27 dalis

1.3K 88 15
                                    

Niall mane parvežus, teko išklausyti mamos moralo, kad reikia pranešti, kai grįši namo vėliau ir bla, bla,bla..

-Tai mama atsiprašau, kad nepranešiau, buvau palikta po pamokų ir dar esu visą šią likusią savaite,- atsidusau pavartydama akis.

-Ką tokio prisidirbai?-

-Ne aš, mūsų draugai pradėjo maisto karą, direktorius pagavo mus visus, neivienas neprisipažino likom kalti visi. Tokia istorija,- skėstelėjau rankomis.

-O dieve, vaikai,- atsiduso.

-Ten neturėjo taip nutikti,- nusijuokiau.

-Geriau nesigilinsiu. Beja kas tave parvežė?- paklausė.

-Nepažysti mama, tai Niall. Na galbūt prisimeni tą berniuka kai ankščiau čia gyvenom ir aš žaisdavau su juo,- pasakiau.

-Aj, tai jis,- nutesė. Prašau negalvok, kad man jis patinka.. Negalvok.. -Jis tau patinka ane?- ne..

-Ne mam, jis mano geriausias draugas,- pavarčiau akis- Be to man patinka, kai kas kitas,- šyptelėjau.

-Ah.. Mano mažoji dukrytė užaugo,- atsiduso.

-Mam aš jau senei užaugusi,- šyptelėjau.

-Žinoma, suprantu. Susiradai savų draugų, nebereikia manęs,- galvojau ji tuoj susigraudins. Todėl ją apsikabinau.

-Mama, aš niekada tavęs nepamiršiu, kad ir kaip kartais tu nervini,- nusijuokiau.

-Ak dukryte,- nusijuokė ir stipriau apsikabino mane - senei buvom apsikabinusios,-

-Gerai eime valgyt, aš išbadėjusi,- sukikenau. Daug laiko neprabėgus mes jau valgėme mamos pagaminta lazanija. (aš dabar jos užsiminiau)

-Einu į savo kambarį, reikia padaryti namų darbus,- šyptelėjau ir užlipau laiptais į savo kambarį. Uždariusi duris kritau nugara ant lovos. Tai bent diena. Uh.. Gal parašyt Zayn? Ne. Juk susipykom. Dėl nieko. Tai normalu? Tikriausiai ne. Hahaha.. Gerai aš čia atėjau daryt namų darbų. Atsikėlusi nuo lovos nužygiavau iki stalo. Pasiėmusi kuprine išsitraukiau knygas ir pradėjau daryti užduotis.
Po geros valandos su puse viskas buvo baigta. Laikrodis rodė 22:12. Miegot? Žinoma. Per ilga diena šiandien.

Ryte viskas vyko taip pat. Suskambus telefono žadintuvui teko čiupinėti kur telefonas, kad jį išjungti, nes tiesiog buvau per daug tingi pramerkti akis. Kaip visad. Į mokykla nuvežė mama, pakelui į darbą. Teko pasakyti, kad šiandien grįšiu vėliau, nes gi esu palikta po pamokų. Visas keturias pamokas mokykloje ignoravau Zayn, o jis mane. Nuostabūs santykiai. Jeigu jis pyksta, galiu ir aš. Baigusis ketvirtąjai pamokai nužygiavau į valgykla, nėjusi nusipirkti maisto, atsisėdau šalia merginų.

-Ko nevalgai?- paklausė.

-Nėra noro,- truktelėjau pečiais. Neilgai trukus prie stalo atėjo Zayn su Harry. Zayn pažiūrėjas į mane gan piktai ir šaltai atsisėdo priešais mane.
Aš irgi moku pykti. Susiraukiau.

-Ką planuojat savaitgalį?- paklausė Harry perbraukdamas per savo 'kudlas'.

-Tu rimtai? Dar tik antradienis,- sumurbėjo Sophia.

- Nu ir kas? Tai turit?- pavartė akis.

-Turėjau, bet dabar nežinau,- truktelėjau pečiais. Gavau rūstų Zayn žvilgsnį.

-Ji turi planų,- piktai pasakė. Rimtai? 

-Galiu ir neturėt,- mirktelėjau.

-Bet turėsi,- piktai nusišypsojo.

-Gerai, ramiai,- pasakė Niall. Suprasdamas koki mūsų planai.

-Ar jūs..?-

-Ne, mes nekartu,- nespėjus paklauti Harry pertraukiau jį. Zayn piktai pasižiūrėjo į mane.

-Nustok meluoti,-

***
AAGAADUDUDUDU PUSH PINEAPPLE SHAKE THE TREE. (XD)
Nieko nevartojau, tik bšk išprotėjau pamačius savo istorija ketvirtoje vietoje. Dieve, kaip aš jus myliu ❤

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now