Για λίγο όλα ήταν εντάξει. Όλοι προσποιούνταν ότι τα γεγονότα που συνέβησαν νωρίτερα δεν έγιναν ποτέ. Αλλά όλοι πρέπει να αντιμετωπίσουμε το γεγονός ότι προσπάθησα να σκοτώσω τον Valentino και μετά να αυτοκτονήσω.Καθόμαστε όλοι γύρω από την φωτιά, ακούγονται ψίθυροι από τις σιωπηλές συζητήσεις μεταξύ των ανθρώπων που κάθονται γύρω. Αλλά εγώ είμαι σιωπηλή. Όλοι ακόμα και εγώ συμπεριφερόμαστε σαν όλα να είναι καλά, αλλά το ξέρω πως τίποτα δεν είναι εντάξει και δεν θα είναι αν ανοιχθεί η παραμικρή συζήτηση. "Θα συνεχίσουμε όλοι να προσποιούμαστε ότι δεν προσπάθησα να σκοτώσω τον Val και να αυτοκτονήσω?" είπα. Απλά πρέπει να ξέρω.
Με κοίταξαν όλοι, ο Isaac έφυγε, προφανώς έχει συνάντηση νωρίς αύριο το πρωί. Η Amalia και ο Jarrad αποφάσισαν να έρθουν στην φωτιά, κανείς δεν μίλησε για τα σημερινά γεγονότα. "Τι υποτίθεται πως πρέπει να κάνουμε, Willow? Προσπάθησες σήμερα να σκοτώσεις δύο ανθρώπους, τεχνικά ένα αλλά είσαι και εσύ άνθρωπος... Όμως δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά, έγινε και δεν αλλάζει. Για λίγο σκέφτηκα πως όλοι θέλουν να ξεχάσουν πως είναι η καθημερινότητα μας και να απολαύσουμε λίγη ηρεμία," είπε ο Landon, δεν τον είχα ακούσει να μιλάει ξανά με τόση ευχέρεια λόγου που να μην αναφέρεται σε γυναίκες.
Μπορώ να πω ότι όλοι εκπλάγηκαν αφού τον κοιτούσαν επίμονα, "ουαο, Landon." Ψιθύρισε ο Aidan ενώ τα μάτια του γούρλωσαν ελαφρώς.
"Τι? Είναι αλήθεια. Όλοι εδώ μισούν την ζωή που ζουν, για αυτό καπνίζουμε, παίρνουμε ναρκωτικά, μεθάμε, κάνουμε αγώνες, κάνουμε παράνομα πράγματα και one night stands. Απλά θέλουμε να ξεχάσουμε την καθημερινότητα μας γιατί ειλικρινά? Είναι χάλια. Κανείς από εμάς δεν θέλει να είναι τέρας που σκοτώνει ανθρώπους και σκορπά τον φόβο στην καρδιά τους. Και εσύ προσπάθησες να αποδράσεις από τον καθημερινό πόνο και τα βάσανα, όλοι ξέρουμε τι προσπάθησες να κάνεις αλλά δεν θέλουν να το παραδεχτούν. Για αυτό λοιπόν δεν το αναφέρουν, εγώ φυσικά μισώ το γεγονός ότι προσπάθησες να το κάνεις αυτό – εκπλήσσεσαι το ξέρω. Αλλά σου αξίζουν πολύ περισσότερα από αυτά που παίρνεις Willow," ο Landon καθάρισε την φωνή του και πέρασε το χέρι του μέσα από τα ξανθά του μαλλιά.
VOUS LISEZ
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Roman pour AdolescentsΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...