Κοίταξα έξω από το παράθυρο βαριεστημένα, ο Mike και η Nova πήγαν μήνα του μέλιτος. Με τους υπόλοιπους δεν είμαστε τόσο κοντά. Ο Valentino κάθεται στον καναπέ και κάτι κάνει στο κινητό του. Είναι πολύ ενοχλητικό όταν οι άνθρωποι είναι συνέχεια στο κινητό τους, δεν ξέρω γιατί αλλά με ενοχλεί. Όταν ήμουν πιο μικρή έπαιζα συνεχώς έξω, έφτιαχνα ψεύτικα κέικ, έτρεχα στην βροχή, έπαιζα με τους φίλους μου. Ήμουν μια πολυάσχολη μελισσούλα.
"Vallllllll," Γκρίνιαξα τραβώντας το όνομα του. Με αγνόησε συνεχίζοντας να κοιτά στο κινητό του. Τι πιο ενδιαφέρον υπάρχει στο κινητό από εμένα? Πήδηξα δίπλα του, φωνάζοντας το όνομα του. "Tinooooooo," αποφάσισα να πω, δουλεύει αφού με κοίταξε αηδιασμένος.
"Μην με ξαναπείς έτσι ποτέ," αναρίγησε, του χαμογέλασα και πήγα πιο κοντά του.
"Τι θα γίνει αν σε αποκαλέσω έτσι ξανα? Tino," τον πείραξα, με κοίταξε έντονα και χαμογέλασε γέρνωντας πιο κοντά μου. Έκανα λίγο πίσω, είναι πολύ πιο κοντά μου από όσο πρέπει.
"Τότε θα κάνω αυτό," ψιθύρισε στο αυτί μου, τίποτα δεν θα κάνει..... έχω παγώσει όπως στις ταινίες ή κάτι? Ξαφνικά το χέρι του έκανε μια διαδρομή σε όλο μου το κορμί, γαργαλώντας με. Όχι με τον λάθος τρόπο που πήγε το πονηρό μυαλό σας! Άρχισα να σπαρταράω από το γέλιο, γιατί πρέπει να γελάμε όταν δεν είναι ευχάριστο αλλά επώδυνο.
"Ε-εντάξει! Εντάξει σταμάτα!" Τον παρακάλεσα, αυτό είναι το χειρότερο πράγμα στον κόσμο. Το γαργάλημα. Δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία, γαργαλιέμαι τόσο εύκολα που μπορώ να γαργαλήσω μόνη μου τον εαυτό μου... μην το θεωρήσετε παράξενο ή μήπως εγώ είμαι αυτή που το θεωρώ παράξενο από μόνη μου...
Χαμογέλασε φεύγοντας τα χέρια του, χαρίζοντας μου ένα πονηρό και αυτάρεσκο χαμόγελο. "Κέρδισα, Valentino- 1 βαθμός. Willow- μηδέν βαθμοί. Η μήπως πρέπει να πω.... Willy," μου κόπηκε η ανάσα, δεν το είπε. Ένα συνοφρύωμα που φαίνεται σαν να είναι μόνιμο πάνω του εμφανίστηκε αλλά αμέσως κοίταξε πίσω μου διασκεδάζοντας το.
ESTÁS LEYENDO
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Novela JuvenilΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...