30 dalis

1.4K 91 5
                                    

Po įvykių valgykloje, kolidoriuje teko kęsti keistus žvilgsnius. Na žinoma kaip nebus keista, kai mergina užrėkia ant visos valgyklos, kad ji susitikinėja su vaikinu ir kitoms merginoms dar ir pagrąsina. Tai nėra normalu. Bet taip jau atsitiko. Baigusis pamokoms žinoma nepamiršome, kad esame 'palikti po pamokų', kur galime veikti ką norime. Taigi pliusas.

Likusios dienos iki pentadienio iš tiesų nebuvo įpatingos. Krūvos atsiskaitymų ir namų darbų. Su Zayn po antradienio įvykio labai nebendravome, tik kiek sėdėdavome šalia valgykloje arba susitikdavome bendrose pamokose ir po pamokų.  Na gal ir dažnai, bet neteko pabūti dviese ir ramiai pasikalbėti.

O štai dabar sėdžiu Zayn automobilyje. Važiuojame į jo namus atlikti pristatymo kitai savaitei ir šnekame apie studijavimą universitete.

-Aš manau, kad studijuot būtina, gi daug lenvgviau gauti gerą darbą ir panašiai,- tariau, mat Zayn man sako, kad jis po baigimo mokyklos nenori niekur stoti.

-Rasi darbą ir be studijų. Tos studijos iškiria gerus draugus į skirtingas vietas jie nustoja bendraut ir išviso pamiršta, kad kitas egzistuoja,- burbtelėjo trumpai žvilktelėjas į mane.

-Jeigu jie tikri draugai palaikys ryšį. Šiais laikais be universiteto baigimo diplomo, mažai kur priims. Nebent šluosi gatves?- nusijuokiau.

-Jeigu reiks šluosiu,- išsišiepė -jeigu ir stočiau, net nežinau kur. Nesu niekam gabus, neturiu niekam potriaukio,-

-O kaip muzika? Tu dainuoji nuostabiai. Aš rimtai pasakysiu mūsų muzikos mokytojai, kad tau duotų solinio darbo, beja kitą mėnesį vyksta talentų šou,- išsiviepiau vaikinui, tai išgirdęs jis greitai pakratė galvą.

-Net nebandyk,- sumurmėjo.

-Nu kas čia tokio? Turi labai gražų balsą. Kodėl bijai jį parodyti visiems?-

-Nes gėda?- su sarkazmu suburbėjo.

-Kodėl?!- kiek pikčiau tariau.

-Tiesiog nenoriu vienas, nelabai smagu,- toliau vardijo minusus- o dieve sugalvojau!- tarė mane išgązdindamas.

-Ką?- pasimečiau.

-Jeigu tu dainuoji su manimi, aš sutinku,- išsiviepė.

-Tu girdėjai mane dainuojant?- suprunkščiau -aš skambu kaip prispausta katė,-

-Nagi, bus smagu,-

-Na jau ne. Geriau pasiūlyk vaikinam kartu su tavimi dainuot, kiek teko girdėt jie irgi neblogai dainuoja,- pasiūliau.

-Jie niekada nepasirašytų ant to,- tarė vaikinas įsukdamas į savo namų kiemą.

-O tu pabandyk pasiūlyt,- išlipusi iš automobilio tariau.

-Baigiau!- šūktelėjau parašius paskutinį pristatymo žodį. Ištiesiau ranką ir vaikinas man davė penkis.

-Pagaliau,- atsiduso padėdamas galvą ant stalo.

-Nevaidink, kad pavargai. Didžioji dalis šito pristatymo mano darbas,- tariau. Zayn galva pakilo nuo stalo, jo veide matėsi šypsena.

-Gerai jau. Geriau eime į svetainę, galbūt mama bus padarius vakarienę,- tarė.

-Jau vėlu.. Manau geriau trauksiu namo, namie pavalgysiu,- pažiūrėjau į vaikiną.

-Mano mama niekaip tavęs neišleis su tuščiu pilvu,- nusijuokė.

-Tebūnie. Eime, galbūt galėsiu padėti tavo mamai su vakariene,- šyptelėjau ir išėjau pro duris. Nusileidusi laiptais iškart pastebėjau virtuvę todėl nesekusi Zayn į svetainę pasukau ten.
Zayn mama Laura pjaustė dešros gabalėlius.

-Sveika Laura. Zayn sakė, kad manęs neišleisit nepavalgusios, tai bent gaiu jums čia padėti?- tariau.

-Žinoma brangoji, galėtum sutarkuoti sūrį?- parodė pirštu lentute su tarka ir sūriu.

-Žinoma,- tariau ir pradėjau daryti man skirtą darbą.

-Kaip jaučiasi Safaa?- tariau prisiminus kaip Zayn sakė, kad mergaitė sirgo.

-Viskas gerai, kodėl klausi?- moteris sunerimo.

-Ne nieko, tiesiog Zayn aną savaitę minėjo, kad ji sirgo,- nusišysojau.

-Bet Maya, brangioji, ji nesirgo.  Ji sveikutėlė, kaip ridikas,- Laura atsisukus rūpestingai tarė.

Ką?

*********
Dannn dannn dannnnnn!!

Tikiuosi jums pirmadienis praėjo ne tragiškai;)) o jeigu praėjo, linkiu, kad rytoj būtų geriau:'**

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now