Βγήκα από το σπίτι στην πίσω αυλή αλλά ο αέρας δεν ήταν τόσο φρέσκος όσο πίστευα. Ίσως γιατί ο Valentino, ο Titus, ο Landon και ο Mike καπνίζουν. Δεν το ήξερα ότι ο Mike καπνίζει... κάτι συζητάνε και για αυτό δεν έχουν προσέξει ακόμα την παρουσία μου, ίσως και να την πρόσεξαν αλλά δεν μου έδωσαν σημασία.
Μιας και δεν μου έδωσαν σημασία προχώρησα στο γρασίδι και πήγα κοντά στα δέντρα. Υπάρχει μια έκταση 10 με 15 μέτρα γεμάτη δέντρα. "Τι κάνεις?" Γύρισα και είδα τον Valentino να στέκεται ευτυχώς χωρίς να κρατά τσιγάρο στο χέρι του. Αν κρατούσε τσιγάρο θα του το πέταγα στο νερό και θα του έπαιρνα ολόκληρο το πακέτο.
"Ψάχνω το αγόρι μου" ανασήκωσα τους ώμους μου, τα μάτια του σκοτείνιασαν και άρπαξε τους καρπούς μου. "Αχ Θεέ μου, αστειεύομαι. Μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά," ρόλαρα τα μάτια μου και ύψωσε το φρύδι του διασκεδάζοντας με το σχόλιο μου. Είμαι πολύ αστεία έχω δίκαιο ή έχω δίκαιο?
"Ει παιδιά!" Η Amalia κουνούσε το χέρι της ενώ την ακολουθούσε ο Jarrad. Κυριολεκτικά είναι πάντα εδώ ενώ έχουν δικά τους σπίτια. "Θέλετε να βγούμε σήμερα? Η Nova και ο Mike θα περάσουν την μέρα μόνοι τους στο σπίτι τους.. Ο Aidan και η Cadence βγήκαν ραντεβού, η Emberly πήγε να επισκεφθεί τους γονείς της και δεν έχω ιδέα τι κάνει ο Titus." Ουαο, τα προγραμμάτισαν όλα αυτά σήμερα το πρωί??
Απάντησα ανασηκώνοντας τους ώμους μου, "Δεν με πειράζει." Χαμογέλασε και κοίταξε τον Jarrad, πραγματικά είναι πολύ ενθουσιώδης και χαρούμενος άνθρωπος τόσο που σου φτιάχνει και εσένα την διάθεση.
"Εντάξει, ας κάνουμε κάτι τότε!"
-------------
"Όταν είπες να κάνουμε κάτι δεν φαντάστηκα ότι εννοούσες να δούμε παράνομους αγώνες," κοίταξα την Amalia και μου χαμογέλασε ντροπαλά."Μην ανησυχείς θα παρακολουθήσουμε μόνο ένα φίλο μας και μετά θα φύγουμε να κάνουμε κάτι άλλο," με καθησύχασε. Ο Jarrad την κοιτάζει επίμονα χαμογελώντας προτού της αφήσει ένα φιλί στην κορυφή του κεφαλιού της. "Diana!" Φώναξε η Amalia κοιτάζοντας μια κοπέλα με πορτοκαλί μαλλί, πράσινα μάτια και λευκό δέρμα. Η κοπέλα που ονομάζεται Diana της χαμογέλασε και άρχισε να έρχεται προς το μέρος μας, με κοίταξε επικριτικά και της χαμογέλασα.
ESTÁS LEYENDO
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Novela JuvenilΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...