**
18:55
**
Sėdžiu virtuvėje ir laukiu kol suskambės durų skambutis. Tai reišks, kad atėjo Zayn. Aš labai jaudinuosi. Ko?.. Juk čia ne pasimatymas.
Mano mąstymus pertraukė durų skambutis. Atsistojusi pagriebiau odinę striukę ir atidariau duris.
-Labas,- nusišypsojau. Nežinojau kaip elgtis. Galbūt jį apkabinti? Pabučiuoti? Ne. Geriau nei vienas.
-Sveika,- vaikinas taip pat nusišypsojo,- pasiruošus?-
-Taip eime,- tariau.
Išėję vaikščiojom po miestą, visais takeliais. Linksmai šnekučiavomės. Dabar net nebežinau, kodėl aš jo nekenčiau.
-Eime link miško,- tarstelėjo Zayn.
-O ko net? Isprievartausi ir paliksi,- nusijuokiau.
-Aš ne toks vaikinas,- nusijuokė,- Eime, noriu tau kai ką parodyti,- paėmė mane už rankos ir vedė siaurais takeliais. Kaip jis kažką mato? Visur labai tamsu.
-Kur mes einame?- paklausiau.
-Staigmena,- vaikinas šušnibdėjo.
Dar paėjus kelias minutes vaikinas liepė užsimerkti. Liepė atsistoti ir pats atsistojo man už nugaros švelniai apkabindamas. Nuo šio veiksmo suvirpėjau.
-Atsimerk,- tyliai pasakė į ausį.
Atsimerkiau. Prieš akis nuostabiausias vaizdas. Nedidelis krioklys, kurio vanduo nutekėjo į nemažą vandens telkinį. Per jį buvo rudų lentų tiltelis. Visai šone buvo žibintas apšviečiantis visą šį nuostabų vaizdą.
-Patinka?- paklausė manęs Zayn.
-Labai. Kaip tu radai šią vietą? - atsisukau į vaikiną.
-Kai tik čia atsikrausčiau dažnai pykdavausi su tėvais, visada mum susipykus išeidavau iš namų. Vaikščiodavau šitam miške ir kažkaip netikėtai atradau šią vietą. Nuo tada čia nuolat ateidavau pabūt su savimi,- truktelėjo pečiais.
-Čia laibai gražu,- sušnibdėjau.
-Maya,- Zayn atsuko mane į save ir pažvelgė man į akis.
-Taip?-
-Ar nueisi su manim į pasimatymą?- ką? Zayn kviečia mane į suknista pasimatymą! Taip! Suknistai taip!
-Maya?- oj..
-Oh atleisk, užsigalvojau,- papurčiau galva.
-Tai kaip? Nes jeigu nenori aš tavęs neverčiu, bet jeigu aš tau patinku aš tave kviečiu ir nueisim kažkur, galbūt.. Dar neplanavau, nes bijojau, kad tu nesu...- vaikinas neužtilo.
-Zayn nusiramink.. Aš mielai nueisiu su tavim į pasimatymą,- nusišypsojau. Vaikinas išsiviepė, ir švelniai pabučiavo man į lūpas.
-Aš toks laimingas.. Tu neįsivaizduoji,- tarė. Aš šyptelėjau.
-Aš taip pat,-
-Pasimatymas penktadienio vakare? Tinka?- paklausė Zayn.
-Žinoma,-
-Nuostabu,-
Dar prastovėjom keletą minučių tylėdami. Nereikėjo nieko sakyti. Man mūsų tyla patiko. Ji ramino. Tik stovėti labai šalta. Sudrebėjau.
-Tau šalta?- vaikinas pasimetė- štai imk mano striuke, eime palydėsiu tave namo,- uždėjo savo ranką man ant pečių.
Ėjome šnekučiuodamiesi visokiomis temomis. Sužinojau, kad jis turi tris seseris. Kad Zayn yra vyriausias. Sužinojau dar įvairiausių smulkmenų. Net nepajautus priėjome mano namo duris.
-Tai ką? Susitiksim mokykloje?- truktelėjo pečiais.
-Taip, žinoma. Tik galbūt nesakom kitiems, na.. Kad einam mes į pasimatymą? Ir kad sutariam? Nes jie tik ir nori mus suvest,- nusijuokiau.
-Taip, gerai,- šyptelėjo. Tyla. Vaikinas pažiūrėjo į mano akis ir priglaudė savo švelnias lūpas prie manųjų. Nedvejojusi atsakiau, tarsi, net negaliu sustoti. Atsitraukėme tik kai pritrūko oro.
-Kagi.. Iki,- juodaplaukis mirktelėjo ir atsitraukė ir pradėjo eiti iš mano kiemo.
-Iki,- tariau ir įžengiau į namus. Tik uždariusi duris atsirėmiau į jas ir prikandau lūpa. Jis ištiesų mielas. Ah..-------------
BAM! Mylėkit mane.
Nuomonių tnx :)
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola