Val's pov.
Το χαμόγελο της. Ω Θεέ μου, το χαμόγελο της είναι τόσο όμορφο. Η ίδια είναι όμορφη και με μετατρέπει σε γατάκι. Γιατί είναι τόσο όμορφη? Το δέρμα της δεν είναι εντελώς λευκό μιας και έχει μαυρίσει λίγο. Το πρόσωπο της φαίνεται τόσο χαρούμενο, συζητά με την Nova και τα υπόλοιπα κορίτσια και δεν μπορώ να σταματήσω να την κοιτώ. Ο ήλιος χτυπά στο πρόσωπο της και την κάνει να φαίνεται ακόμα πιο όμορφη. Ο άνεμος ανεμίζει τα μαλλιά της και με κάνει να λιώνω.
Με μισεί εντελώς όμως. Και εγώ θα με μισούσα, σκότωσα τον αδερφό της. Αλλά έγινε για ένα λόγο, πολύ καλό λόγο μάλιστα. Του άξιζε, δεν ήταν τόσο τέλειος όσο αυτή νομίζει και δεν είμαι εντελώς τέρας. Όταν την πρωτοείδα ήξερα ότι έπρεπε να την έχω, είναι όμορφη όσο μια στο εκατομμύριο. Η Willow με κάνει να θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος, με πληγώνει που ξέρω πόσο πολύ πόνο της προκάλεσα.
"Φίλε, με ακούς καθόλου?" ο Landon με σκούντηξε, πήρα το βλέμμα μου από την Willow και ρόλαρα τα μάτια μου στον Landon. Πάντα για το ίδιο πράγμα συζητούν οπόταν πιο το νόημα να ακούω? Δεν απάντησα έτσι ρόλαρε αυτός τα μάτια του, "όπως έλεγα, αυτή η καυτή γκόμενα ήρθε κοντά μου....." σταμάτησα να τον ακούω.
Βαρέθηκα ήδη να ακούω τις περιπέτειες του με γκόμενες, σηκώθηκα και μπήκα μέσα. Με ακολούθησε ο Titus μαζί με τον Jarrad, ο Chris, ο Mike, ο Aidan και γενικά όλα τα αγόρια... ο Landon κλαψούρισε λέγοντας, "ΕΙΜΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΣΟ ΒΑΡΕΤΟΣ!" Μπήκα μέσα και κατευθύνθηκα στην αίθουσα με τα παιχνίδια. Δεν είναι ότι θέλω να παίξω απλά κάθισα στον καναπέ και ο Titus ήρθε και κάθισε δίπλα μου.
"Σου αρέσει η Emberly σωστά φίλε?" τον ρώτησα, έμεινε σιωπηλός για λίγο αλλά μετά ανασήκωσε τους ώμους του ως απάντηση. Κάγχασα κουνώντας το κεφάλι μου, "το ξέρεις πως είναι εμφανές Titus." Πέρασε το χέρι του μέσα απο τα καστανά του μαλλιά και αναστέναξε εξαντλημένος.
DU LIEST GERADE
The gang leader's angel (Μετάφραση)
JugendliteraturΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...