"Έλα κάτω για δείπνο, σε παρακαλώ." Ο Valentino με παρακάλεσε και σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος κοιτάζοντας μακριά από το ηλίθιο πρόσωπο του. Μούγκρισε και αναπήδησα στο άκουσμα της γροθιάς του που συγκρούστηκε με τον τοίχο αφήνοντας μια τρύπα.
"Val!" είπα, οι αρθρώσεις του ήταν κόκκινες και φαίνονταν γρατσουνιές από την δύναμη που άσκησε. Σηκώθηκα και παρατήρησα τον τοίχο και μετά το χέρι του που χρειαζόταν φροντίδα.
"Βλέπεις τι μου έκανες? Με έκανες να νευριάσω", προσπάθησα πολύ να μην ρολάρω τα μάτια μου. Προσπάθησα πάρα πολύ. "Είτε θα έρθεις κάτω για δείπνο είτε θα σε αναγκάσω να έρθεις", τον μιμήθηκα σιγανά και τον ακολούθησα στον κάτω όροφο. Πάγωσα στην θέα δέκα αντρών να κάθονται στο τραπέζι τρώγοντας μπιφτέκι και πατάτες τηγανητές. Μόλις κατέβηκα γύρισαν όλοι προς το μέρος μου και έμειναν να με κοιτάζουν καθώς προχωρούσα. Σε ένα σπίτι γεμάτο με ανθρώπους συμμορίας δεν νιώθεις και πολύ ασφαλείς.
Ο Val τράβηξε πίσω μια καρέκλα για να καθίσω. Προχώρησα αργά και κάθισα. Κάθισε και αυτός δίπλα μου και μου έδωσε ένα πιάτο στο οποίο έβαλα ένα μπιφτέκι και μερικές πατάτες. Το σιχαίνομαι όταν οι άνθρωποι με κοιτάζουν έντονα. Σήκωσα το βλέμμα μου και τους κοίταξα όλους, "μπορείτε να σταματήσετε να με κοιτάτε?" Απομάκρυναν αμέσως το βλέμμα τους από μένα και μουρμούρισα "δεν μπορώ να βρω ησυχία αυτές τις μέρες. Θέλω να πάω σπίτι μου."
Ο Valentino χαμογέλασε και τσίμπησε λίγο από το μπιφτέκι του, "παιδιά, αυτή είναι η Willow". Με έδειξε και χαμογέλασαν όλοι. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι αρκετά μεγαλόσωμοι και γεροδεμένοι, μερικοί είναι κοντοί αλλά γυμνασμένοι και μερικοί είναι ψηλοί και πολύ λεπτοί. Αλλά είμαι σίγουρη πως όλοι τους είναι αρκετά δυνατοί, φαίνεται εξάλλου πως προπονούνται. "Θέλετε να συστηθείτε?" Ρώτησε και ένευσαν όλοι καταφατικά.
Ένας ένας άρχισαν να συστήνονται. "Γεια, είμαι ο Jarrad Grey και μου αρέσει να μαγειρεύω! Είμαι 25 χρονών και είμαι παντρεμένος. Η γυναίκα μου απόψε πήγε στους γονείς της, αλλά θα την βλέπεις πολύ συχνά. Το όνομα της είναι Amalia και είμαστε μαζί 7 χρόνια," χαμογέλασα, ήταν πολύ γλυκό! Άρα δεν είναι ένα ψυχρός χωρίς αισθήματα τύπος. Έχει παγωμένα μπλε μάτια, μαύρα μαλλιά και ανοιχτό δέρμα. Είναι πολύ ψηλός, το πρόσωπο του έχει τέλειες γωνίες και είναι χαμογελαστός. Φαίνεται πολύ σκληρός αλλά στην πραγματικότητα είναι αξιαγάπητος.
"Είμαι ο Landon Edwards και είμαι 23 χρονών, ελεύθερος", χαμογέλασε. "Μου αρέσουν οι αγώνες δρόμου και οι γκόμενες", είπε κλείνοντας μου το μάτι. Εντάξει ... μοιάζει με ένα μικρό αγόρι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους της συμμορίας. Τα μαλλιά του είναι μια καστανόξανθα, έχει γαλάζια μάτια, είναι ψηλός αλλά όχι τόσο όσο οι άλλοι. Το δέρμα του είναι χρυσαφί και έχει παιδικό πρόσωπο.
STAI LEGGENDO
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...