...1... ykny YENIDEN 🪄 AVCI Ailesi

1.6K 139 61
                                    

Multimedya: Deniz Nisa Yılmaz

Merhabalar herkese👋🏻 Bilen bilir, geçen gece bir yoklama almıştım. Buraların kimsesiz kaldığını sanıyordum ancak beni yanılttınız. Hâlâ burada olanları görmek beni gerçekten mutlu etti ve umutlandırdı. Hepinize çok teşekkür ediyorum benimle olduğunuz için😘 

İşte çok beklediğiniz yeni bölüm geldi. Umarım beklentinizi karşılar. Keyifli Okumalar Dilerim! 💫

•••

....Uzun Yıllar Sonra....

MELİSA'DAN

Arabayı evin önüne park edip indim, Büşra geldiğimi görünce yanıma koşturdu. "Sonunda geldin, gözlerim yollarda kaldı!" Birkaç hafta annemlerde kalmıştık, Doğukan yurtdışındaydı ve bu süre zarfında annem onda kalmamızı istemişti. "Abartma, canım! Hem bu ne heyecan? Bir şey mi oldu?" koluma girdi ve eve yürüdük. Yıllar geçse de ayrılmamıştık, hatta komşu olmuştuk. Büşra& Emre, Kaya& İrem, ablamlar... Eskisi gibi hep bir aradaydık. 

"Anlatacak şeyler birikti de birikti, sitede olay bitiyor mu ki?" paltomu astım ve içeri yürüdüm. "Sahra, bize iki kahve yap canım!" diye seslendikten sonra oturup dedikodu pozisyonunu aldı. "Boş ver sitede ne olduğunu, Çiçek nasıl, sen nasılsın?" Çiçek, Büşra ile Emre'nin kızıydı. Çocukken kurduğumuz hayaller gerçek olmuştu, biz nasıl beraber büyüdüysek kızlarımız da öyle büyümüştü. Deniz, Çiçek'e ablalık yapıyordu. "Çiçek iyi, Deniz ablam gelsin diye tutturdu." 

"Kaç haftadır ayrılar, özlemiştir tabii. Deniz de Gözde ile birlikte, bazen diyorum çocuklarımızın arasında beş yaş olmasaydı diye de, neyse böyle de anlaşıyorlar" 

Kahvelerimiz gelmişti, "Sağ ol, canım" Büşra bir yudum aldı ve sehpaya bıraktı. "Bomba bir haberim var, hazır ol!" dedi heyecanla. "Tepedeki eve bir aile taşındı!" dediğinde içtiğim suyu az kalsın püskürtüyordum. "Ne demek... Tepedeki eve birileri taşındı?"

Sitenin en görkemli, aynı zamanda da pahalı eviydi. Tüm siteye hakim bir evdi ve ben bile zamanında oraya taşınma hayali kurmuştum.  İmkansız bir hayaldi tabii ki, fiyatı uçuktu. Sonra da herkes gibi oraya kimin taşınacağını merakla beklemeye başlamıştım. "Şimdi tüm site bunu konuşuyordur!" dediğimde, "E herhalde, bir hafta falan oldu ama sitedeki tek gündem bu. Bende bir iki şey kaptım tabii" dedi ve anlatmaya başladı.

"Herkesin dilinde olan bir adam var... Eşref bey. Tabii sitenin kadınları daha çok karısını konuşuyorlar. Bir duysan, konuşmalarında kadının ismini bile geçirmiyorlar. Kadın hakkında tek bildiğimiz şey, 'Eşref beyin karısı' olması." bunları söylerken bana doğru eğilmişti ve fısıldıyordu. Çok gizli bir bilgi veriyor gibiydi. "Eşref beyin karısı, öyle mi... E başka? Çoluk çocuk?" 

"Olmaz mı? İki tane çocukları varmış. Bir erkek, bir kız. Hatta kızlarını gördüm bile, uzaktan gördüm ama nasıl güzel, zarif bir kız... Tabii kızı gördüm, annesini daha da merak ettim. Bir bilgi daha öğrendim ki, kızı seninkiyle yaşıtmış! " 

"Hoş geldiniz demeye gitmediniz mi? Görürdünüz işte meşhur 'Eşref beyin karısını'" 

"Yarın büyük bir 'Hoş buldum partisi' verecekmiş, tüm site sakinleri davetli tabii ki!" 

"Hoş buldum partisi mi? Görgüsüz şey!" dediğimde Büşra güldü. "Aman canım, ne olacak. Hem, kadın tepedeki evi aldı, elbette açacak kapılarını çatlatacak sitenin kadınlarını!" kahkaha attı. 

"Yeni Kıza Ne Yapalım?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin