13 dalis

1.7K 85 3
                                    

Niall buvo teisus. Aš ruošiuosi ilgai. Pradėjau ruoštis viena iš pirmųjų, bet pavėlavom, nes aš nespėjau. Bet pavėlavom tik 10 minučių, man tai pažanga. Na  bet mano pavėlavimas ne blogiausia dalis. Zayn automobilis sugedo o kiti neatsivarė jų todėl visi turim grūstis į viena mašina.
- Aš už vairo!- surėkė Niall.
- Aš prie Niall,- tarė Liam- o Sophia pas mane ant kelių,-
-El pas mane,- užrėkė Louis.
-Lucy su manim,- nusijuokęs pasakė Harry.
-Aš..- pradėjo Zayn.
-Su Maya!- užrėkė Nialler.
-Ne, tada aš nevažiuoju,- tariau.
-Ai, nenervink, juk miegat vienoj lovoj, tai čia pasėdėsi pusvalandį ant kelių nenumirsi,- pavartė akis Anna.
-Tau gerai, tu viena!- trinktelėjau jai į galvą- ko tu negali sėst pas Zayn?-
-Nes aš turiu vaikina jeigu jis sužinos užpavydės,- cakstelėjo liežuviu mergina.
-Tu turi vaikina?- pasimečiau. Mergina tik pakilnojo antakius.
-Vakare turėsim pašnekėt,- tariau tyliai jai.
Susėdę į automobilį, kad ir kaip nenorėjau sėdėti Zayn ant kelių, teko. Nes Anna beprotiškai užsispyrusi ir jos neperkalbėjau apsikeisti su manimi vietomis. Na ištiesų galėsiu ją panervuoti šianakt, nes tikrai noriu sužinoti ar ji turi vaikina.

-Mažiau vietos negali būt,- suinkštė Anna- jūs mane suspausit porelės jūs,-
-Tai reikėjo keistis su manim- pasakiau jai.
-Ant kelių sėda tik porelės, o aš Zayn ne pora,- paprieštaravo pavartydama akis.
-Aš irgi ne pora,- pavarčiau akis.
-Bet būsi,- už vairo sėdinčio Niall pasigirdo.
-Tu vairuok jei vairuoji!- užrėkiau ir trinktelėjau jam į galvą.
- Ej baik. Įvažiuosiu į grovį,-
-Važiuok. Nereiks kentėt su debilais,- burbtelėjau.
-Kaip miela..- pasigirdo iš El.

**
-Atvažiavom,- išgirdau Niall balsą.
-Pagaliau!!- Aš ir Zayn užrėkėm.
-Juk nebuvo taip blogai,- pasakė Anna.
-Tikrai nebuvo. Visa laika Maya trynėsi man ant kojų,- burbėjo Zayn
-Ką man padaryt, kad tavo kojos nepatogios?- truktelėjau pečiais.
-Tiesiog sakyk, kad norėjai mane panervint,-
-Nu gerai, galbūt ir tai,- sukikenau. 
Vaikinas tik pavartė akis.

-Merginos ir vaikinai persirenginės atskirai. Todėl susitiksim prie didžiojo baseino,- pasakė Liam. Visi tai išgirdę pasukom skirtingas puses. Merginos į kairę pusę kur ant durų buvo ženkliukas merginoms o vaikinai į dešinę kur durįs buvo su ženklu kuris nurodo, kad persirengimo patalpa skirta vaikinams.
Persirengusios į maudymosi kostiumėlius nuėjome į sutarta vieta.
Ten jau stovėjo visi vaikinai.
-vaikštom kartu ar atskirai?- paklausė Louis.
-Manau kartu vaikštom po baseinus, o čiuožyklomis leisimės kas kaip nori,- pasakiau aš, nes žinojau jeigu nutarsim poromis, aš liksiu su Zayn, o su juo viena nenoriu. Dar netyčia paskandins mane.
-Man tinka,- išgirdau iš Soph.
Kiti taipogi pritarė.

-Niall.. Ne.. Prašau,- stengiausi nežengti atgal nes žinojau, kad ten baseino kraštas. Žinote kaip būnat burbulinėj vonioj ir ten vanduo šiltas, ir poto netoliese būna baseinas su šaltu vandeniu? Va šiuo metu aš stoviu prie to baseino su šaltu vandeniu ir Niall prieš mane grasina mane įstumti.
-Maya, nepavyks..- papurtė galva Niall.
-Prašau..-
-BITCHESS!!- pasigirsta rėkiantis Liam ir įsibėgėjas stipriai pastumia Niall kuris krisdamas taip pat tiesiogine žodžio prasme mane 'nuskynė' kartu  (xdd). Visi trys garsiu pokštelėju sukrentom į vandenį.
-Je!- energingai surėkia Liam- va čia man patiko,-
-Šalta!- plaukdama į šona kuo greičiau sumurmėjau, bet pajaučiau, kad kažkas paėmė ir patraukė mane už kojos atgal:
- niekur neplauksi dabar jau,- prisitraukęs atgal mane pasakė Niall po šitų žodžių aptaškydamas mano veida. Po šito jo veiksmo prasidėjo karas. Visi kiti mūsų draugai sušokę pradėjo taškyt vienas kitą lediniu vandeniu, įskaitant ir mane.

----------
Šitaa daliss tokia shitt. Visa diena rašiau, nes visiškai neturiu minčių, o išspaudžiau vos virš penkių šimtų žodžių. Nedgi dabar kreipiausi į drauge, kad padėtų šiektiek man. Ačiūū jai❤. Žiauriai sori, ir taip žinau mano istorijoj labai daug įstumimų į baseina ( man daryt jei man patinka baseinai). Atsiprašau, kad gan ilgą laiką nekėliau dalies, nes šiuo metu stengiuosi dirbti prie naujos istorijos, į kurią stengiuosi žiūrėti kur kas atsakingiau. Stengaiuosi parašyti ir daugiau žodžių ir daryti mažiau klaidų ir nemalti tokio š kaip šitoje. Tikiuosi bus skaitančių kai paskelbsiu❤❤❤

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now