°*°POV Camila
Siedziałam przy biurku myśląc o tajemniczej kobiecie... Od wejścia nie zobaczyłam jej nowej wiadomości, uznałam, że to czas na zorientowanie się o co jej chodzi.
Michelle: Może tak: pogramy w małą grę. Słyszałam, że lubisz gry ;)
Ja: To prawda, lubię. Skąd o tym wiesz? Na czym polega ta twoja „gra"?
Michelle: Mam swoje źródła kochanie :* Moja gra polega na dawaniu ci zwykłych zadań, jeśli je zrobisz dostaniesz prezent. Mogą one być różne. Natomiast pamiętaj, że chociaż jedno twoje słowo sprzeciwu – przerywam grę.
Ja: Nie powiem, zainteresowałaś mnie.
Michelle: Skarbie, wiem co robię. Zaufaj mi, to to będzie dla ciebie tylko miła zabawa.
Ja: Okej, teraz jestem zaniepokojona. Czy ty w ogóle mnie kiedyś widziałaś?
Michelle: Załóżmy, że nie. Jeśli oczywiście sprawi, to że będziesz czuć się bardziej komfortowo.
Ja: Czyli pewnie tak...
Boże, po co ja z nią rozmawiam jeszcze?!
Michelle: Wiedziałam Camzi, że jesteś sprytna ;* To jak chcesz się ze mną pobawić?
Ja: Zanim cokolwiek powiem, chcę cię poznać. Nie wiem o tobie praktycznie nic, może najpierw się poznajmy?
Michelle: Oki! A więc skończyłam studia zarządzania, o pracy niestety ci nie powiem. Mam lat ponad 28.
Ja: Myślałam, że będziesz bardziej tajemnicza...
Michelle: Słonko, jeszcze dużo o mnie nie wiesz. A póki co chcę nagrodę!
Ja: Jaką i za co?
Michelle: Za otwarcie się przed tobą i chcę twoje selfie. Muszę mieć co na tapetę dać ;)
Ja: Masz szczęście, że mam dobry dzień.
Ja: Wysłano zdjęcie.
Michelle: Dziękuję Camzi :*
Ja: Teraz wybacz, ale jestem w pracy.
Michelle: Naturalnie, miłej pracy kocie :*
Ja: Dziękuję.
Nie wiem dlaczego, ale słowa kobiety sprawiały, że robiło mi się ciepło na sercu. To jak mnie nazywała... Nikt mnie wcześniej tak nie przezywał, co było bardzo miłe.
Znam ją zaledwie godzinę? Może mniej, a wydaję się bardzo miła i otwarta. Bardzo ciekawi mnie jej osoba.
- Hej Mila! – Usłyszałam Dinah.
CZYTASZ
Camren Effect | NIE BĘDZIE KONTYNUACJI
Fanfiction-Camila, to że dla mnie pracujesz nie oznacza, że nie mogę cię pragnąć. °*° Camila to 24 letnia dyrektorka social media w Cosmopolitanie. Pewnego dnia w pracy pojawia się nowa redaktor naczelna, 28 letnia Lauren Jauregui. Powoli obie zaczynają c...