"Πονάνε τα πόδια μου τόσο πολύ!" παραπονέθηκα. Είμαστε στην πόλη εδώ και τέσσερις ώρες για ψώνια. Η Nova με χτύπησε ελαφριά στο κεφάλι με μια τσάντα με ψώνια καγχάζοντας, μούγκρισα και έτριψα το κεφάλι μου. Το τηλέφωνο μου δονήθηκε στην τσέπη μου και αναστέναξα βγάζοντας το έξω. Απάντησα χωρίς να κοιτάξω ποιος με καλεί. "Παρακαλώ?"
"Πότε θα έρθετε σπίτι?" Ακούστηκε κατευθείαν από το ακουστηκό η φωνή του Valentino. Αναστέναξα και κοίταξα τα κορίτσια, αποφάσισαν επιτέλους ότι είναι ώρα για φαγητό. Έτσι κάθισα καταπολεμώντας την αίσθηση να απλώσω τα πόδια μου στην διπλανή καρέκλα.
"Δεν είμαι σίγουρη, γιατί?" Ρώτησα, κοιτάζοντας το μενού. Τα κορίτσια με κοίταξαν ανυπόμονα περιμένωντας με να τελειώσω το τηλεφώνημα μου. Γιατί τα αγόρια πρέπει να μας τηλεφωνούν όλη την ώρα? Η εμμονή τους μαζί μας γίνεται ενοχλητική. Πραγματικά εκπλάγηκα που μας άφησαν να έρθουμε για ψώνια στην πόλη. Μας έβαλαν όμως πρώτα να συμμορφωθούμε με ορισμένους κανόνες , no.1: Δεν μιλάμε με αγόρια. No.2: Έχουμε το τηλέφωνο μας πάντα ανοιχτό. No.3: Απαντάμε στα τηλεφωνήματα τους αμέσως. No.4: Δεν μιλάμε με αγόρια.
"Γιατί πρέπει να ξέρω. Δεν σας μίλησε κανένα αγόρι σωστά?" Έμεινα σκεπτική για ένα λεπτό.
"Λοιπόν, αν υπολογίσεις τους άντρες υπαλλήλους που μας ρώτησαν πως ήταν η μέρα μας και χτύπησαν στην ταμειακή αυτά που αγοράσαμε τότε ναι μας μίλησαν αγόρια," αναστέναξε από την απάντηση μου.
"Να είστε σπίτι σε δύο ώρες, Willow αν δεν είστε πίσω.... Θα έρθουμε να σας βρούμε και θα είστε σε μεγάλους μπελάδες." Μου συμπεριφέρεται σάμπως και είμαι τεσσάρων χρονών και αυτό με έχει κουράσει. Είμαι 21 χρονών για όνομα! Έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς να με αφήσει να αρθρώσω λέξη, πραγματικά θέλω να τον βρίσω.
Παραγγείλαμε όλες το φαγητό μας, εγώ παράγγειλα σνίτσελ burger με μπέικον, σπανάκι με τυρί και πατάτες. "Βαρέθηκα τόσο πολύ να μου συμπεριφέρεται ο Val σαν να είμαι μωρό!" Αναφώνησα θυμωμένα, βουτώντας μια πατάτα μέσα στην σος. "Είπε ότι πρέπει να είμαστε σπίτι σε δύο ώρες, δεν βαρεθήκατε όλες να σας συμπεριφέρονται τα αγόρια σας σαν να είστε ιδιοκτησία τους? Ο Valentino δεν είναι καν το αγόρι μου. Οπόταν ποια είναι μαζί μου?" Κοιτάχτηκαν όλες μεταξύ τους, πιθανόν να συμφωνούν σιωπηλά μαζί μου.
DU LIEST GERADE
The gang leader's angel (Μετάφραση)
JugendliteraturΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...