"Ει, πως τον λένε?" ρώτησα την Nova δείχνοντας της με το δάχτυλο μου το παιδί που με φλέρταρε επίμονα και είναι μικρότερος μου. Όχι πολύ μικρότερος, αλλά και πάλι... τον κοίταξε και έκανε μια γκριμάτσα.
"Είναι ο γιος της κολλητής της μαμάς μου, ο Sam, τον μισώ, είναι τελείως πέφτουλας. Θυμάμαι μου την έπεφτε ασύστολα ακόμα και μπροστά στον Mike. Γνώριζε τον Mike και ήξερε ότι βγαίναμε αλλά αυτό δεν τον σταμάτησε, έτσι ο Mike του έδωσε μια μπουνιά στο μάγουλο και τον κλώτσησε στα μπαλάκια του, τον είχε εκνευρίσει πολύ. Κάθε φορά που βλέπει τον Sam με απομακρύνει αμέσως. Ο Mike τον περιφρονεί. Οι γονείς μου με ανάγκασαν να τον καλέσω και αυτόν," ανασήκωσε τους ώμους της.
Εντάξει, μέχρι τώρα κατάφερα να μείνω μακριά του. Φλερτάρει πολύ έντονα. Και μεγαλύτερες του κιόλας. Είναι player. Νομίζει ότι μπορεί να έχει όποια κοπέλα θέλει και δεν είναι καν ελκυστικός.
"Γιατί?" Ρώτησε έκπληκτη και μετά τρομοκρατημένη. "Δεν πιστεύω να σε ενδιαφέρει αυτός, σωστά?" ανατρίχιασα και μόνο στην σκέψη κουνώντας το κεφάλι μου.
"Με φλέρταρε. Και για πρώτη φορά που ήθελα τον Valentino να ενδιαφερθεί, για να τον διώξει.... δεν νοιάστηκε!" χαμογέλασε ενώ προσπαθούσε να συγκρατήσει τα γέλια της.
"Ο Sam και η Willow, κάθονται στο δέντρο και Φ-Ι-Λ-Ι-Ο-Υ-Ν-Τ-Α-Ι" και τότε είναι η στιγμή που την διακόπτουν. Είναι η στιγμή που ο Valentino, πραγματικά ζηλεύει.
"Τι στο διάολο?" Κοίταξα πάνω και τον είδα να στέκεται πίσω μου, πολύ κοντά πίσω μου για την ακρίβεια. "Ποιόν θα φιλήσει η Willow? Δεν άκουσα το όνομα μου, οπόταν δεν θα είναι κανένας καλός," αγριοκοίταξε την Nova, και αυτή χαμογέλασε πως παραιτείται.
"Δεν θα φιλήσω κανένα. Τον μισώ," αγριοκοίταξα την Nova η οποία μου έστειλε ένα φιλί. "Αυτό το νεαρό παιδί που φλέρταρε μαζί μου," χαλάρωσε λίγο.
"Σε έκανε να νιώσεις άβολα?" Ρώτησε. Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ δεύτερη φορά και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά, ο Val ένευσε πίσω και κοίταξε τριγύρω. Όταν εντόπισε αυτό που έψαχνε προχώρησε προς εκείνη την κατεύθυνση και φαινόταν πολύ εκφοβιστικός και μεγαλόσωμος. Προχωρά προς το μέρος του Sam... Έσμιξα τα φρύδια μου και σηκώθηκα το ίδιο και η Nova καθαρά από ενδιαφέρον. "Έκανες την κοπέλα μου να νιώσει άβολα," άκουσα τον Val να του λέει. Δεν είμαι η κοπέλα του. Αλλά την τελευταία φορά που θυμάμαι, εγώ η ίδια είπα πως βγαίνω με τον βλαμμένο.
ESTÁS LEYENDO
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Novela JuvenilΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...