-Bölüm 9-

74.5K 3.6K 1K
                                    

Multimedya: Anıl Yılmaz

Keyifli Okumalar Dilerim!

---

DENİZ'DEN

Gözlerimi açtığımda ilk düşündüğüm şey, bu şekilde nasıl uyuduğumuz oldu. Çünkü bir bacağım Melisa'nın kolunda diğer bacağım yataktan sarkmış, Melisa'nın ayakları ise başımın hemen yanındaydı. Kalkma çabalarım yataktan düşmem ile son bulunca uyuşuk bir şekilde Melisa'yı dürtükledim.Fakat kış uykusuna yatmış bir ayı gibi derin uyuduğu için uyandıramadım.

Komodinin üstünde duran yarım bardak suyun birazını içip , kalan kısmını Melisa'ya attım. Çığlık atarak uyandığında güldüm, "Kalk hadi!" ben lavaboya giderken o da uyuşuk bir şekilde kalktı ve yanıma geldi. Kahvaltıdan sonra ise giyindik ve saçlarıma maşa yaptı. Merve abla bizi okula bıraktığında teşekkür ettik ve sınıfımıza geçtik. "Ben su alacağım," dediğimde Melisa başını salladı ve sırasına oturdu. Kantine inmek için sınıftan çıktım. Koridorun başında sohbet eden Büşra ve Kaya'yı görünce kan beynime sıçradı doğrusu ancak kendimi toplayarak yanlarına gittim. "Büşra?" dedim kaşlarımı kaldırarak. "Padon, tanıyamadım?" dedi. İnanılmaz itici bir kızdı. 

"Ben Melisa'nın arkadaşı, Deniz." dedim ve saçlarımı savurarak devam ettim. "Hani geçen gün Doğukan ve ben, Melisa'yı ziyarete geldiğimizde kapı dışarı edilmiştin, hatırladın mı?" Büşra yavaş yavaş morarırken bundan güç alarak devam ettim. "Sen Melisa'nın yanında yokken ben verdim, ben destek oldum, sen sonradan gelip benim arkadaşlarıma yakınlaşabileceğini sanıyorsan çok yanılıyorsun. En kısa zamanda nereden geldiysen oraya döneceksin!" 

"Yeter! Dinlemek istemiyorum seni. Arkadaşlık ilişkilerimi sana soracak değilim. Görmüyor musun? Sen gelmeden önce sohbet ediyorduk,git buradan şimdi. Ayrıca, ben buradan gitmeyeceğim. Hiçbir zaman" dediğinde sinirle yumruklarımı sıktım.

"Sen gitmezsen, ben gönderirim," konuşmamızdan bu yana hiçbir şey dememiş olan Kaya'ya dönerek. "Konuşmayalı değişmişsin, Kaya. Ucuz kızlarla ilgilenmezdin eskiden" Büşra yanımızdan uzaklaşırken zaferle gülümsedim ve Kaya'nın yüzüne bile bakmadan merdivenlerden aşağı indim. O kızdan hoşlanmıyordum ve Kaya'yla arkadaşlık etmesini de hoş karşılamayacaktım.

MELİSA'DAN

Teneffüste sıramda oturuyordum. Deniz yanımda değildi,aşağı inmişti. Başımı sıraya yasladım. "Melisa!" Birinin bana seslenmesi ile başımı kaldırdım. Kaya sınıf kapısına yaslanmış halde,"Bir gelir misin?" diye sordu. Bıkkın bir şekilde kalkıp yanına gittim."Ne oldu?" dedim umursamaz şekilde."Beni dinlemen gerek. Ben,Büşra'nın senin-" bunlardan sıkıldığım için sözünü kestim.

"Bunların benim için önemi yok. Büşra umurumda değil." dedim konuyu geçiştirmek için.

"Ben,sana öyle davrandığım için özür dilerim. Sadece seni korumaya çalışıyordum. Seni kaybetmek istemiyorum" Nedense Deniz'i bu kadar üzdüğü için ona sinirliydim, bu yüzden cevap vermedim.  Doğukan gelip kolunu omzuma attığında düşüncelerimden sıyrıldım. "Bir problem mi var?" dedi Kaya'ya bakarak. "Önemli bir şey değil," dedim kolunu omzumdan atarken."Tamam, ben kantine iniyorum. Bir şey ister misin?" dediğinde, "Hayır" dediğimde başını salladı ve gitti, bende sırama geri oturdum. Ancak sınıfa giren ikiliyle oturmamla kalkmam bir olmuştu. Gelenler Esra ve Büşra'ydı. Şansını zorlamaktan vazgeçmeyecekti demek ki. Bir de utanmadan bizim sınıfa gelmişti. "Ne işin var senin burada?" dedim ona ilerleyerek. Büşra cevap vermeden Esra atıldı. "Ben istedim gelmesini, sana ne oluyor yeni?" 

"Esra! Ne yaptığını zannediyorsun sen?" Doğukan gelmiş ve Esra'nın kolundan tuttuğu gibi dışarı sürüklemişti. Onlar giderken ben karşımdaki kıza döndü. "Sana hayatımdan çıkıp gitmeni söylemiştim! Amacın ne senin?" dediğimde bir adım geri gitti. "Bu okul senin değil, Melisa. İstediğimi yapmakta özgürüm. Ve bugün o sarışın arkadaşına da dediğim gibi, buradan gitmeyeceğim."

"Yeni Kıza Ne Yapalım?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin