22 dalis

1.5K 82 2
                                    

-Maya?- Zayn ir vėl atsisuko į mane.
-taip?-
-Ar nueisi su manim į pasimatymą? Šį kart nevėluosiu,- sukikeno.
-Ar prižadi?- nusijuokiau.
-Žinoma, kad prižadu,-
-Tada taip eisiu,- nusišypsojau. Vaikinas nudžiugęs pabučiavo silpnai lūpas.
-Kada?-
-Tikriausiai kitą savaitgalį nes dabar sesė serga, turėsiu prižiūrėti,- vaikinas atsiduso.
-Šeštadienį tinka?- paklausiau.
-Žinoma tinka,- nusišypsojo Zayn.
-Tada puiku,-

-Galbūt man jau laikas,- pažiūrėjas į laikrodį telefone Zayn tarė.
-Taip žinoma, išlydėsiu,- nusišypsojau.

Palydėjau vaikiną iki durų. 
-Tai iki?- Zayn truktelėjo pečiais.
-Taip ate,- nusijuokiau. Vaikinas greitai pabučiavo mano lūpas ir man nesuregavus surėkė "iki" ir trinktelėjo durimis. Kiek valandų? Antra nakties..
Laikas miegot..

Ryte atsikėlus nieko įdomaus nenuveikiau. Visą dieną slankiojau kaip tarakonas. Vakare pasiruošiau namų darbus. Lovoje dvi valandas prašnekėjau telefonu su drauge Zoe iš senesnės vietos kurioje gyvenau, Londono. 
-Kaip tau ten? Kaip draugai?- paklausė Zoe.
-Viskas gerai. Sutikau draugą su kuriuo vaikystėje bendravom,- nusijuokiau.
-O kokį berniuką nusižiūrėjai?-jaučiau, kad draugė pakilnojo antakius.
-Nu ne, tu tik apie tai ir galvoji,- nusijuokiau.
-Aš žinau tave,- nusijuokė.
-Na gerai. Yra vienas, vakar turėjom eiti į pasimatymą, bet jo sesė susirgo. Todėl eisim kitą savaitę,- atsidusau.
-Kaip čia įdomiai,- girdėjau kaip sukikeno Zoe. Toliau draugė nieko nebeklausinėjo. Bet toliau šnekėjom visokiausiom temomis kelias valandas. Galiausiai baigėm kai buvo vėlu ir abi norėjom miego.
Sekmadienis prasidėjo taip pat nuobodžiai, iki tol kol paskambino Sophia su Lily ir pakvietė nueit į kavinukę. Tik susitikus ėmė klausinėt apie pasimatymą. Teko sakyt, kad jis buvo katastrofa ir nenoriu jo prisimint. Nes kitaip man būtų šakės. Būtų iškamantinėja visko. Išgėrusios arbatos ir suvalgiusios kelias bandeles, išsiskirstėme. Grįžus pažiūrėjau filmą ir nuėjau miegot, nes juk į mokyklą. Aham. Pragarą galbūt.

-Kaip jum savaitgalis?- paklausė Niall kaip sėdėjome visi mokyklos valgykloj.
-Nuobodus,- pavarčiau akis.
-Juk ėjai į pasimatymą,- nusijuokė.
-Ji sakė, kad jis buvo katastrofa ir nenori jo prisimint,- viską atreportavo Sophia.
-Sophia užsičiaupk, gerai?- pašnairavau į merginą. Zayn keistai pažiūrėjo.
-O kaip tau Zayn?-
-Ne man ta mergina,- nusijuokė. Taigi meluojam toliau.
-Tokia bloga?-nusijuokė Niall.
-Ne. Mergina kaip mergina, bet ne man,- truktelėjo pečiais. Galbūt jis apie mane ištikrųjų? Aš ne jam?
-Su kokia ėjai?-
-Nu nesakysiu,- nusijuokė.
-Tebūnie,- pavartė akis.
Galbūt Zayn apie mane? Aš ne jam? Aš ne jo skonio.. Ne jam tinkama.. Uh Maya, nusiramink. Juk jūs darot tai, kad nekiltų įtarimų. Taip, tik tai. Nusiramink. Tu jam iš tikrųjų patinki.. Tikiuosi..

******

Tell me something.

I'M STAYING HEREWhere stories live. Discover now