Κεφάλαιο 23 - Θεραπεία

6.4K 414 4
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Και τώρα, το μεγάλο ερώτημα είναι... Τι είναι αγάπη και τι είναι πόνος? Τι είναι σωστό και τι λάθος? Πότε το ξέρεις ότι δεν είναι πια αγάπη αλλά ετοιμόρροπο χάος δακρύων και ραγισμένες καρδιές" Η κυρία με κοίταξε περιμένοντας την απάντηση μου στο ερώτημα της στο οποίο δεν έχω απάντηση. "Λοιπόν, Willow?" Με παρότρυνε για μια απάντηση, ανοιγόκλεισα τα μάτια μου και κοίταξα έξω τον σκοτεινό ουρανό.

"Το πρώτο ερώτημα, τι είναι αγάπη και τι πόνος? Λοιπόν αγάπη είναι να κάνεις ότι περνά από το χέρι σου για να κάνεις τον άλλο ευτυχισμένο. Αγάπη είναι να περιμένεις να σε πάρει τηλέφωνο και στο τέλος να παίρνεις εσύ πρώτη, αγάπη είναι φωτιά που καίει τα σωθικά σου. Ο πόνος είναι αυτό το τηλεφώνημα που ποτέ δεν λαμβάνεις, πόνος είναι να κάθεσαι στο πάτωμα του μπάνιου και να καλύπτεις με τα χέρια σου το στόμα σου για να μην σε ακούσει κανείς ότι κλαις. Ο πόνος σε μετατρέπει τελικά σε αναίσθητο." Η θεραπεύτρια ένευσε, προφανώς χρειάζομαι θεραπεία αφού δεν είμαι πολύ καλά τελευταία.

"Ωραία επεξήγηση! Τώρα, τι είναι σωστό και τι λάθος?" Ρώτησε περιμένοντας για την απάντηση μου.

"Σωστό είναι να τους αφήνεις πίσω σου αν δεν σε κάνουν πλέον ευτυχισμένη. Λάθος είναι να μένεις αφήνοντας τους να σε πληγώνουν," ένευσε σημειώνοντας μερικά πράγματα στο σημειωματάριο της.

"Και το τελευταίο? Πότε το ξέρεις ότι δεν είναι πια αγάπη?" Το σκέφτηκα βαθιά αυτό. "Έλα μπορείς να το κάνεις," χαμογέλασε.

"Όταν το μόνο που κάνουν είναι να σου προκαλούν πόνο, όταν δεν ρωτούν τι θέλεις εσύ αλλά σκέφτονται μόνο τι θέλουν αυτοί. Όταν τίποτα για αυτούς δεν σου προκαλεί πλέον χαρά," ψιθύρισα, με έδειξε με το δάχτυλο της αρχίζοντας να τα χτυπά.

"Βλέπεις? Τα ξέρεις όλα αυτά. Οπόταν γιατί δεν τον εγκατέλειψες? Αν δεν είσαι ευτυχισμένη τότε πρέπει να είσαι γενναία και να φύγεις. Και αν αυτή η φλόγα έσβησε πρέπει να του το πεις," αν ήξερε μόνο ότι είναι πολύ πιο περίπλοκο.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Where stories live. Discover now