ŠŪDAS. jie mus paliko užrakintus. Aš imu abejoti ar jie mano draugai. Iškaršiu Niall kailį. Ughhhhh.. Dieve pagailėk manęs.
-Tai ką darom?- cakstelėjo liežuviu Zayn.
-Sėdim ir kuriam planą kaip atkeršyti Niall,- urgztelėjau.
-Aš turiu geresne idėja,-
-Na ir kokia ji?- paklausiau.
-Einam dvidešimt vieną klausimą?- nenoriu. Bet nėra ką daugiau su juo veikti. Šūdas.
-Tebūnie,- pavarčiau akis.
-Ar tau patinka Niall?- pff ta blondė, jam būtų pergerai jeigu jis man patiktų.
-Ne, jis mano geriausias draugas duhh.. Kiek esi turėjąs merginų?-
-Rimtas ir šeip? -
- Rimtas,-
-Vieną,- truktelėjo pečiais - kiek esi turėjus vaikinų?-
- Vieną,- taipogi truktelėjau pečiais - koks tavo gėdingiausias momentas?-
-umm.. Kai buvau pas senelius, buvau palikęs telefoną ant stalo paskambino "mergina" ir atsiliepė mano senelė ir ana pradėjo telefonu rėkt ant mano senelės visaip,- parodęs kabutes ant merginos, vaikinas nusijuokė - kodėl tu grįžai į šitą miestą?-
-Juk pats žinai.. Kai vakarienės buvot atėją puikiai tau išaiškinau,- sumurmėjau.
-Ne. Tu tada rėkei ant manęs,- burbtelėjo vaikinas.
-Nes man tam mieste buvo nesaugu, supratai?-
-Kodėl tau ten buvo nesaugu?- kas su juo negerai? Tą vakarą aš jam išrėkiau viską jis arba daunas arba sklerozikas.
-Manęs vos neišprievartavo!- užrėkiau kiek garsiau supykusi.
-Ai taip.. Atsiprašau..-
-Pamiršk.. Pamenu kai aš čia gyvenau tavęs nebuvo. Kada atsikraustei?- man lengviau pakeisti tema.
-Atsikraustėm kaip aš buvau keturiolikos, kodėl išsiskyrei su savo vaikinu?- kuo jam parūpo mano vaikinas?
-Tu žinai kiek aš krausčiausi? Mums trugdė astumas, kodėl tu išsiskyrei su savo mergina?-
-Išdavė.. Nesugebėjau atleist,- gūžtelėjo pečiais.
-uh.. Užjaučiu,- pažvelgiau į vaikino rudas akis, jis taipogi į mane žiūrėjo.
-Pabučiuok mane,- ką? Nutraukusi akių kontaktą nuo vaikino atsistojau nuo lovos. Ne..
-Maya.. Kodėl tu manęs taip nemėgsti? Aš bandau.. Atsiprašiau.. Ir dabar šitas išprūdo tiesiog.. Velnias. Kaip norėjau tave pabučiuot tuo metu,- vaikinas pats atrodė stipriai pasimetęs.
-Aš nežinau,-
-Taip! Tu pati nežinai, kiekvieną kartą rėki ant manęs už nieką!- Zayn mostelėjo rankom.
-Aš nenoriu pasiduot mūsų draugam! Jie tikisi mus suvest!- užrėkiau.
-Na ir kas? Jeigu aš tau patikčiau tu vistiek atsisakytum mano draugijos dėl principų? Rimtai? -
Principai.. Šūdas. Ir vėl leidau jiems pasiekt viršūnę.
-Aš atsiprašau! Gerai? Neleisiu savo principam pasiekt viršūnių. Laimingas?- pasidaviau.
-Ne! -
-Ko dar tau reikia?- neturėčiau pykti, bet imu.
- Pabučiuok mane,- paprasčiausiai pasakė.
-Mes draugai! Jie nesibučiuoja!-
-O kas tau sakė, kad aš noriu būt draugais?-
-Kuo tu nori būt? Geriausiais draugais?- pati sukikenau iš savo pasakytų žodžių.
-Ne.. Taip! Nežinau!- Zayn užrėkė. Dieve jis atrodo kaip boba su pms..
-Nerėk!-
-Aš nebegaliu! Tu manęs nemėgsti nors tą ką padariau už tai atsiprašiau! Bandžiau būt draugais! Bandžiau tave pabučiuot.. Baseine pabučiavau... Velnias! Ir noriu dabar pabučiuot..- pms..
-Kodėl to tada nepadarai?- ką? Ups..******
Atsiprašau.. Nežinau kas čia ir kodėl ir kaip. Dar kartą atsiprašau
AŠ VERKSIU JEIGU NEGAUSIU NUOMONIŲ :)
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola