Κεφάλαιο 30 - Ερείπιο

5.5K 404 6
                                    

"ΟΧΙ! ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΣΕΙΣ!! Πρέπει να σταματήσεις αυτές τις μαλακίες Willow, το πιασα, με προκαλείς!!" μούγκρισε ο Valentino

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


"ΟΧΙ! ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΣΕΙΣ!! Πρέπει να σταματήσεις αυτές τις μαλακίες Willow, το πιασα, με προκαλείς!!" μούγκρισε ο Valentino. Έμεινα να τον κοιτάζω αποσβωλωμένη, μου φωνάζει εδώ και δέκα λεπτά. Κανείς δεν είναι εδώ εκτός από εμάς, αφού πήγαν όλοι στα σπίτια τους.

"Δεν χρειάζεται να είσαι τόσο κτητικός μαζί μου όλη την αναθεματισμένη ώρα, δεν είσαι οι γονείς μου για να μου πεις τι ώρα να γυρίσω στο σπίτι και τα σχετικά. Είμαι 21 χρονών γυναίκα και όχι ένα 13 χρονο κοριτσάκι!" Αναφώνησα. Σας έτυχε να είστε τόσο πιεσμένοι που τρέξατε προς εκείνο το σημείο με τις γροθιές σας σφιγμένες και ουρλιάζοντας.

"Χρειάζεται να είμαι κτητικός μαζί σου γιατί την τελευταία φορά που κοίταξα, μου ανήκες," μούγκρισε. Η αναπνοή μου έγινε βαριά και τον αγριοκοίταξα, άρπαξα το μαξιλάρι που βρισκόταν στον καναπέ και του το έριξα.

"Χριστέ μου είσαι τόσο μαλάκας!" Αναφώνησα. Η έκφραση του είναι απαθείς, κανένα απολύτως συναίσθημα. Οι γροθιές του είναι σφιγμένες και ανασαίνει βαριά. Ο Val έδωσε μια γροθιά στον τοίχο και μετά με κοίταξε ξανά, το σαγόνι του είναι σφιγμένο. Βγαίνουν καπνοί από τα αυτιά του έτοιμος να εκραγεί! Έφυγε μαινόμενος χωρίς να πει κουβέντα. Ενώ εγώ έμεινα εκεί κοιτάζοντας ανέκφραστη την τρύπα στον τοίχο που δημιούργησε ο Valentino.

----------

Valentino pov

"Νομίζεις ότι συμπεριφέρεσαι στην Willow τόσο καλά, ενώ στην πραγματικότητα δεν το κάνεις φίλε. Λυπάμαι που το λέω αλλά όλοι μας συμπεριφερόμαστε χάλια στις κοπέλες μας, ακόμα νιώθω άσχημα που αγνόησα μια φορά την Cadence," ο Aidan μόρφασε στην ανάμνηση. Ρόλαρα τα μάτια μου και έριξα το τσιγάρο στο έδαφος πατώντας το με το παπούτσι μου.

"Προσπαθώ φίλε. Αλήθεια προσπαθώ, αλλά ο θυμός μου καταλήγει να με εξουσιάζει φωνάζοντας της Will- αναστατώνοντας την. Δεν βγήκε από το δωμάτιο της όλη μέρα, τι να κάνω?" Πέρασα το χέρι μου πάνω από το πρόσωπο μου αναστεναζοντας απογοητευμένος.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant