit, tik nesimylėkit, nerėkaukit ir nesusimuškit,-

-Galim susėst ratu?-

-Ką jūs ten veiksit?- pažiūrėjo kreivai.

-Žaisim,- truktelėjo pečiais Zayn.

-Tebūnie sėskit,- atsiduso mokytoja. Tik.mokytojai davus leidima nustūmėm stalus į šonus ir susėdom ratuku. Atkreipia dėmesį o mokytoja pamatėm, kad ji pasijungusi kompiuterį ir užsidėjusi ausines. Šaunu, netrugdys.

-Tai bent prižiūrėtoja,- Sukikeno Harry.

-Ir visai karšta prižiūrėtoja,- nusijuokė Niall.

-Tu rimtai? Tave gundo mokytojos?- sumurmėjau.

-Žinai kaip visi tave aplinkui porom. Vakarėliuose visi vos ne mylisi prieš tave, tai būčiau laimingas, kad pasakytų, kad ir trisdešimtmetė, kad aš karštas ir manęs nori,- nusijuokė Niall.

-Tau reikia susirast mergina,- pasakė Louis.

-Pats žinau. Aš noriu ją susitast, bet ji nenori manęs,- aš garsiai nusijuokiau iš jo pasakytų žodžių. Išties jam reikia merginos.

-Gerai surasim Niall mergina vėliau, o dabar ką veikiam?- paklausė Zayn.

-Tiesos žaidimas?- Pasiūlė Harry. Jis rimtai? Aš žinau ko jis klaus manęs arba Zayn. Ar mes susitikinėjam. Tai labai nuspėjama. Bet mes galėsim jo paklausti apie Lily.

-Kokios taisyklės?- paklausė El.

-Vienas žmogus klausia kito klausimo, jis privalo atsakyt, jeigu neatsako turėtų nusirengti viena dalyka, bet čia yra netoli mokytoja, bus taip, kad privalės atsakyt,- nusišypsojo Harry. Ha tu pirmas degsi, arba mes. Šūdas.

-Gerai aš pradedu,-pasakė Niall- Louis, ar esi kadanors išdavinėjas El?-

-Ką? Niekada. Tada ji mane pakabintų ant skaudžiausios vietos,- pasakė Louis, ir gavo iš alkūnės į petį nuo El. Kiti tik nusijuokė.

-Harry, ar jūs su Lily pora?- paklausė Louis. Ha. Sakyk tiesa.

-Ne, mes nepora,- Harry tiesiai į mane žiūrėdamas pasakė.

-Rimtai tu jai dar nepasiūlei?- pasakė Niall,- juk ji tau patinka, tu jai patinki. Merginos ilgai nelaukia. Tuoj žiūrėk susiras tą kuris gumos netems,- mirktelėjo.

-Gerai koks skirtumas. Maya, pasiruošus klausimui?- vaiknas pavartė akis ir atkreipė dėmesį į mane.

-Aha,- sumurmėjau. Vienas, du,trys..

-Ar jūs su Zayn susitikinėjat?- nusišypsojo.

-Ne/Taip,- pasigirdo iš manęs ir iš Zayn atsakymas. Ką? Jis rimtai pasakė taip. Idiotas. Kiti pažiūrėjo į mus šnairai.

-Tai taip ar ne?-

-Ne, jis tik juokauja,- piktai pažiūrėjau į Zayn. Vaikinas žiūrėdamas į mane nusišypsojo.

-Ar tikrai, Zayn?- Harry pažiūrėjo į Zayn. Aš į jį taip pat piktai. Zayn pamatęs, kad jį stebiu man šyptelėjo.

-Ne, aš tik juokauju,- nusišypsojo.

****
Makunamatata

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now