'Μερικές φορές η καρδιά μου πονάει τόσο πολύ που νομίζω ότι θα εκραγεί. Και κάτι τέτοιες μέρες εύχομαι η θλίψη να σταματήσει να με καταστρέφει. Και ενώ η καρδιά μου εκρήγνυται, εύχομαι να μπορούσα να εκραγώ και εγώ μαζί, γιατί όλα αυτά είναι πάρα πολλά και είμαι πολύ νέα για να μην νιώθω τίποτα και συνάμα τόσα πολλά.
Ήταν πολύ καλός. Ήταν πολύ καλός για να πεθάνει. Και τώρα που έφυγε δεν έχω τίποτα ή κανέναν για να ζήσω, είμαι μια ψυχή που αναζητά παρηγοριά και φροντίδα. Γιατί έπρεπε να πάρει τον Kane από μένα? Γιατί!? Το σκοτάδι δεν φαίνεται παρήγορο, δεν θέλω να βυθιστώ σε αυτό. Όταν η μαμά και ο μπαμπάς μου πέθαναν το σκοτάδι ήταν παρηγορητικό γιατί τουλάχιστον το σκοτάδι μου υπενθύμιζε ότι ήταν αληθινοί.
Βοήθησε με. Απλά βοήθησε με Θεέ μου. Περίμενε, γιατί ζητώ την βοήθεια σου όταν εσύ τους πήρες μακριά μου? Γιατί?
Τα λέμε ημερολόγιο
Willow'Έκλεισα το βιβλίο που περιέχει τα κρυμμένα συναισθήματα μου, τα πιο σκοτεινά μυστικά μου. Έβαλα τον Val να με πάει σπίτι για να πάρω μερικά πράγματα μου, είναι κουραστικό να φοράω τα ίδια ρούχα κάθε μέρα.
Το ημερολόγιό μου είναι το μόνο άτομο – πράγμα που μπορώ να μιλήσω, το σιχαίνομαι όταν κάποιος λέει ότι παραπονιέσαι όταν απλά τους λες πως αισθάνεσαι. Σιχαίνομαι πολλά πράγματα. Τι κακό έκανα για να τα αξίζω όλα αυτά? Αμάρτησα πολλές φορές? Θα κοιτούσα έξω από το παράθυρο αν δεν ήταν σκοτεινά, είναι βράδυ και δεν μπορώ να κοιμηθώ. Αντιθέτως έμεινα ξύπνια να γράφω όλα τα βαθιά μου αισθήματα στο ημερολόγιο μου το οποίο κρύβω σε ένα συρτάρι στο δωμάτιο μου. Θέλω να τελειώσουν όλα... ο πόνος.
Άνοιξα το συρτάρι με τα εσώρουχα μου αναστενάζοντας και έκρυψα το ημερολόγιο στον πάτο καλύπτοντας το με τα εσώρουχα. Άπλωσα το χέρι μου και έσβησα το μικρό φωτιστικό. Έγειρα πίσω στο μαξιλάρι αλλά ο ύπνος δεν έλεγε να με πάρει. Τι να πω? Ονειρεύομαι την μέρα και σκέφτομαι το βράδυ. Κοίταζα το ταβάνι το οποίο δεν μπορώ να δω, παράξενο ε? Ίσως είμαι πολύ καλή, να έπρεπε να συμπεριφέρομαι πολύ άσχημα στον Valentino, αλλά αντί αυτού του συμπεριφέρομαι καλά! Ποιος το κάνει αυτό ?!
Είναι ένας μπερδεμένος κόσμος. Έφηβοι που θέλουν να αυτοκτονήσουν και ενήλικες που θέλουν να ζουν για πάντα. Τουλάχιστον έτσι νομίζω πως πάει. Ο θάνατος μοιάζει ειρηνικός, όλες οι έγνοιες θα φύγουν και επιτέλους θα νιώσω γαλήνη. Αφού το πήρα απόφαση πως δεν θα τα καταφέρω να κοιμηθώ σύντομα έριξα πίσω την κουβέρτα και κατέβηκα από το κρεβάτι. Περπάτησα προς την πόρτα και την άνοιξα αθόρυβα αφού είναι 1 η ώρα και μερικοί από αυτούς ίσως να κοιμούνται. Περπάτησα στις μύτες των ποδιών μου προς το δωμάτιο της Nova αφού αποφάσισε να μείνει εδώ απόψε. Μάλλον θα είναι με τον Mike αυτή τη στιγμή.
ESTÁS LEYENDO
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Novela JuvenilΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...