32 dalis

1.4K 98 2
                                    

Visą likusį vakarą praleidau su Justin. Jis man papasakojo apie savo draugą Skotą. Ten viskas painiau negu mano ir Zayn draugystėje. Apie vienuolikta vakaro nusprendžiau eiti namo. Justin gyveno kitame rajone, bet vistiek mane lydėjo, kad ir kaip sakiau eiti namo. Vis kartojo "turiu laiko palydėsiu, plius čia nėra saugiausios gatvės".

Grįžusi palindau po šiltu dušu. Tuo momentu mano mintys pasileido. Skraidžiojo galvoje, greitai keitė viena kitą. Neilgai trukus pravirkau. Nesu tokia stipri, kad atlaikyti tokias emocijas. Tik tai minčiai pasirodžius galvoje akyse kaupiasi ašarų upeliai.

Naktis nebuvo niekuo geresnė. Mintys nedavė ramybės, nežinomi balsai tarsi kalbėjo mano galvoje. Todėl prigriebusi ausines su mobiliuoji nuo spintelės, pasijungiau savo mėgstamiausia grojaraštį. Ryte atsibudau apsiraizgiusi laidais. Na galbūt ne ryte. Pabudau antrą valandą dienos.

Po akimis buvo matyti juodi, ištinę paakiai. Plaukai tarsi paukščio lizdas, kuris nebuvo tvarkytas kelerius metus. Ant lūpų kampučio matyti šokolado likučių. Nes naktį iš liūdesio užsimaniau šokolado kurį slėpiau po lovą svarbiems atvejams. Aš valgau kaip man liūdna. O man dabar ypač liūdna. Todėl eime valgyt pusryčių antra valanda dienos.

Neradusi mamos namuose, tik jos raštelį- " aš darbe, šaldytuve yra sriubos- mama". Supratau, kad nėra šviežio maisto. Na tiks ir vakarykštė sriuba.

Visą dieną valkojausi iš vieno kampo į kitą ir ieškojau sau vietos. Kurios niekur neradau. Pasiėmusi telefona radau žinutes iš dviejų žmonių. Vienas buvo Zayn kuris parašęs 9 žinutes. Ir nuo Justin viena žinutė.
Justin buvo parašęs šį rytą, teiravosi kaip jaučiuosi po vakar. Jam greitai atrašiau, kad viskas gerai.

O Zayn prirašęs žinučių, kad atsiprašo, to nenorėjo ir panašiai. Net nebuvo noro skaityti jų visų. Todėl išjungusi žinutes nuėjau į naujienų skiltį. Po geros valandos sėdėjimo prie telefono išgirdau durų skambutį.

Vos vilkdama kojas ant kurių puikavo tapkės su kiškučių ausytsytėmis nuėjau atidaryti durų. Tik atidariusi pasigailėjau.

-Ko tau reikia?- tariau susiraukdama.

-Pasikalbėt,- greitai tarė vaikinas.

-Nėra apie ką kalbėt, eik iš čia,- tai tarusi norėjau uždaryti duris jam prieš nosį, bet deja jis buvo greitesnis. Užkišo koja tarp durų.

-Kol neišklausysi niekur neisiu,- tarė Zayn piktai.

-Gerai klausau,- atsirėmiau į durų stakta ir sukryžiavau rankas ant krūtinės.

-Net nepakviesi užeit?- kilsteli antakį.

-Neturiu tam nuotaikos Zayn. Sakyk ką nori ir eik namo,- pavarčiau akis.

-Kol nepakviesi į vidų tol nepasakosiu,-

-Tu rimtai? Aš pykstu ant tavęs, kad tu per mūsų pasimatymą dulkinaisi su kažkokia kekše ir dabar tu dar drįsti man sakyti ką man padaryt? Tu rimtai idiotas,- tariau ir pastebėjus, kad vaikinas nelaiko kojos tarp durų jas užtrenkiau ir užrakinau duris.

-Maya įleisk, aš nenorėjau,- išgirdau kaip vaikinas atsiremia rankomis į duris ir ima viena belsti į jas.

-Pastebėjau, kad tu nieko nenorėjai, bet kažkodėl viskas stebuklingai įvykio,- tariau su sarkazmo gaidele.

-Atsiprašau,- vaikinai giliai įkvėpė.

-Zayn eik nuo durų. Geriau eik namo,- atsirėmusi į duris tariau.

-Aš vistiek rasiu būda.. Rasiu,- išgirdau kaip vaikinas sumurma ir dar karta trenkia į duris ir nuo jų nueina. Atsidusau su palengvėjimu. Nuslinkau žemyn durimis ir įvėliau rankas į savo plaukus.

Dieve mane vieną dieną mintys apie Zayn nuvarys į kapus. Zayn ką tu su manim darai?

********
Labai atsiprašau, kad nekeliu dažnai tiesiog labai koja kiša mokslai ir tiesiog reikalai. Visokiausi svarbūs atsiskaitymai, kontroliniai ir panašiaiNeatrandu laiko apart savaitgalių vakarai arba naktys. Dieną irgi noriu atsipalaiduoti, praleisti laiko su šeima, o ne visą dieną praleisti prie kompiuterio ar telefono.
Pati labai pastebėjau, kad istorija 4-7 vietos krito 21, dėl to labai liūdna, bet vistiek smagu, kad tokia mano istorija sugeba užkariauti.
Tikrai labai tikiuosi sulaukti išsamių nuomonių apie istorija, nes jaučiuosi tarsi rašyčiau beveik sienai kuri skaito, bet nuomonės neišsako. Tikrai noriu gauti nuomonių, bei kokių nors idėjų. Žinoma labai prašau nepagailėti ir paspausti vote. Būsiu labai dėkinga.

Dar vis širdingai myliuu

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now