-Aš labai atsiprašau už tą įvykį,- lipdama iš Thomo automobilio tariau.
-Eik tu, nejuokauk. Aš pats kaltas. Nesupratau ženklų, kad tai ko norėjau nelaiku.- nusijuokė.
-Na, bet tai išėjo kiek bjauriai,-
-Nieko tokio, čia buvo ženklas, kad aš smirdžiu ir laikas praustis,-nusišypsojo.
-Ką? Ne. Tu nesmirdi, tu kvepi labai skaniai. Na nesakau, kad aš tave uosčiau. Na techniškai uosčiau, bet netiesiogiai.. manau ką noriu pasakyt, kad tu nesmirdi,- pradėjau šnekėti kaip kvailė. Šūdas. Dabar mintyse įsivaizduojamai trankau savo galvą į sieną. Aš tikra kvailė.
-Aš juokauju gi. Tai menkniekis. Todėl kviečiu rytoj tave pietų, atsiskaitysi už tą.. incidentą,-šyptelėjo vaikinas.
-Antras pasimatymas?- kilstelėjau antakį.
-Ne. Na taip, ne. Manau sakykim papietavimas su geru draugu,- sukikeno, o aš sarkastiškai linktelėjau.
-Žinoma nueisiu papietauti geru draugu,- nusijuokiau.
-Uh.. my heart, friendzone,- padėjo ranką ant širdies, pavaidindamas, kad skauda.
-Vai vai, tikrai tu toks nuskriaustas,- nusijuokiau, patapšnodama jam galvą. Vaikinas pažiūrėjo į mane liūdniau, o poto neišlaikęs nusijuokė. - Labanakt Thomai,- greitai pakštelėjau vaikinui į žandą įkišdama galva pro langą. Greitai nubėgus namo, trinktelėjau namo durimis. Pažvelgiau pro langą į Thomą. Brunetas atrodė šiektiek pasimetęs, galiausiai padarė ženklą yes. Ir išsišiepė.
Kaip ir sutarta sekančią dieną, ėjome kartu į kavinę, papietauti. Na, buvau labai naivi, galvodama, kad mano savaitgalis praeis gerai ir sėkmingai. Kavinėje jau sėdėjo Zayn, su kažkokią blondinę. Ji buvo gan mielų bruožų, bet makiažas visus tuos mielus bruožus paslėpė. Ryškiai raudonos lūpos buvo palikusios antspaudą ant stiklinės sulčių, kurias ji gėrė. Stengdamasi kuo mažiau spoksoti į juos, nors tai buvo labai sudėtinga, nes mūsų stalelis buvo už jų. Zayn laisvai galėjo matyti mane ir spoksoti. Ką karts nuo karto pagaudavau jį darant. Stengiausi kuo mažiau kreipti dėmesį į Zayn ir visą savo dėmesį sutelkti priešais mane sėdinčiam vaikinui.
-Man vakarykštis vakaras, kad ir kas jame įvyko, buvo nuostabus,- nusijuokė brunetas ir įsidėjo gabalėlį kepsnio į burną.
-Man taip pat. Dar kart gailiuosi dėl įkritimo,- prunkštelėjau.
-Sveiki, nieko prieš jeigu prisijungsim prie jūsų?- Zayn mielai nusišypsodamas tarė man su Thomu ir net nelaukias atsakymo prisėdo prie mūsų stalelio. Zayn atsisėdo į mano pusę, o toji blondinė prie Thomo. Ką jis sugalvojo? -Aš Zayn,- ištiesė ranką Thomui.
-Aš Thomas,- vaikinas kiek nepatogiai nusikosėjo.
-Žinau,- nusišypsojo, taip dar labiau padarydamas situacija keistesne.-Tai Keitė,- parodė į blondinukę, su jau apsitrynusiu raudonu lūpdažiu.
-Am, mes su Thomu norėjome pabūti dviese, tai gal malonėsite..- pradėjau, norėdama kuo greičiau pasitraukti nuo Zayn.
-Ne, Maya. Viskas gerai. Noriu susipažinti su tavo draugais,- Thomas, kaip eilinį kartą, žavingai nusišypsojo.
-Aš taip pat Maya, norėčiau susipažinti su tavo vaikinu,- tarstelėjo Zayn.
-Na Thomas ne mano vaikinas. Man labai smagu, susipažinti su Keite, tavo naująja mergina,- šyptelėjau.
-Mes nedraugaujam,- mergina ištarė. Jos balsas kiek cypiantis? Galvojau toki balsai egzistuoja tik filmuose ir serialuose. Galvojau aktorės spaudžiamos išgauti tokį garsą, norint gauti tokį rezultatą. Pasirodo stipriai klydau.
Sekantį pusvalandį teko kentėti Zayn komentarus, jo koją vis "netyčia" prieliečiant mano koją. Ir Keitės bandymą sužinoti Thomo numerį.
*****
Tikrai atsiprašau, kad tiek nekeliu kaip kėliau ankščiau, bet neturiu tiek laiko, kiek tada. Daugiau tenka mokytis ir padėti tėvam, nes visgi pavasaris. Galbūt tiek nekeliu ir dėl gyvenime atsiradusių asmenų, nes duodu jiems daugiau dėmesio. Nesenei turėjau netektį augintinio, kurį begalo mylėjau. Tai taipat labai stipriai sutrigdė man viską. Bet manau didžiausia priežastis kodėl nekeliu, nes neturiu tiek idėjų, jos ateina labai lėtai ir neiškarto. Todėl dar kart atsiprašau ir labai pasistengsiu kelt bent kaip ankščiau- į savaitę bent po kartą.
YOU ARE READING
I'M STAYING HERE
RomanceMergina Maya atsikrausto į Branfordą. Ten ji greitai pritampa ir susipažysta su karštakošiu vaikinu. Išpradžių tarp jų nepykanta. Bet nuo nepykantos iki meilės vienas žingsnis, tiesa? -- Už cover'į žiauriai didelis ačiū @gabioola