Κεφάλαιο 38 - Claudiac

6.4K 373 14
                                    

"Τι συμβαίνει μαζί σου? Σύνελθε!" Χαστούκισα τον εαυτό μου ενώ κοιταζόμουνα στον καθρέφτη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Τι συμβαίνει μαζί σου? Σύνελθε!" Χαστούκισα τον εαυτό μου ενώ κοιταζόμουνα στον καθρέφτη. Τόσο θλιμμένη αντανάκλαση, χαστούκιζα τα μάγουλα μου για να συνεφέρω τον εαυτό μου. Ξέρετε γιατί προσπαθώ να συγκροτηθώ? Λοιπόν φαίνεται πως δεν μπορώ να πω ούτε και μια λέξη στον Valentino χωρίς να πετάξω κάποια βλακεία πράγμα που με κάνει να θέλω να σκοτώσω τον εαυτό μου.

Μπα. Δεν είναι αυτός ο λόγος, δεν τον έχω δει καν σήμερα ακόμα. Απλά φαίνομαι τόσο χάλια σήμερα, δεν είναι αστείο, ασχέτως από το πόσο σκληρά προσπαθώ με την εμφάνιση μου.... στο τέλος καταλήγει χάλια. Κυριολεκτικά. Τα μαλλιά μου είναι πιασμένα πάνω και πετάνε παντού, δεν βλέπομαι και η ανάσα μου βρωμάει. Έβαλα οδοντόκρεμα πάνω στην οδοντόβουρτσα μου και άρχισα να πλένω τα δόντια μου. Αφού βούρτσισα τα δόντια μου για αρκετά λεπτά ξέπλυνα το στόμα μου και καθάρισα την οδοντόβουρτσα μου.

Δεν μπορούσα να ασχοληθώ με το να κάνω κάτι συναρπαστικό με τα μαλλιά μου, έτσι αποφάσισα απλά να τα χτενίσω και να τα αφήσω στο φυσικό τους ίσιο. Επειδή τα μαλλιά μου είναι σκούρα φοβάμαι ότι αργά ή γρήγορα θα εμφανιστούν άσπρες τρίχες. Αφού έπλυνα το πρόσωπο μου με χλιαρό νερό βγήκα από το μπάνιο φορώντας τις πιτζάμες μου, δεν φορώ ούτε σουτιέν, σήμερα είναι η μέρα που θέλω να νιώθω άνετα. Απέχω επίσης από την επιτροπή itty-bitty-Titty έτσι δεν είναι κάτι το σημαντικό, ελπίζω....

"Καλημέρα Will!" είπε η Emberly μαγειρεύοντας. Έχω να δω κάτι αιώνες την Amalia και τον Jarrad και νιώθω κάπως! Μου έλειψε η μαγειρική του Jarrad, ήταν σαν επαγγελματίας σεφ και δεν μπορώ να χάσω τέτοια σύνδεση.

"Καλημέρα. Που είναι ο Valentino?" Ρώτησα κοιτάζοντας τριγύρω για ένα σημάδι του ή κάποιου από τα αγόρια γενικά. "Που πήγαν όλοι?" μουρμούρισα και αναστέναξε.

"Πήγαν για παράνομους αγώνες. Αποφάσισαν να πάνε νωρίς το πρωί για να μην τους παρακαλάμε να μας πάρουν μαζί τους. Τα αγόρια το μισούν όταν πάμε μαζί τους και δεν έχουν κανένα της προκοπής να μας προσέχει αφου αυτοί πρέπει να αγωνιστούν ή είναι αρκετά ισχυροί να κρατούν πίσω τρεις ανθρώπους. Είναι χαζό κατά την άποψη μου, αν το μισούν τόσο πολύ τότε δεν θα έπρεπε να μας μάθουν πώς να παλεύουμε και να υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας?" Τα είπε όλα αυτά με μια ανάσα, προφανώς είναι εκνευρισμένη με τα καμώματα τους. Όλα τα αγόρια είναι πολύ περίπλοκα, λένε ένα πράγμα αλλά εννοούν κάτι διαφορετικό από αυτό που πραγματικά λένε.

The gang leader's angel (Μετάφραση)Where stories live. Discover now