Karakterlerle & Yazarla Röportaj - 1

49.2K 2.4K 948
                                    

Multimedya: Melisa Erden

Merhaba. Bugün karakterlerimiz,  sizin onlara sorduğunuz soruları cevaplandırdılar. Umarım seversiniz ve sorularınızın cevabını alabilirsiniz.

Keyifli Okumalar Dilerim!

---

Soru 1- Kaya, Melisa'dan hoşlanıyor musun ya da hiç hoşlandın mı?

Kaya: Hayır, Melisa'ya hiçbir zaman o gözle bakmadım.

Soru 2 - Doğukan ve Deniz, fazla samimi olmanız bazı okurları rahatsız ediyor. Bu durum hakkındaki düşünceleriniz neler?

Doğukan: Bir kızla erkeğin ilişki dışında samimi olması bazı insanlara hâlâ olağan dışı geliyor, bu ilginç. Deniz ile aramda farklı anlamda bir ilişki yok. O benim kız kardeşim gibi, bu yüzden onu seviyor ve koruyorum.

Deniz: Aramızda hiçbir zaman farklı bir ilişki olmadı, olamaz da. O benim en yakınlarımdan biri. Bunun yanlış yerlere çekilmesini istemiyorum.

Soru 3- Deniz, Kaya'yı hâlâ seviyor musun?

Deniz: Bilmiyorum. Şu sıralar ne hissettiğimden emin değilim. Vazgeçmeye çalışıyorum ama yanında başka birini görmeye dayanamıyorum.

Soru 4- Melisa, neden Emre ve Aras ile fazla yakın değilsin?

Melisa: Bilerek yaptığımız bir şey değil. Olması gereken bu diye düşünüyorum. Sonuçta onlar Esra'nın arkadaşları ve aralarına girmeye hakkım yok.

Soru 5- Anıl, Deniz'i seviyor musun?

Anıl: Hoşlanıyorum diyelim. O gerçekten iyi ve güzel bir kız ancak aramızda Doğukan ve Melisa gibi bir aşk yok.

Soru 6- Deniz, Kaya mı Anıl mı?

Deniz: Anıl'dan sadece hoşlanıyorum ancak Kaya benim iki senedir aşık olduğum kişiydi. Onu içimden atmam kolay olmayacak.

Soru 7- Aras ve Emre, bölümlerde az sahnenizin olmasından bazı okurlarımız şikayetçi. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

Emre: Rolümüz ne gerektiriyorsa onu yapıyoruz. Biz, Doğukan'ın arkadaşlarıyız ve fazla öne çıkmamız saçma olur.

Aras: Gerektiği kadar varız.

Soru 8- Sarp, sevdiğin biri var mı & olacak mı?

Sarp: Hayatımda annem, Melisa ve Merve'den başka bir kadın olacağını düşünmüyorum.

Soru 9- Melisa, Deniz&Doğukan arkadaşlığından hiç rahatsız oldun mu?

Melisa: Hayır, zaten rahatsız olacağım bir durum yok.

Soru 10- Bu kitap senin için ne ifade ediyor?

Şeyda: Kitabı 12 yaşımda yazdım ve şimdi dönüp baktığımda iyi kötü zamanlar geçirdiğim, anılar biriktirdiğim bir yer. Hayal gücümü, yazdıklarımı, düşündüklerimi insanlarla paylaşmak güzeldi. Zorlukları da oldu pek tabii ancak ileride dönüp baktığımda bir hatıra kalacak olması sevindirici.

---

Umarım verdiğimiz cevaplar sizi tatmin etmiştir. İkincisi de gelecek, temenni ederim. Oy vererek destek olabilirsiniz. Okuma listenize ekleyip arkadaşlarınıza önerirseniz de çok mutlu olurum.




"Yeni Kıza Ne Yapalım?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin