9 dalis

2K 86 3
                                    

Rytas. Penktadienio rytas, kaip visada vos išsikabaroju iš lovos. Vilkdama kojas nueinu prie veidrodžio ir išsišukuoju per naktį susivėlusius plaukus. Išsivalau dantis. Nusiprausiu ir apsirengiu švarius drabužius. Perbraukus juodu tušu per blakstienas ir paryškinau lūpas blizgiu. Iš sieninės spintos lentynos pasiėmiau baltus vans užsidėjus prigriebiau kuprine ir išėjau iš kambario. Nusileidusi laiptais radau mama kepant blynus.
-labas rytas- tariau
-rytas- šyptelėjo ir toliau tęsė darba.
Atsisėduai išsitraukiau savo telefona, prisijungiau prie facebook.
-valgyk- tarė mama ir pakėliau akis  nuo savo mobilaus. Užrakinusi įdėjau jį į kišenę.
-ką planuoji veikt savaitgalį?- paklausė mama.
-šiandien vakare išeisiu ir sekmadienį grįšiu- tariau
-ir ką veiksi?-
-eisim pas Harry. Bus visi mūsų draugai. Savaitgalis visas suplanuotas.- šyptelėjau.
-uh.. Kokia tu didelė.- mama atsidūsta- ankščiau klausdavai apie išėjima prieš savaite- sukikena- o dabar. Tik sužinau, kad išeisi.-
-užaugau- šyptelėjau. Taip galbūt turėčiau pasakyti ar klausti jos. Bet juk man 18. Esu atsakinga už save, argi ne?

Suvalgiusi blynus įdėjau murzina lėkštę į indaplovę.

Nusikabinau nuo sienos striuke apsirengusi išėjau į mokykla.

Vis tos pačios nuobodžios pamokos 6 pamokos. Bet galiausiai yra 7. Pragaro pamoka. Kodėl? Nes ji bendra su Zayn. Taip galbūt nesėdžiu viename suole, bet jis sėdi už manęs ir mėto visa pamoka popieriukus į mane. Pamoka nėra sudėtinga, technologijos.

-taigi vaikai.- išgirdau ponios Smith balsą- nusprendžiau, kad darysime projekta, dirbsit poromis- klasė garsiai atsiduso
-taigi. Lena su Jake.. Kira su Mike. Maya- pražvelgė klase, tuo metu Zayn man papešė už plaukų o aš jam trenkiau per ranka- Zayn- nusišypsojo

-Ką? Ne!- abu sušukom.

-man jūsų nuomonės nerūpi. Dabar susėskit poromis ir aš išdalinsiu lapus su projekto užduotimi- griežtai tarė. Man ši pamoka ima dar labiau nepatikti.
-jeigu mokytoja paskyrė mus būti partneriais nereiškia, kad aš tave imsiu tavęs mažiau nekęsti.- vaikinas tik suprunkštė.
Likusia pamoka tiesiogine žodžio prasme pykomės dėl minčių, projekto pristatymo ir t.t., bet tai pertraukė garsiai suskambėjas skambutis.
-projekta pristatysit kita savaite- išgirdau mokytos balsa ir tada susidėjusi daiktus išėjau iš klasės.

Nuėjusi iki spintelės išsitraukiau striuke apsirengiau ir išžygiavau pro mokyklos dideles duris.

Gryžusi namo greitai persirengiau ir pavalgiau. Paruošusi namų darbus kurių buvo nedaug susidėjau daiktus vakarui.

Pažiūrėjau į laikrodį 16:32 susirarėm rinktis pas Harry 18 valanda. Todėl pasiėmusi kompiuterį pasijungiau seriala "teen wolf". Pažiūrėjusi viena seriją išjungiau kompiuterį, nes jau buvo 17:24 nuėjau į kambarį persirengti drabužių. Apsirengusi mėlynus džinsus ir balta maike apsimoviau batus ir apsirengiau striuke.
Užsidėjau kuprine ant pečių ir užrakinusi duris išėjau. Man iki Harry namų 5 minutės, nes gyvename vienoje gatvėje, skirtumas tik tas, kad aš gyvenu pradžioje gatvės o garbanius gale. daėjusi vaikino nama pabeldžiau į duris. Jas atidarė Liam.
Įėjusi nusimoviau batus. Beveik visus radau virtuvėje, trūko tik Louis ir jo merginos.
-ką veiksim?- pasirėmiau į stalą.
-šiandien filmų vakaras, rytoj dieną vyksim į vandens parką o vakare vakarėlis kur bus mūsų šutvė- išdėstė Niall
-o negalėčiau aš mie..- buvau nutraukta
-ne tu negalėtum miegoti viena, nes visi miegos poromis-kai norėjau ir vėl prabilti vėl buvau nutraukta- ir taip tu privalėsi miegoti su Zayn- viska išdėstė blondė.
-bet jeigu jis mane vėl išspirs iš lovos?- padariau sed face
-išspirk ir tu jį- truktelėjo pečiais
-nepadedat- burbtelėjau.

Mūsų šnekas nutraukė durų skambutis..

------
TOO MUCH TO ASK jesbissujsvsnshsis aij lav this song
Ehh ppl turiuu minčių apie Zaya moment's tačiauu tai bus labiau drama again.
Labaii norėčiau nuomonių visų skaitančių apie istorija norėtumėte čia skaityti ar kas atsitiktų, galbūt turit minčių..
IR MAN LABAI REIKIA COVER'IO
galbut žinot kas tikrai kuria gerus cover ir galėčiau kreiptiss? Ačiūū beibss
Lav yaa ❤❤

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now