Gryžusi po pamokų pagaliau radau mama sėdinčia ant sofos.
-labas mama,-
-labas brangioji,- mama atsisuko
-ilgai tavęs nemačiau,- šyptelėjau
-na taip.. Turiu daug..- susimąstė- reikalų-
-kokių?-
-na žinai darbas.. Ir.. Um darbas,- pasimetė
-na ir man naujo tėčio paieška?- pajuokavau
-na turiu viena.. Nusižiūrėjus..- sukikeno
-kada susipažinsiu?- nusijuokiau
-tu tikrai nori?- ji nustebo
-žinoma!- šūktelėjau-turiu sužinot kas yra kaltininkas, kad mano mama negrįžta,- sukikenau
-na tada gerai suplanuosiu vakariene šiandien.. Bet turiu perspėti. Jis turi sūnų..-
-Ką?- gavau trumpalaikį šoka
-sūnų..- ji pradėjo žaisti su savo pirštais- tu nepyksti?- pakėlė akis į mane
-žinoma ne. Jeigu jis nebus koks nors kvailys tada man viskas gerai,- šyptelėjau
-tikiuosi,- ji giliai atsiduso.Louis pov.
Sėdėjau prie rašomajo stalo ir dariau matematikos darbus. Tema labai sunki ir jos nesuprantu, todėl jau valanda vargstu su dvejais uždaviniais. Jūs galvojat, kam man mokytis? Na aš ir taip galvoju, bet padariau su tėčiu susitarima. Jeigu mokykla baigsiu nemažiau kaip 8, jis nupirks man automobilį.
Buvau susikaupes ties uždaviniu iki kol išgirdau silpna beldima į duris.
-užeikit,- dar vis rašydamas uždavinio sprendima tariau.
Į kambarį įžengė tėtis.
-ką veiki sūnau?- paklausė.
-darau matematika,- numečiau tušinuką pagaliau gavęs atsakymą- katik baigiau,- ištiesiau rankas į viršų taip atpalaiduodamas rankas nuo rašymo.
-ką norėjai?- atsisukau į savo tėtį.
-norėčiau, kad už valandos susiruoštum ir važiuotum kartu su manimi į vakarienę pas mano naująją mergina ir jos dukra. Nesupyksi?- pažiūrėjo aiškiai nervindamasis ir laukdamas mano rekcijos.
-žinoma tėti! Džiaugiuosi, kad pradedi gyvent iš naujo. Svarbu būtum laimingas,- patapšnojau jam per petį.
Na taip nesu laimingas ant tiek, kad šokinėčiau iš laimės. Tiesiog džiaugiuosi, kad tėtis susitaikė su mamos mirtimi. Man taip pat skaudu. Tiesa sakant labai. Bet reikėjo susigyventi.Esu laimingas už tėtį, tik tiekiuosi jo ta mergina nebus kokia moteris kuri siurps jo pinigus ar bandys iškarto užimt mano mamos vieta. Mano mama tėčiui bus pirmoji ir vienintelė tokia meilė. Bet juk galima įsimylėti ir antra ir trečia karta?
Maya pov.
Nekantriai trypiau koją ir tuksenau pirštai į stala. Buvau su melsva suknele iki kelių. Laukiau mamos vaikino ir jo sūnaus.
Džiaugiuosi, kad mama pamilo vėl. Tik tikiuosi, kad tas mamos naujasis vaikinas nebandys man atstoti iškart tėčio.
Mano apmąstymus nutraukė nuskambėjas durų skambutis. Staigiai atsistojus nužygiavau iki durų. Mama jau buvo atidariusi duris. Už jų stovėjo tamsiaplaukis šiektiek žilstelėjas, mieli bruožai, kelios raukšlės ant kaktos puošė jo veida.
-labas vakaras,- maloniai šyptelėjau.
-sveika, aš Denas, o čia mano sūnus,- jis pasitraukė nuo durų ir pamačiau, Louis ?
-labas Maya,- jis man tarė
-jūs pažystami?- Denas ir mama nustebo
-taip. Mes klasiokai,- šyptelėjom.
Jų žvilgsniuose mačiau palengvėjima. Tikriausiai palengvėjo, kad nereiks mūsų pažindinti ir versti mus leisti laika kartu.
-nestovėkime. Eime vakarienės,- pasakė mama.---
Po vakarienės
---Sėdėjau su Louis mano kambaryje. Šnekėjome apie niekus. Sužinojau jo istorija kaip prarado mama. Man tikrai suspaudė širdį. Man gaila Louis, nes matau, kad jis tikrai mylėjo savo mama. Na taip aš taip pat mylėjau tėtį bet jis mus paliko kaip buvau 9-nerių.
Apie 22:00 valandą Denas su Luois išėjo. Buvau ištiesų pavargusi. Po šilto duš apsirengiau savo naktinius. Atsiguliau į šiltus patalus. Pagaliau penktadienis.. Ir tada savaitgalis. Vakare apie 17:00 visi suaitarėm keliauti pas Harry. Visi mūsų planai man labai patiko išskyrus miegojimas su Zayn. Bus sunkūs vakarai. Taip Zayn simpatiškas, bet jis tikras kvailys. Išvadino mane kale nežinomas mano praeities, apipylė vandeniu, išstūmė mane iš lovos. Uh..
Galvodama kaip atsilyginti Zayn užmigau..*****
Jas beibs daliis! Šią dalį, kad ir trumpą rašiau apie valandą. Neturiuu minčių tad čia man išūkis
Labai norėčiau nuomonių apie istorija. Ar verta man ją tęsti?
Galbūt yra merginų norinčių man sukurti istorijos cover? Nes kaip matote pati to nemoku :DLav ja ❤❤
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola