Multimedya: Elif anne ve Deniz Nisa 💙
Merhaba, daha önce karakterlerle röportaj yapmıştık. Onu sevdiğiniz ve soru sormaya devam ettiğiniz için bir tane daha yapmak istedim. Umarım beğenirsiniz ve sorularınızın cevabını alırsınız. 🦋
Keyifli Okumalar Dilerim!
---
1)Bu kitapta ismi geçen herkese bir sorum var, mutlu musunuz?
Doğukan: Ben herkesin yerine cevap vereyim bu soruya. İyi kötü şeyler yaşadık, en dibi gördüğümüz zamanlarda oldu zirveye çıktığımız da. Kaybettik de, kazandık da. Yaşadığımız her şey günün sonunda bize bir şeyler kattı. Önemli olan da bu. Ama şimdi iyiyiz, mutluyuz, bir sorunumuz yok.
2) Esra, Bu kadar kötü olduğun için ufak da olsa vicdan azabı çekiyor musun?
Esra: Ben kimseye isteyerek kötülük yapmadım. Hep bir şekilde zorunda bırakıldım. Arkadaşlarıma yaşamamaları gereken şeyler yaşattığım için pişmanım sadece.
3) Esra, derdin ne?
Esra: Bugün bana çalışıyorsunuz anlaşılan. Bir derdim yok. Tek istediğim her şeyi unutmak ve yeni bir başlangıç yapmaktı, olmadı.
4) Rüya, hoşlandığın biri var mı?
Rüya: Yaşanan onca şeyden sonra buna vakit mi kaldı, Allah aşkına.
5) Merve, Atakan'ı hâlâ seviyor musun?
Merve: Sevmiyorum ancak nefrette etmiyorum. O benim çocuğumun babası. Bunun için görüşüyoruz ama aramızda bir şey olamaz artık.
6) Anıl, Deniz'in öldüğünü duyunca ne hissetti?
Ben: Anıl'ın çıkıpta şunu hissettim demesi bana mantıksız geldi o yüzden ben cevaplayayım. Anıl için de diğerleri için de hayatlarının en kötü günlerinden biriydi, emin olun. Ancak Deniz'in de dediği gibi, "Gerçek arkadaşlar birbirleri için ölmeyi bile göze alırlar"
7) Deniz öldü mü?
Ben: Final bölümünde de okuduğumuz üzere, maalesef evet.
8) Melisa, Esra'yı dövmeyi düşünüyor musun?
Melisa: Onu Allah'a havale ettim, adalet de cezasını verdi zaten.
9) Melisa, Büşra'yı tam olarak affettin mi?
Melisa: Evet, affettim. Aramızda bir sorun yok.
10) Melisa, Deniz mi Büşra mı?
Melisa: Kıyaslama yapmak hoş bir şey olmasa da, Deniz benim koruyucu meleğim, sırdaşım ve kahramanımdı. Onun yerini kimse dolduramaz.
11) Emre, Büşra'yı ne zamandan beri seviyorsun?
Emre: Büşra İzmir'den gittikten bir süre sonra konuşmaya başlamıştık. O zamanlar ondan hoşlanmaya başlamıştım. İzmir'e döndüğü zamanda birbirimize şans vermek istedik ve o zamandan beri birlikteyiz.
12) Neden hikâyedeki en masum kişi ölüyor?
Ben: Çünkü herkesin hayatında bir Deniz vardır.
13) Kaya, Deniz'in eskiden seni sevdiğini biliyor muydun?
Kaya: Bunu konuşmak kimseye bir şey kazandırmaz artık ancak biliyordum.
14) Aras, kitaptaki en çapkın erkeklerden biri olmana rağmen tek yalnız kalan sensin. Neden?
Aras: Bende bir bilsem
15) Emre & Aras neden entrikada yok?
Ben: Herkese gerektiği kadar yer verdiğimi düşünüyorum.
---
Umarım sevmişsinizdir. Eğer beğendiyseniz aşağıdaki yıldıza tıklamayı ve kitabımı arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın. Kendinize iyi bakın, Mutlu kalın. 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Yeni Kıza Ne Yapalım?"
أدب نسائي17. yaş gününde Melisa, ailesi hakkında öğrendiği gerçekle ne yapacağını bilemez ve bir süreliğine İstanbul'dan İzmir'e giderek ablasıyla yaşamaya karar verir. Her şeyin daha iyi olacağını sanan genç kız, okulda karşılaştığı zorluklar karşısında ne...