-Bölüm 12-

67.9K 3.5K 1.1K
                                    

Multimedya: Berk Şahin

"Zaman her şeyin ilacıdır diyorlar,fazla ilaç almak intihar değil mi?"

---

Tüm gözler Esra'ya çevrildi.Kaya ise herkesin şaşkın bakışları altında elinde mikrofonla Esra'nın yanına geldi.Esra ona bakan kalabalığa bir baktı ve kaşlarını çattı. Sinirle konuşmaya başladı. "Ne saçmalıyorsun? Sen ve ben olabilir miyiz sence?" diye bağırdı yüzüne doğru. Esra'nın Doğukan'a olan ilgisini biliyordum. Bu yüzden Kaya da dahil hayatına kimseyi kabul etmeyecekti.

Esra, Kaya'nın konuşmasına bile izin vermeden giderken herkes acıyarak Kaya'ya bakıyordu,fısıldaşmalar başlamıştı. Esra gittikten sonra öğrenciler de yavaş yavaş dağılırken Kaya'nın yanına ilerledim. "Neden yaptın bunu?" diye sordum,cevap vermeden yüzüme baktı. "Esra'nın seni sevmediğini bildiğin halde neden yaptın bunu kendine Kaya?" dedim sesimi yükselterek. "Ben, bir şansımız olabileceğini düşündüm" dediğinde histerik bir şekilde güldüm. "O şans hiçbir zaman gelmeyecek. Bunu kabullenmek zorundasın" Kaya elindeki mikrofonu sertçe elime tutuşturdu ve gitti.

Kaya da gittikten sonra herkes dağılmıştı.Kantinden su almıştım ve sınıfa gidiyordum. Elimdeki suyun kapağını açıp ağzıma götürdüm ancak biri bana çarpınca su üstüme döküldü. Islanmanın verdiği şaşkınlık ve sinirle geri çekilirken karşımdaki kişiye baktım. "Pardon." dedi umursamazca. Sinirle konuşmaya başladım."Ne pardonu ya? Sırılsıklam oldum burada ve pardon mu diyorsun?"

"Ne yapayım? Ben mi seni kurutayım?" dedi ve alayla gülüp yanımdan geçti.Sinirle yumruklarımı sıkıp,çocuğa doğru adımladım. Elimdeki su şişesini başından aşağı dökerken soğuk suyu hissetmesiyle küfür etti ve arkasına döndü.

"Ödeşmiş olduk." deyip su şişesini yanımdaki çöp kovasına attım ve sınıfa girdim. Aslında çok ıslanmamıştım ama sinirlerimi bozmuştu.Deniz beni gördüğünde yanıma geldi."Ne oldu üstüne?" diye sorduğunda umursamazca  "Bir salak bana çarpınca üstüme su döküldü ama ödeştik" dediğimde arkamdan bir ses geldi.

"Salak demek ha? Aşk olsun ama."

Doğukan kolumdan tutup yanına çektiğinde sendeledim ve koluna yapıştım. "Ne yapıyorsun be?" "Ne işin var senin burada?" dedi Doğukan sinirli bir şekilde ukala çocuğa bakarak."Okul benim değil mi?" şaşkınlıkla ona bakarken sınıftakiler aralarında konuşuyordu.

"Geri döndüm Doğukan"

Okul bitince eşyalarımı toplayıp ayağa kalktım.bileğimden tutup kendine çekince bu ani hareketi karşılığında şaşırmıştım. Bileğimi bırakıp tek kolunu belime doladı."Bize gelsene." gözlerimi kıstım ve ellerimi göğsüne koyarak onu ittirdim."Bence sen sevgilinin yanına git." diye söylendim.

Doğukan bu hâlime güldü."İyi fikirmiş aslında. Bencede ben bir gideyim." dediğinde kaşlarımı çattım. "Hadi görüşürüz." Doğukan giderken ayaklarımı yere vurdum.

Eve geldim ve çantamı yere fırlattım. Doğukan'ın sevgilisi olması beni bu kadar ilgilendiriyordu ki?Nasıl biriydi bu kız?Yani bir tanışalım maksadında. Kendimi koltuğa bıraktım ve önce Doğukan'ı bıçakla parçaladığımı,daha sonra da sevgilisini yolup,testere ile parçalara ayırdığımı hayal ettim.

Ben Doğukan'ın sevgilisini öldürme planlarımı yaparken kapı çaldı.Ayağa kalkıp kapıyı açtım. "Abla?Sen bu saatte gelir miydin?" dedim içeri girmesi için geri çekilirken.

Ablam gülümseyip,"İşim erken bitti." dedi.Sonra da,"Ya benim canım ananas çekti." diye mırıldandı dudaklarını büzerek.

Kaşlarımı çattım."Ananas ne alaka be?" diye sorduğumda kaşlarını çattı ve kapıyı kapattı."Sus kız,başkaları boya bile aşeriyormuş. İş yerindeki Aysun tuğla aşermiş bir keresinde." dedi ellerini beline yerleştirerek. "Ya ben Atakan'ı arayayım da gelirken ananas alsın." dedi ve salona ilerledi.

"Yeni Kıza Ne Yapalım?"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin