43 dalis

961 72 18
                                    

Dar keleta kartų Thomui pabandžius užkurti automobilį, teko pasiduoti.

-Problemos su automobiliu?- tarė priėjęs Zayn. Jis dar neišvažiavo?

-Na taip, jau nepirmą kartą. Labai sunkus gedimas,- Thomas atsiduso.- negaliu nusipirkti naujos, nes neturiu tiek pinigų tokiom išlaidom, o keisti puse variklio neapsimoka.

-Suprantu. Bet ką dabar darysi?- tarstelėjo Zayn trumpai žvilgteldamas į mane.

-Am.. galbūt tu Zayn patveštum Maya, nes jai penki kilometrai nuo čia? Nes greitai aš jos nesutvarkysiu, o nenoriu versti jos laukti.

-Ne ne.. Aš paskambinsiu mamai. Ji atvažiuos manęs pasiimt. Neapvargink Zayn.

-Tavo mama dirba Maya,- Thomas pikčiau tarė.

-Bet Zayn negali palikt Keitės,- truktelėjau pečiais.

-Ne, ji jau išėjo namo. Ji gyvena vos už kelių kvartalų nuo čia,- šūdas,Zayn, užsičiaupk.

-Na tada pareisiu, nėra čia jau tiek daug,- stengiausi atkalbėti.

-Na jau ne.- burbtelėjo abu.

-Tau gali kažkas atsitikt. Prižadu nieko tau nedaryt,- tarė Zayn pavartydamas akis.

-Matai? Važiuok su Zayn.

-Gerai tiek to,- pavarčiau akis.- bet jeigu pabandysi paliest mano koją, kad ir netyčia, šokšiu iš automobilio,- eidama iki Zayn automobilio grūmojau Zayn. Nuo mano žodžiu vaikinas tyliai sukikeno ir įsėdė su šypsena į automobilį.

-Ko toks laimingas?- prunkštelėjau.

-Nes pagaliau galėsiu pasikalbėti su tavimi,- šyptelėjo.

-Na Zayn, nuliūdinsiu, bet aš tikrai nenoriu kalbėti su tavimi,- pavarčiau akis.

-Neturi pasirinkimo,- truktelėjo pečiais ir spustelėjo mygtuką. Pasigirdo spraktelėjimas. Šūdas. Jis užrakino mane automobilyje?

-Ką tu darai? Zayn! Atrakink šitą suknistą automobilį,- bandžiau atidaryti dureles.- kur tu mane veži?

-Vežuosi į jaukią vietelę. Ten pasikalbėsime, nori to ar ne,-

-Išleisk mane,- piktai tariau.

-Ne,- paprastai tarė, net nepažiūrėdamas į mane. Dar kelis kartus man paprašius mane išleisti arba paklausus į kokią vietą mane veža, vaikinas neteko kantrybės ir pajungė radiją. Grojo man nežinoma daina, bet Zayn tikriausiai žinoma, nes nykščiu mušė ritmą į vairą, o lūpos menkai judėjo dainuodamos dainos tekstą.
Dar keletą minučių pavažiavome ir galiausiai sustojome, kažkokiuose laukuose. Toliau horizonte buvo matyti kalniukas, su žalia tankia, bet nupjauta žole.

-Ir ką mes veiksime laukuose?- paklausiau pavartydama akis.

-Kalbėsimės,- truktelėjo pečiais. Vaikinas atrakino duris, nelaukusi išlipau iš automobilio.

-Kur bėgi?- Zayn greitai išlipo.

-Niekur. Mes gi laukuose, nėra kur bėgt. Ir kaip aš grįžčiau namo jeigu net nežinau kur esu?- Vos tik išgirdęs mano žodžius jis atsiduso. Uždarė dureles ir užrakino automobilį. Eidamas šalia manęs bandė padėti ranką ant mano nugaros, bet vos tik pajautus ją, numušiau. Tačiau Zayn nebūtų, tas Zayn jeigu jos nepadėtų atgal. Šį kart tik giliai atsidusau. Net nežiūrėjus galėjau nujausti, kad jis nusišypsojo.
Užlipome ant kalniuko, kur puikiai matėsi miesto namai ir virš jo pakibusi saulė. Nieko nelaukusi greitai atsisėdau ant švelnios žolytės, sukryžiuodama kojas. Vaikinas krestelėjo šalia manęs. Keletą minučių nei vienas nepratarėme nė žodžio, girdėjosi tik vaikino gilus kvėpavimas.

-Taip ir tylėsi?- prabilau pirma.

-Nežinau nuo ko pradėti,- atsiduso. Debtelėjau į vaikiną.

-Galbūt gali pradėt pasiaiškinimu, ką tu bandai man įrodyti, visais šitais dalykais?- kilstelėjau antakį.

-Tu nesupranti ką aš jais noriu pasakyti. Tu neįsivaizduoji kiek dienų aš pykau ant tavęs, kad tu buvai su Justin, galvojau, kad tu rimtai pasileidėlė. Bet kai sužinojau, kad jis gėjus ir, kad jūs bandėt sukelti man pavydą, man palengvėjo. Bet va atsirado tas idiotas Thomas kuris gadina man visus reikalus. Galėtum man palengvinti ir pasakyti ką galiu padaryti dėl tavęs, kad atleistum,-urgztelėjo atsiguldamas ant žolės.

-Tu tuo nori pasakyti, kad nori..-

-Taip Maya, aš noriu vėl būti su tavimi. Padarysiu viską.- vaikinas atsilošė atgal ir paėmė mano veidą, atsuko į save ir giliomis akimis pažvelgė į manasias.


**
Jeigu tai skaitot tai esat pačios ištikimiausios mano skaitytojos. Pasiteisinimo tiesiog nebeturiu, nes nebežinau ką sakyt. Myliu tos kurios dar vis tai skaito! ❤️

I'M STAYING HEREDonde viven las historias. Descúbrelo ahora