Κεφάλαιο 40 - Μου αρέσεις

5.7K 388 15
                                    

"Μου αρέσει που απλά κανονίζεις sleepover χωρίς την έγκριση μου, ξέρεις γιατί? Πάντα έχω χρόνο για τέτοιου είδους πράγματα," είπε σαρκαστικά ρολάροντας τα μάτια του

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


"Μου αρέσει που απλά κανονίζεις sleepover χωρίς την έγκριση μου, ξέρεις γιατί? Πάντα έχω χρόνο για τέτοιου είδους πράγματα," είπε σαρκαστικά ρολάροντας τα μάτια του. Του χαμογέλασα χτυπώντας τον απαλά στο μπράτσο.

"Παρακαλώ! Η Claudia δεν γνώρισε ακόμα την Nova, και πρέπει και εξάλλου σήμερα είναι εθνική γιορτή οπόταν δεν θα υπήρχε πιο ιδανική μέρα από σήμερα!" Αναφώνησα. Αναστέναξε και άπλωσε το χέρι του τοποθετώντας το στον μηρό μου. Έμεινα να κοιτάζω το χέρι του αλλά δεν είπα τίποτα. Απλά κοιτούσα. Αντιλήφθηκε τι έκανε μόλις? Διότι δεν είμαι πολύ σίγουρη ότι κατάλαβε τι έκανε.

"Θα μπορούσες να με ενημερώσεις πιο γρήγορα για να κανονίσω το πρόγραμμα μου, είχα πράγματα να κάνω απόψε αλλά υποθέτω πρέπει να τα ακυρώσω," αναστέναξε φεύγοντας το χέρι του από το πόδι μου τρίβοντας το πρόσωπο του.

"Για μένα?" Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου προσπαθώντας να μην χαμογελάσω. Με κοίταξε για μια στιγμή και πήρε απαλά το χέρι μου στο δικό του ενώνοντας τα δάχτυλα μας. Προσπάθησα να μην σχολιάσω την 'επικίνδυνη' πράξη του.

"Θα έκανα τα πάντα για σένα."

----------

Βγήκαμε από το αυτοκίνητο, κοίταξα την Claudia νεύοντας της να έρθει κοντά μου. Ήρθε χοροπηδώντας δίπλα μου, πιάσαμε χεράκια και αρχίσαμε να περπατάμε προς την είσοδο. "Γεια σας," ακούσαμε την φωνή της Nova να έρχεται από τον καναπέ, εκεί είναι σε όλο της το μεγαλείο. Μου χαμογέλασε αγκαλιάζοντας με και μετά κοίταξε την Claudia η οποία μας κοίταζε επίμονα, "εσύ πρέπει να είσαι η Claudia Miller, σωστά?"

Η Claudia ανοιγόκλεισε τα μάτια της χαμογελώντας. "Αυτοπροσώπως." Αγκάλιασε την Claudia για να την χαιρετήσει. "Χαίρομαι που σε γνωρίζω!" Αναφώνησε η Claudia.

"Και εγώ το ίδιο," απάντησε η Nova. Η Nova κοίταξε πίσω μας και χαμογέλασε κουνώντας το χέρι της κινώντας μου την προσοχή. Παρακολουθούσα που τα αγόρια σύστηναν τους εαυτούς τους στην Claudia, και φαίνεται πως δεν την νοιάζει ούτε στο ελάχιστο που ανήκουν σε συμμορία.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora