"Είναι κομψό και μάξι, επίσης αυτό το φόρεμα το έχουμε προσφορά μόνο 2000 δολάρια," η πωλήτρια κράτησε ένα δαντελωτό φόρεμα με ένα μανίκι και κρόσσια μέχρι κάτω. Η Nova κοίταξε το νυφικό που φορούσε, το ντεκολτέ ήταν σε σχήμα καρδιάς, γύρω από την μέση είχε καφέ κορδέλα και συνέχιζε σε ίσια γραμμή.
Μόνο 2000 δολάρια...ΜΟΝΟ!
Αυτές οι κοπέλες πρέπει να είναι φορτωμένες λεφτά. Το φόρεμα που φορεί τώρα είναι πολύ πιο ωραίο και στοιχίζει μόνο 1500 δολάρια. "Όχι, προτιμώ αυτό," η πωλήτρια ένευσε και απομάκρυνε το φόρεμα. Η Nova έβγαλε το φόρεμα και το αγόρασε. Βγήκαμε από το κατάστημα με γεμάτα τα χέρια από σακούλες που περιέχουν διάφορα πράγματα για τον γάμο καθώς και τα φορέματα μας για τον αποψινό χορό. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο της για να πάμε πίσω στο σπίτι του Valentino, βασικά το σπίτι του είναι το σημείο συνάντησης όλων μας.
Πάρκαρε το αυτοκίνητο και βγήκαμε και οι δύο με τις σακούλες στα χέρια, κλώτσησα την πόρτα αφού τα χέρια μου ήταν γεμάτα και ένα λεπτό αργότερα η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ο Landon. Ύψωσε το φρύδι του αλλά έκανε στην άκρη για να περάσουμε. Μούγκρισα όταν άφησα τις σακούλες στον καναπέ για να ξεκουράσω τα χέρια μου από το βάρος.
"Αγοράσατε ολόκληρο το μαγαζί ή αφήσατε και κάτι πίσω?" ρώτησε ο Landon. Τον αγνόησα αλλά η Nova του είπε κάτι αλλά δεν άκουσα αφού δεν έδωσα σημασία.
"Τώρα πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε για τον χορό!" Ο Landon ρόλαρε τα μάτια του και κάθισε στον καναπέ πίνοντας ένα μπουκάλι μπύρα. Ρόλαρα και εγώ τα μάτια μου και ανέβηκα τις σκάλες κρατώντας τις σακούλες ενώ η Nova με ακολουθούσε. Πήγα στο δωμάτιο που κοιμάμαι και άφησα τις σακούλες στο κρεβάτι αναστενάζοντας. Έψαξα μέσα στις σακούλες μέχρι να βρω το φόρεμα μου και μόλις το βρήκα έτρεξα στο μπάνιο του δωματίου μου κρατώντας μόνο τα εσώρουχα μου.
Αφού τελείωσα το μπάνιο μου, τύλιξα την πετσέτα γύρω από το σώμα μου και χτένισα τα μαλλιά μου. Αφού χτενίστηκα φόρεσα τα εσώρουχα μου και βγήκα από το μπάνιο χωρίς να με νοιάζει που είμαι μόνο με τα εσώρουχα, πρέπει να κάνει και αυτή μπάνιο...
YOU ARE READING
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...