1 βδομάδα αργότερα
"Άντε Willow, πρέπει να φύγουμε!" φώναξε ο Valentino, προσπαθώντας να με κάνει να τελειώνω. Ένας ενοχλητικός ήχος βγήκε από τον λαιμό μου και άφησα το μπεζ κραγιόν μου που μόλις έβαλα. Βγήκα από το μπάνιο φορώντας αυτές τις γελοίες γόβες που είναι και αυτές σε σαμπανιέ χρώμα. Διερωτώμαι πως θα καταφέρω εγώ να περπατώ με αυτά τα πράγματα. Μάλλον θα τις βγάλω.
Ευτυχώς που το φόρεμα από την μέση και κάτω δεν είναι εφαρμοστό, θα ένιωθα πως θα πνιγόμουν αν ήταν όλο εφαρμοστό. Έπιασα το κάγκελο καθώς κατέβαινα σιγά σιγά τις σκάλες, κοίταξα κάτω και είδα τον Valentino εκεί ενώ όλα ήταν καθαρά και τακτοποιημένα. Φορά ένα απλό μαυρόασπρο κοστούμι, κοίταξε το Rolex ρολόι του και μετά εμένα. Τα μάτια του άνοιξαν διάπλατα και σταμάτησα μόλις έφτασα στο τέλος της σκάλας. Έκανε ένα βήμα μπροστά και βρήκα την ευκαιρία να τον περιεργαστώ, λάθος ή όχι δεν με νοιάζει.
"Εσύ....." καθάρισε τον λαιμό του κουνώντας το κεφάλι του. "Είσαι πραγματικά εκθαμβωτική," τελείωσε την πρόταση του και χαμογέλασε, χαμογέλασα ντροπαλά και κοίταξα κάτω. Τα μαλλιά έπεσαν στο πρόσωπο μου και κάγχασε ανασηκώνοντας το πηγούνι μου για να τον κοιτάξω.
"Ευχαριστώ," απάντησα τελικά, μου ένευσε και έβαλε το χέρι μου στο δικό του. Ο Valentino με οδήγησε έξω από το σπίτι, μου άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου και κάθισα στην θέση του συνοδηγού. Μόλις έκλεισε την πόρτα έκανε τον γύρω του αυτοκινήτου μπαίνοντας στην θέση του οδηγού. Έβαλε την ζώνη του και ξεκίνησε με προορισμό την παραλία, εκεί όπου θα γίνει η γαμήλια τελετή.
Μετά από μια σιωπηλή διαδρομή δέκα λεπτών φτάσαμε, άνοιξα την πόρτα και κοίταξα γύρω. Είναι μια ηλιόλουστη μέρα, το νερό είναι σκούρο μπλε και τα κύματα χτυπάνε στην άμμο. Από μακριά είδα μερικούς ανθρώπους να κολυμπούν ή να κάνουν ηλιοθεραπεία. Αλλά έτσι όπως είναι θα πάθουν καρκίνο του δέρματος. Ο Valentino κάγχασε όταν με είδε πως κατέβαινα τις σκάλες και μούγκρισα θυμωμένα. Έβγαλα τα παπούτσια μου και τα κράτησα στο χέρι. Δεν είναι ότι θα δει κανείς ότι δεν φοράω γόβες... ή παπούτσια γενικότερα.
YOU ARE READING
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...