Κεφάλαιο 42 -Επείγον

5.7K 396 6
                                    

"Οπόταν ομολογήσατε ο ένας στον άλλο ότι αγαπιέστε?" Ρώτησε η Nova χαμογελώντας

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

"Οπόταν ομολογήσατε ο ένας στον άλλο ότι αγαπιέστε?" Ρώτησε η Nova χαμογελώντας. Η Amalia νανουρίζει τον Tyrese στην αγκαλιά της, έχει το δάχτυλο του στο στόμα του και είναι έτοιμος να κοιμηθεί. Η Emberly τρώει παγωτό σοκολάτας και η Cadence παίζει στο playstation ένα παιχνίδι του Aidan. Είμαστε στο σπίτι της Cadence και του Aidan, προφανώς ζουν μαζί πλέον.

"Ναι," ανασήκωσα τους ώμους μου με ένα μικρό χαμόγελο. Η Emberly άφησε το κουτάλι στο μπολ με το παγωτό, έχει σοκολάτα γύρω από το στόμα της και με κοιτάζει επίμονα.

"Αυτό είναι τόσο συναρπαστικό!" Τσίριξε. Η πόρτα έκλεισε με δύναμη και κοιταχτήκαμε όλες αναμεταξύ μας. Τα αγόρια ήρθαν βιαστικά μέσα και φαίνονταν πολύ στεναχωρημένα. Σίγουρα κάτι έγινε.

"Τι συμβαίνει?" Ρώτησε η Cadence τον Aidan μόλις κάθισε δίπλα της. Ο Jarrad πήρε τον Tyrese στα χέρια του κοιτώντας τον ενώ κάθισε δίπλα στην Amalia. Ο Titus χαμογέλασε στην Emberly και την έβαλε να καθίσει στα γόνατα του, προσπάθησε να φάει μια κουταλιά παγωτό αλλά η Emberly τράβηξε το μπολ μακριά του. Ο Chris και ο Landon πήραν το χειριστήριο από το ερμαράκι και άρχισαν να παίζουν το παιχνίδι μαζί με την Cadence. Ο Valentino άρχισε να πηγαινοέρχεται πάνω κάτω μουρμουρίζοντας κάτω από την αναπνοή του.

Σηκώθηκε και πήρα το χέρι του, με κοίταξε ανασαίνοντας βαριά. "Πες μας τι συμβαίνει," έκλεισε τα μάτια του και όλα τα αγόρια σιώπησαν.

"Έφυγε η Claudia, κοιτάξαμε παντού αλλά δεν την βρήκαμε πουθενά. Ο Zac ανησυχεί πάρα πολύ. Ο Mike είναι έξω και την ψάχνει," πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του.

"Σκεφτήκατε να της στείλετε μήνυμα?" Ρώτησε η Amalia. Κοιτάχτηκαν όλοι μεταξύ τους και αναστενάξαμε αρπάζοντας τα κινητά μας, φυσικά και δεν τους πέρασε από το μυαλό.

>> Ω Θεέ μου! Που είσαι? Σε ψάχνουν όλοι και δεν σε βρίσκουν. Ούτε καν ο Val δεν μπορεί να σε βρει

Claudia >> Μην με ψάξετε σας παρακαλώ. Έπρεπε να ακούσετε τι μου είπε ο Isaac, χρειάζομαι να μείνω μόνη μου. Αυτό να τους πεις, σε ικετεύω Will.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ