Σήμερα το πρωί ξύπνησα με την μυρωδιά του μπέικον και των αυγών και πολλών πολλών κουβέντων. Βόγκηξα και κράτησα το σεντόνι στο γυμνό μου κορμί, πονάω παντού. Σηκώθηκα και προχώρησα προς το μπάνιο για να πλύνω το πρόσωπο μου ενώ στην διαδρομή άφησα το σεντόνι να πέσει από πάνω μου. Αφού έπλυνα το πρόσωπο μου και ντύθηκα με ένα αεράτο παντελονάκι και μια ανάλογη μπλούζα βγήκα από το δωμάτιο και κατέβηκα τις σκάλες.
Η Nova κάθεται στα πόδια του Mike ενώ τα πόδια του είναι σταυρωμένα καθώς κάθεται στο έδαφος και ακουμπά στον καναπέ. Ο Chris και ο Landon παίζουν στο PlayStation, η Amalia ταΐζει τον Tyrese ενώ ταυτόχρονα μιλά με τον Jarrad ο οποίος μαγειρεύει. Ο Aidan και η Cadence παίζουν ένα παιχνίδι στην άλλη τηλεόραση, είναι κάπως διασκεδαστικό για την ακρίβεια. Η Emberly και ο Titus παίζουν σκάκι, φαίνεται να είναι πολύ ανταγωνιστικό παιχνίδι. Και ο Val δεν τον βλέπω πουθενά. Με είδαν όλοι και με χαιρέτησαν, "γεια σας παιδιά... που είναι ο Val?" Ρώτησα.
"Πήγε να αγοράσει χυμό πορτοκάλι," είπε η Amalia. Ένευσα και εκείνη την στιγμή άνοιξε η πόρτα, ο Val μπήκε μέσα κρατώντας δύο σακούλες. Τις τοποθέτησε στον πάγκο και έβγαλε από μέσα χαμογελώντας διάφορα κουτιά , έριξε ένα στον Chris, ένα στον Landon, ένα στον Titus, ένα στον Aidan και ανασήκωσε τους ώμους του κοιτάζοντας τον Mike και τον Jarrad.
"Αγόρασες προφυλακτικά?" Ρώτησε ο Chris, υψώνοντας το βλέμμα του. Ο Val ένευσε και η Nova συνοφρυώθηκε.
"Και δεν σκέφτηκες να αγοράσεις στον Mike ή στον Jarrad επειδή η Amalia έχει μωρό και εγώ είμαι έγκυος!?" Αναφώνησε η Nova. Ο Mike κάγχασε κουνώντας το κεφάλι του.
"Δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό Val," προειδοποίησε ο Mike. Ο Val χαμογέλασε ανασηκώνοντας τους ώμους του, με κοίταξε πλησιάζοντας με. Τα χέρια του τυλίχθηκαν γύρω από την μέση μου και με φίλησε στο μάγουλο. Ο Jarrad σέρβιρε το τελευταίο πιάτο με πρωινό και πήραμε όλοι από ένα πιάτο και καθίσαμε στο τραπέζι.
YOU ARE READING
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...