18 dalis

1.7K 85 0
                                    

-Tai kodėl to nepadarai?- ką? Ups..
-Nes.. Aš.. Nežinau,- vaikinas giliai atsiduso.
-Pats laikas susivokt,- pridėjau piršta prie smilkinio.
-Žinai kodėl? Nes tu man suknistai patinki. Taip tu Maya..- vaikino rudos akys žvelgė tiesiai į mane. Buvo tarsi toks jausmas, kad tas žvilgsnis pradegins manyje skyle.
-Ką? Bet tu sakei, kad manęs nemėgsti.. Ir taip toliau..- aš tuo metu buvau ištiesų pasimetusi. 
-Aš tik bandžiau tai sau įtikinti.. Bet tas tavo įkyrus balsas kuris rėkia ant manęs mane žavi. Neiviena iki šiol mergina man taip nesipriešino. Tuo tu mane trauki. O dieve dabar jaučiuosi kaip keturiolikmetis romantikas,- vaikinas įvėlė savo rankas sau į plaukus ir pradėjo juos nestipriai pešti.
-Pabučiuok mane,- po jų šių žodžių tik tai tebesugebėjau ištarti. Zayn ilgai nelaukęs suvirškino mano žodžius ir padėjąs savo man už galvos prisitraukė mane arčiau. Mūsų lūpoms susidūrus atrodo smegenyse pasispaudė "off" mygtukas. Nebevaldžiau savęs ir savo veiksmų. Net nespėjau pastebėti kaip būčinys įsiaudrino. Mes atsitraukėme tik tada kai mums pritrūko oro. Atsitraukus vaikinas vistiek manęs nepaleido, tik surėmė mūsų kaktas.
-Maya,- Zayn kvėpavimas buvo netolygus, taip pat kaip manasis.
-Taip, Zayn?- giliai atsidusau.
-Ar tu jauti man tą patį?- rudaakis glostė mano rudus plaukus.
-Aš.. Nežinau, Zayn. Aš nežinau ką jaučiu,-
-Ar tau patiko mūsų bučinys?- pakėlė savo rudas akis į mane.
-Taip, bet..- nespėjusi pabaigti buvau pertraukta.
-Man to pakanka,- nespėjusi ištarti nė žodžio buvau ir vėl pabučiuota juodaplaukio švelnių lūpų. Nedvejojusi atsakiau į bučinį. Tuo metu man tarsi žaibas trenkė. Ką aš darau? Kodėl? Tau jis patinka kvailiuke.. Prabilo mano pasąmonė.. Ne aš jo nekenčiu.. Galbūt tu net myli.. Nenusišnekėk. Ne nu man išvis smegenys pavažiavo. Ginčijuosi su savimi. Ak Zayn.. tu su manim darai? Aš net imu šnekėti su savimi.. Ar jis man ištiesų patinka? Nebučiuotum jeigu nepatiktų.. Velnias. Man patinka Zayn.. MAN PATINKA ZAYN MALIK. Šūdas.
-Taip,- tik ištariau mums atsitraukus.
-Kas taip?-
-Taip tu man patinki,- giliai atsidusau.
-Taip ir žinojau..- vaikinas šyptelėjo ir vėl pasitraukė mane trumpam bučinui.
-Ej jūs dar čia gyvi?- išgirdom beldimą į duris kuris privertė mus greitai atsitraukti, - nesudraskėt vienas kito?- Niall įkišo galvą.
-Ne bet tave sudraskysiu,- paėmusi nuo lovos pagalve mečiau jam tiesiai į galvą.
-Auč,- Niall apsimetė, kad jam skauda, brt poto neiškentęs nusijuokė. -Galvojau rasiu sugriauta kambarį, bet pasirodo jūs čia taikiai. Tai ką veikėt per šį laiką?- paklausė.
-Ai šį bei tą,- išsisukdamas nuo klausimo atsakė Zayn. Dar kelias minutes pabuvęs Niall išėjo.
-Maya?- atsisuko į mane Zayn.
-Hmh?-
-Aš rimtai tau nu..- vaikinas pasikasė pakaušį.
-Taip ,Zayn, taip tu man patinki,- šyptelėjau jam. Pati netikiu tai kuo sakau. Man patinka Zayn. Patinka. Patinka. PATINKA. O dieve..
-Ar nueisi su manim pasivaikščiot, vakare? 19?- vaikinas tarsi užsivedęs kalbėjo.
- Taip Zayn, žinoma,- dar labiau išsišiepiau.
-Nuostabu,- vaikinas taip pat nusišypsojo.

*******
TAIP! Aš nebeiškenčiau norėjau dar pakelt drama, bet kadangi perdėjus romantikė nepavyko. Atsiprašau jegu ne to norėjot :).  Vistiek labaij myliuu💗

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now