Το να είμαι εδώ δεν με χαροποιεί. Με γεμίζει με αναμνήσεις με τον αδερφό μου, από το τι του έκαναν, από το τι πραγματικά είναι όλοι τους. Δολοφόνοι. Οι δολοφόνοι δεν πρέπει να την γλυτώνουν, για αυτό πρέπει να αναφέρω τον Valentino, πρέπει. Αλλά κανείς δεν φαίνεται να καταλαβαίνει. ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ! Σκότωσε και άλλους. Δεν πρέπει να την γλυτώσει, είναι μετά σαν να πηγαίνει κάτι λάθος μαζί μου. Γιατί κανείς δεν καταλαβαίνει τον πόνο μου?
Αυτό πρέπει να κάνω. Μπορεί να ήταν αστείος και καλός μαζί μου αλλά δεν έχει σημασία, με πλήγωσε πάρα πολύ. Για αυτό δεν έπρεπε να με αφήσει να έχω το κινητό μου, αλλά υποθέτω με εμπιστεύεται. Δεν μπορώ να είμαι καλή πλέον. Μπορείς να το κάνεις Willow, μπορείς να κάνεις αυτό για το οποίο περίμενες όλο αυτό τον καιρό. Τηλεφώνησε τους. Τηλεφώνησε στην αστυνομία. Ελευθερώσου. Σώσε τον εαυτό σου.
Τα δάχτυλα μου πληκτρολόγησαν τον αριθμό της αστυνομίας. Χτυπάει. "Γεια σας, Kate Sarge στην γραμμή," καθάρισα τον λαιμό μου.
"Πρέπει να συλλάβετε αυτό τον τύπο. Με απήγαγε, με κρατάει εδώ. Δολοφόνησε άλλους, δολοφόνησε τον αδερφό μου," ψιθύρισα το τελευταίο μέρος. Πήρα την σωστή απόφαση? Ναι. Ναι την πήρα.
"Ποια είναι η διεύθυνση?" Ρώτησε γρήγορα. Για μια στιγμή σκέφτηκα να μην της πω. Σκέφτηκα να κλείσω το τηλέφωνο και να προσποιηθώ πως αυτό δεν έγινε ποτέ, αλλά της ψιθύρισα την διεύθυνση και το έκλεισε λέγοντας μου πως έρχονται αμέσως.
Γιατί κλαίω? Γιατί τρέχουν αυτά τα δάκρυα? ΓΙΑΤΙ? Η πόρτα της εισόδου άνοιξε βίαια, έτρεξα κάτω και είδα αστυνομικούς να σημαδεύουν με τα όπλα τους προς όλες τις κατευθύνσεις. "Εσύ τηλεφώνησες?" Ο Valentino ήρθε στο δωμάτιο και τον σημάδεψαν με τα όπλα τους, με κοίταξε γεμάτος απογοήτευση και πληγωμένος. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Δεν μπορώ.
"Όχι. Πρέπει να έγινε λάθος," ψιθύρισα. Αλλά ξέρω ότι ο Valentino κατάλαβε ότι εγώ τους τηλεφώνησα, ότι θέλω να φύγω από εδώ μέσα μετά το χθεσινό. Με κοίταξαν όλοι κάπως, "Είμαι σίγουρη, ίσως κάποιο παιδί έκανε φάρσα ή κάτι." Αναστέναξαν όλοι και ένευσαν προτού βγουν από το σπίτι. Μόλις έφυγαν ακούστηκε ο ήχος γυαλιού που συγκρούεται με τον τοίχο κάνοντας να γυρίσω το κεφάλι μου προς το μέρος του.
YOU ARE READING
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...