Κεφάλαιο 16 - Φορέματα

6.6K 451 11
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Nova. Κορίτσια, είμαι η μόνη εδώ που θυμάται ότι ο γάμος της Nova είναι σε μόνο μια βδομάδα?" ρώτησα κοιτώντας τις όλες. Σηκώθηκαν όλες πάνω με την δήλωση μου, έχουμε πολλές προετοιμασίες να κάνουμε. Αποφασίστηκε ότι ο γάμος θα γίνει στην παραλία, ανοιξιάτικος γάμος. Διάλεξε μια μεγάλη τούρτα την οποία δεν θέλει να μου δείξει ακόμα, μάλλον πρέπει να είμαι περισσότερο υπομονετική και να περιμένω.

"Ω Θεέ μου. Ναι," η Amalia αναστέναξε προσπαθώντας να συγκρατήσει τον ενθουσιασμό της. Η Nova πήδηξε χειροκροτώντας και βγήκε από το δωμάτιο. Επέστρεψε μετά από ένα λεπτό, κρατώντας τέσσερα φορέματα τα οποία είναι στο χρώμα μπεζ-σαμπανιέ. Τα απομάκρυνε λίγο, τα κοίταξε και άρχισε να δίνει ένα σε κάθε μια μας.

"Ορίστε τα φορέματα σας κυρίες μου." Κοίταξα το δικό μου χαμογελώντας, στο πάνω μέρος έχει λουλούδια από δαντέλα. Είναι κλειστό μέχρι τον λαιμό αλλά ημιδιάφανο και καλύπτεται από την δαντέλα. Κοίταξα το φόρεμα της Cadence το οποίο είναι παρόμοιο με το δικό μου με την μόνη διαφορά πως αυτής δεν είναι κλειστό αλλά έχει ντεκολτέ.

Της Amalia είναι πιο απλό σχέδιο χωρίς δαντέλα με λουλούδια, έχει ένα ώμο με σχίσμα στον μηρό, μάλλον θα δείχνει τα καλλίγραμμα της πόδια. Αλλά πρόσεξα τρια λουλούδια στο πλάι του φορέματος. Θα φαίνεται πολύ ωραίο πάνω της. Η Emberly απλά είχε και αυτή ένα απλό φόρεμα, χωρίς τα σχέδια με τα λουλούδια. Είναι strapless σε σχήμα καρδιάς.

"Ωωωω είναι πολύ όμορφα!" Είμαστε όλες πολύ ενθουσιασμένες με τα φορέματα των παρανύμφων, είναι λιτά αλλά κομψά και όμορφα. Τέλεια για την παραλία. Η άμμος μάλλον θα μπει στα παπούτσια όλων μας αλλά η Nova είπε ότι θα τοποθετήσει κάποιου είδους χαλί ή ύφασμα. Ίσως από αυτά τα χαλάκια που φαίνονται σαν puzzle και μπορείς να τοποθετήσεις διάφορα πράγματα πάνω. Η Nova τα κανόνισε όλα, η απάντηση του Mike σε όλα ήταν δεν με πειράζει – είναι ευχαριστημένος με ότι διάλεξε αυτή. Την εκνεύρισε κάπως γιατί ήθελε και την άποψη του. Φυσικά δεν είπε τίποτα, είναι άντρας. Με τα βίας σου λένε κάτι. Εντάξει, οι παράξενοι δεν....

The gang leader's angel (Μετάφραση)Where stories live. Discover now