-Bölüm 15-

64.3K 3.4K 692
                                    

Multimedya: Aras Aykar

Keyifli Okumalar Dilerim!

---

Okul bittiğinde yürüyerek eve döndüm. Anahtarımla kapıyı açtım ve içeri geçtim. Ablam ve eniştem içerideydi. Evde derin bir sessizlik hakimdi. "Selam, ne yapıyorsunuz?" koltuğa oturduğumda ikisi de yüzüme bakmıyordu. "Ben gideyim" eniştem kalkıp giderken kaşlarımı çattım ve ablama döndüm. "Ne oluyor size?" "Melisa bak, sonuçta artık sende bu evde yaşıyorsun ve bilmen gerek" "Neyi ya?" "Boşanıyoruz" inanmaz bakışlarımı yüzünde gezdirdim. "Ne? Abla sizin daha doğmamış bir bebeğiniz var, farkındasınız değil mi?" 

"Melisa, bunu sana yorum yapman için değil, ortak alanda yaşadığımız için söyledim. Sen benim çocuğum değil, kardeşimsin"

"Ama neden? Olayı anlamaya çalışıyorum sadece. Sizi yargılamıyorum" 

"Atakan ile aramızda birtakım sorunlar oldu ve ayrılmaya karar verdik, basit ve net. Bu kadar bilsen yeterli, şimdi odana git lütfen" 

"Abla, lütfen bak bana anlatabilirsin" 

"Aldatıldım tamam mı! Aldattı beni! Mesajlarını yakaladım, yüzüne çarpınca da itiraf etti işte!" birden çıkıştığında kalakaldım. Hamile karısını nasıl aldatmıştı? "Doğru mu bu?" diye sorduğumda gözlerini yere dikmişti. "Melisa lütfen, sonra konuşuruz" başımı salladım ve odama geçtim. Onu daha fazla zorlamak istemiyordum. Her ne kadar destek olmak istesem de yalnız kalmaya ihtiyacı vardı. 

Sabah olduğunda ablamı uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktım. Dün ablamla konu hakkında hiç konuşmasak da birlikte uyumuştuk. Hızlıca giyinip ablama kahvaltı hazırladım. Kalkınca bir de kahvaltıyı hazırlamakla uğraşmazdı. Okulda ben,Deniz,Kaya ve İrem kantindeydik. İrem hakkında belli bir düşüncem yoktu. Kaya sevdiyse saygı duymamız gerekirdi. Ayrıca Esra'dan daha iyi bir seçim olduğu kesindi. Ancak Deniz şuan olduğumuz durumdan hiç hoşnut değildi. Kaya ve İrem'in geldiği gün çok kötü olmuş ve tuvalete gidip ağlamıştı. Daha sonra da Doğukan'la konuşmuştu. Kaya okul değiştirdiğinde Esra'dan vazgeçip bir şekilde kendine döneceğini düşünüyordu belki de. 

Anıl,Aras,Doğukan ve Emre bir masa da oturuyorlardı. Doğukan'la gözlerimiz buluştuğunda hızlıca başımı çevirdim. Deniz kollarını göğsünde birleştirmişti kimseyle ilgilenmiyordu. İrem ve Kaya karşımızda birbirlerine sarılıp yakınlaştıkça ise daha kötü oluyordu. En sonunda ayağa kalktığında üçümüzde gözlerimizi ona çevirdik. "Ben bir Doğukan'la Anıl'ın yanına gideyim" gidip onların masasına oturduğunda Kaya'nın sinirlendiği belliydi. "Ne oluyor bunlara? Ne bu samimiyet?" İrem Kaya'nın kolundan dürtüp ona bakmasını sağladı. "Hayatım, bizi ilgilendirmez. Öyle değil mi?" "Nasıl ilgilendirmez, ilgilendirir tabii ki masadan kalkıp onlarla oturmak ne iş?" 

"Ne sıfatla?" diye sorduğumda bana döndüler. "Anlamadım?" dedi Kaya ancak anlamazdan geliyordu. "Sen Deniz'in neyi oluyorsun da bu yargılamayı yapıyorsun?" "Ben..." diye gevelediğinde İrem arkasına yaslandı. "Evet, Kaya sen?" "Ben onun arkadaşıyım" söylediği şeye güldüm. "Arkadaşmış, sözde arkadaş. Sen Deniz'in hangi kötü anında yanında oldun? Onun arkadaşları biziz, Kaya. Ben ve Doğukan. Anıl'a gelecek olursak, birbirlerinden hoşlanabilirler, flört edebilirler. Bu da seni kati'yen ilgilendirmez." İrem ve Kaya şok olmuş bir şekilde dinlerken bende yanlarından kalktım ve Deniz'in yanına oturdum. 

Sıkıcı dersler nihayet bittiğinde Doğukan ve Deniz'in yanına ilerledim. Hararetle bir şey konuşuyorlardı. "Ne konuşuyorsunuz?" diye sorduğumda "Akşama Aras'ın doğum günü partisi var, gideriz değil mi Melisa?" "Bilmiyorum, parti havamda değilim" diye cevapladım. Doğukan'la aramız biraz limoniydi. "Seni bilmem ama Deniz gelecek" dedi Doğukan bana bakmadan. "Melisa da gelecek" dedi Deniz bana sarılarak. 

"Yeni Kıza Ne Yapalım?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin