Net ilgai nelaukus dienos praskriejo ir dabar penktadienis. Jau spėjo prabėgti trys pamokos. Kartu su Sophia laukiame chemijos.
-Ką veiksi šį vakarą? Gal nori nueiti į kavinę?- paklausė manęs mergina.
-Negalėsiu, turiu planų,- prisiminus, kad turiu pasimatymą su Zayn pasakiau.
-Kokių?-
-Nelabai svarbu,- nerūpestingai tariau.
-Nagi sakyk tik,- trinktelėjo man į petį.
-Turiu pasimatymą,- pasimaiviau.
-Ir taip nesvarbu tau?!- mergina šiektiek pergarsiai pasakė.
-Nu svarbu, bet..-
-Nesakyk, geriau patylėk,- užtildė mane mergina,- su kuo eini?- įkyriai paklausė.
-O va šita nesakysiu,- nusijuokiau.
-Nu Maya... Juk aš tavo geriausia draugė, ar ne?- apsimetė isižeidusią.
-Taip tu mano geriausia drauė, bet tau šito vistiek nereikia žinot,- nusijuokiau.
-Nu ir gerai. Aš irgi tau nieko nesakysiu,- treptelėjo koją.
Aš dar garsiau nusijuokiau.Zayn pov.
-Žmogau varom į klubą šiandien vakare,- pasiūlė Niall.
-Oh ne, užsiėmęs,- atsidusau.
-Nu einam, visi čia mūsų rate porom, o mes vieni. Gal kokią merginą gražią sutiksi,- vaikinas neatlyžo nuo manęs.
-Nu negaliu, turiu planų,-
-Kokių?- gal man jį pasiūst?..
-Turiu pasimatymą,- mirktelėjau.
-Rimtai? Aš liksiu vienas amžinai,- sudejavo.
-Tai ką man daryt, kad nerandi panos?- nusijuokiau.
-Surast man tokią,-
-Imk Maya,- greitai ištariau nepagalvojas, bet poto supratau ką pasakiau.
-Nah, ji mano geriausia draugė su ja užaugau. Mes draugai, daugiau nieko,- vaikinas nusišypsojo.
-Aha,- sukikenau.
-Tai su kuo eini į pasimatymą?-
-Su žmogum,- nusišypsojau.
-Gal su Maya?- nusijuokė.
-Ne, juk žinai, kad ji manęs nekenčia,- nemanau, kad jam reikia žinoti tiesa.
-Nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis,- mirktelėjo.
-Dieve, poetai jūs,- atsidusau.
Netrukus nuskambėjo skambutis.
Neilgai trukus praėjo ketvirta pamoka ir visi sėdėjome valgykloje, kas valgė pietus, kas tiesiog palaikė kompanija.
-Kas su manim į klubą? Zayn neina, nes turi "pasimatymą",- Niall nusivaipė.
-Nu tu tylėk,- trenkiau į petį.
-Maya irgi neina su manim niekur, sakė pasimatymą turi,- sumurmėjo suraukus akis Sophia.
-Ar man tik atrodo ar jūs?- Liam parodė į mane ir Maya.
-Nespank, aš jo neapkenčiu kaip su juo į pasimatymą galiu eit?- Maya prima prabilo.
-Tai čia sutapimas?-Paklausė Niall.
-Tai žinoma,- sumurmėjau.
-Man čia kažkas įtartina,- sumurmėjo panosėje Sophia.Maya pov.
Valgydama salotas vos nepaspringau išgirdus Liam klausimą. Šūdas.
-Nespank, aš jo neapkenčiu kaip su juo galiu į pasimatymą eit?- tariau. Mačiau Zayn palengvėjusį žvilgsnį. Nes jis irgi nenori draugam sakyti tai, kad mes einame į pasimatymą.
-Tai čia sutapimas?- paklausė Niall.
-Tai žinoma,- sumurmėjo Zayn.
-Man čia kažkas įtartina,- sumurmėjo Sophia. Šūdas. Bus pokalbis. Ji tikrai bandys mane iškamantinėti, nuo to su kuo einu, iki to kaip tas žmogus buvo apsirengęs mane kviesdamas į pasimatymą. Šūdas. Reikės bėgt nuo Sophia.
Neakubėma toliau valgiau salotas, laukiau kol suskambės skambutis ir galėčiau iš kart nuskubėti į priešpaakutinę pamoką ir nerasti laiko atsakyti Sophia klausimams. Ir man tai pavyko. Deja liko dar viena pamoka. O tai reiškia dar viena pertrauka. Sudėjusi knygas į kuprinę, nuskubėjau prie matematikos kabineto. Ten stovėjo Zayn, Sophia nebuvo matyti. Ačiū dievui..
-Ko taip dairaisi?- paklausė Zayn.
-Stengiuosi nesutikt Sophia,- atsidusau.
-kodėl gi?-
-Nes jai atrodo, kad mes einame į pasimatymą. Ir ji stengsis iškamantinėti visko,-
-Kad mes ir einame,- sukikeno.
-Na taip, bet jai nereikia to žinoti, nereikėjo sakyt, kad turiu pasimtymą,- sudejavau.****
Nuomonių :))
Beja ko norėtumėt tolesnėse dalyse? Man jūsų nuomonė labai svarbi.
Ir taipogi noriu pasakyti, kad jūsų peržiūros ir vote labai daug ką reiškia man. Nes tai kelia mano istorija reitingiuose ir aš tai pamačiusi noriu ją išlaikyti toje vietoje arba kelti aukščiau, todėl rašau naujas dalis.
❤❤❤ lavinu jus:*
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola