Όταν ήμασταν παιδιά – αθώοι, αθώα παιδιά που τα προβλήματα του κόσμου δεν τους χαστούκισαν ακόμα στο πρόσωπο. Δεν γνωρίζαμε πραγματικά τι είναι προβλήματα και δεν είχαμε μάθει ότι οι κακοί άνθρωποι δεν είναι μόνο στα παραμύθια αλλά ζουν ανάμεσα μας. Μερικοί δαίμονες ζουν μέσα στους πιο θλιμμένους ανθρώπους. Το ξέρω στα σίγουρα αυτό σαν η νεαρή κοπέλα: Willow Davids. Το μόνο που ήλπιζα πάντα είναι με κάποιο ρομαντικό τρόπο να βρω τον πρίγκιπα μου. Αλλά ίσως η συγκίνηση και ο ενθουσιασμός είναι ο καλύτερος τρόπος να συναντήσεις τον πρίγκιπα των ονείρων σου. Μερικές φορές δεν τον συναντάς ποτέ. Υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν ο ένας τον άλλο αλλά δεν είναι μαζί, άνθρωποι που δεν αγαπιούνται αλλά είναι μαζί και άνθρωποι που δεν θα συναντηθούν ποτέ: αδελφές ψυχές, πιστεύω.
Η αγάπη είναι ένα ξένο συναίσθημα. Η αγάπη κάποτε σε κάνει κομμάτια και μερικές φορές σε συναρμολογεί. Αναρωτιέμαι γιατί μιλάω για την αγάπη? Λοιπόν βασικά ο κάθε ένας από εμάς προσπαθεί με τον καλύτερο τρόπο να βρει την αγάπη, το άλλο του μισό / την αδελφή ψυχή του. "Αλλά θα ήταν τέλεια να συναντήσω τυχαία τον έρωτα της ζωής μου καθώς θα πήγαινα βόλτα με την μηχανή μου! Θα ήταν μια ιστορία για να λέμε στα παιδιά μας (αν αποκτήσουμε)," δεν μπορώ να καταλάβω πόσο ηλίθιος μπορεί να γίνει μερικές φορές ο Landon. Προφανώς δεν πρόκειται να βρει σύντομα την αγάπη, θέλει να την συναντήσει καθώς θα συγκρουστεί μαζί της και να την τραυματίσει με την μηχανή του!
"Ο τρόπος που θέλεις να βρεις την αγάπη είναι επικίνδυνος και ηλίθιος," ο Chris κούνησε το κεφάλι του. "Ποιος στον κόσμο θα προσπαθούσε να χτυπήσει κάποιον με την μηχανή!" Αναφώνησε ο Chris, ρίχνοντας τα χέρια του στον αέρα.
Νεύσαμε όλοι μας, έχει δίκαιο και το γνωρίζαμε όλοι προτού ο Landon αρθρώσει κάποια λέξη."Ήταν απλά μια σκέψη!" Ο Landon προσπάθησε γρήγορα να αμυνθεί. Αλλά ειλικρινά, δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτό. Ποιος είναι τόσο ηλίθιος για να σκέφτεται έτσι? Ίσως να υπάρχουν μερικοί άντρες εκεί έξω.... αλλά είναι αρρωστημένοι και σκέφτονται λανθασμένα! Ο Landon, με το ηλίθιο σκεπτικό του θα προσπαθούσε πραγματικά να τρέξει καταπάνω κάποιας που θα θεωρήσει ελκυστική για να γίνει η μελλοντική του αγαπημένη. Ηλίθιο... αλλά πραγματικό. "Λοιπόν σκάσε Christopher," ο Landon μειδίασε αυτάρεσκα με την 'ωραία' του απάντηση. Ωστόσο, αυτή μπορεί να θεωρηθεί οτιδήποτε άλλο εκτός από καλή απάντηση.
YOU ARE READING
The gang leader's angel (Μετάφραση)
Teen FictionΉταν κακός. Κάπνιζε, πήγαινε ενάντια στο νόμο, οδηγούσε πολύ γρήγορα για δικό του καλό. Δεν τον ένοιαζε γιατί κανείς δεν τον δίδαξε να νοιάζεται. Αλλά όταν εμφανίστηκε αυτή, ήθελε να είναι ο καλύτερος άνθρωπος. Δεν άντεχε στη σκέψη αυτή να πληγωθεί...