Willow's pov.
"Kane, φεύγω!" φώναξα και άρπαξα την τσάντα μου από το πάτωμα και προχώρησα προς την κουζίνα. Είδα τον μεγαλύτερο μου αδελφό να κάθεται στο πάγκο, τρώγοντας δημητριακά. Κοίταξε πάνω καθώς μπήκα στην κουζίνα.
"Εντάξει, να προσέχεις", μου είπε. Έγνεψα θετικά τρέχοντας προς την εξώπορτα, την έκλεισα με δύναμη πίσω μου και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητο μου. Άνοιξα την πόρτα και έριξα την τσάντα μου στο κάθισμα και μπήκα μέσα, ξεκίνησα το αυτοκίνητο και άρχισα να οδηγώ. Η κολλητή μου –η Nova, μου τηλεφώνησε λέγοντας μου πως έχει συνταρακτικά νέα και καλύτερα να πάω γρήγορα, φυσικά όταν έχει να μου πει συνταρακτικά νέα πάντα είναι ενδιαφέροντα. Σταμάτησα έξω από το σπίτι της και άρπαξα την τσάντα μου βγαίνοντας από το αυτοκίνητο κλείνοντας και κλειδώνοντας το. Έτρεξα προς την κύρια είσοδο φουριόζα, εξάλλου είναι συνηθισμένοι σε τέτοια συμπεριφορά από εμένα αφού είμαστε σαν οικογένεια!
"Nova!" φώναξα, την είδα να τρέχει στις σκάλες και να πηδά πάνω μου. "Τι έγινε?" ρώτησα, χαμογέλασε αμυδρά και δάκρυα εμφανίστηκαν στα μάτια της. Θεέ μου, τι συνέβη? "Πες μου!" απαίτησα.
"Μου έκανε πρόταση ο Mike!" τσίριξε δείχνοντας μου το διαμαντένιο δαχτυλίδι που κοσμούσε το δάχτυλο της, ανάσανα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω της σε μια σφικτή αγκαλιά.
"Ω Θεέ μου! Που είναι?!" φώναξα, δεν έπρεπε να είναι εδώ?
"Πήγε να το ανακοινώσει στους γονείς του", χαμογέλασε. Για να καταλάβετε, ο Mike και η Nova είναι μαζί εδώ και 5 χρόνια - η Nova ήταν στην δέκατη χρονιά και ο Mike στην δωδέκατη, και βάσει των λεγόμενων της ήταν το πιο ελκυστικό αγόρι σε όλο το σχολείο. Οι γονείς τους ήταν φίλοι, έτσι βρίσκονταν συχνά και μια μέρα της ζήτησε να γίνει κοπέλα του φέρνοντας της πολλά λουλούδια και τα αγαπημένα της σοκολατάκια. Τώρα εμείς είμαστε 21 και ο Mike είναι 23 χρονών.
"Είμαι πολύ χαρούμενη για σένα" της ψιθίρισα χαμογελώντας. Και όντως είμαι πολύ χαρούμενη για αυτή, ουαο έχουμε πολλά να κάνουμε. "Λοιπόν, πότε είναι ο γάμος!" είπα τραγουδιστά χοροπηδώντας.
Χαμογέλασε "δεν έχουμε κανονίσει ακόμα όλες τις λεπτομέρειες αλλά το μπάρτσελορ πάρτι είναι σε δύο βδομάδες. Σε αυτές τις δύο βδομάδες θα δοκιμάσουμε διάφορες τούρτες, θα ετοιμάσουμε τις προσκλήσεις του γάμου, και θα προσκαλέσουμε τον κόσμο μόλις αποφασίσουμε που θα γίνει ο γάμος. Α, θα είσαι η κουμπαρούλα μου? " Το στόμα μου άνοιξε διάπλατα.
YOU ARE READING
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...